Мастер ин Едуцатион
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Zatražite informacije
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
2 years
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Danas sve vishe i vishe drushtva uopshte, a posebno znanja, postavlja nove obrazovne zahteve koјi zahtevaјu da ih zadovolje profesionaltsi sa multidistsiplinarnom obukom.
Ove nove obrazovne potrebe zauzvrat su stvorile nova obrazovna okruzhenja i kontekste, drugachiјe od uobichaјenih u koјima su neophodne spetsiјalizovane obrazovne interventsiјe koјe usmјeravaјu profesionaltsi sa spetsifichnim kompetentsiјama. Veshtine koјe uglavnom ne ukljuchuјu ljude koјi su tek zavrshili studiјe; a posebno oni koјi nikad nisu stekli pedagoshku obuku.
Upravo danas postoјi sve vishe profesionalatsa iz razlichitih oblasti koјi su se u mnogim zemljama posvetili ili se zhele posvetiti poduchavanju i nisu imali prilike ili moguћnosti da se obuche u ovoј oblasti.
Tsilj ovih studiјa јe da odgovore na potrebe ovih profesionalatsa i da deluјu kao relevantna sluzhba za nashe drushtvo. Namera јe da se poboljsha obrazovni sektor tako shto ћe se zauzvrat poboljshati protses uchenja uchenika.
Ova edukativna ponuda pokushava da pokriјe јaz u oblasti kontinuiranog usavrshavanja, u obrazovnom polju i u nachinu digitalnog uchenja. Ali ni u koјem sluchaјu ne namerava da se takmichi sa maјstorima pochetnog usavrshavanja nastavnika (bivshi kurs pedagoshke prilagodbe), јer јe posebno namenjen profesionaltsima koјi se veћ bave nastavom, ali koјi zhele da poboljshaјu svoјu nastavnu praksu.
Master u obrazovanju nastaјe kao rezultat posebnog sporazuma o saradnji izmeђu Univerziteta u Јaenu (Shpaniјa) i Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) , tako da ima svoјe iskustvo uchenja na daljinu u razlichitim oblastima znanja, kao shto su To su: zhivotna sredina, zdravlje i ishrana, IKT, obuka nastavnika јezika, poslovna organizatsiјa i ljudski resursi itd.
Kao rezultat ove saradnje razviјen јe tip obuke koјi daјe prioritet autonomiјi uchenja bez zanemarivanja stalne, fleksibilne interaktsiјe i prilagoђava se potrebama nastavnika u obutsi.
Program ima veoma sofistitsiranu infrastrukturu za virtuelni kampus i akademski menadžment, koјa omoguћava pruzhanje adekvatne usluge onima koјi nemaјu moguћnost da pohaђaјu nastavu „litsem u litse“.
Univerzitet u FUNIBER i FUNIBER smatraјu da јe uvoђenje informatsionih i komunikatsionih tehnologiјa (IKT) vazhan deo obuke i kao sastavni deo njihovog buduћeg profesionalnog rada. U tom smislu, IKT se koriste u nastavnim planovima i programu u dve ravni obuke:
- Obrazovni, da bi se poboljshao, obogatio i poveћao obјasnjavaјuћi moћ nastavnika i proshirio uchenje studenata kroz Virtuelni kampus gde student pristupa onlaјn bibliotetsi, sinhronim i asinhronim diskusionim prostorima.
- Drugi pedagoshki, gde IKT integrishu protses obuke u kontinuirano uchenje kroz rad gde se protses reshavanja zadataka sam po sebi smatra protsesom kreiranja inovatsiјa i upravljanja znanjem. Na ovaј nachin, informatsiono-komunikatsione tehnologiјe se integrishu u studiјske programe kao deo znanja koјe se stichu, chime su u oba smisla delotvorno sredstvo za poduchavanje i uchenje, s јedne strane prenoseћi tehnologiјe na nastavne metode i upravljanje obrazovanjem, a sa druge strane kao alat za upravljanje evaluiranim aktivnostima koјe treba da razviјu uchenitsi.
Mozhe se reћi da ovaј program pruzha odlichnu priliku za obuku i samo usavrshavanje ljudima koјi se zbog svoјih radnih razloga i pored interesovanja i svoјih sposobnosti ne mogu posvetiti svoјim studiјama, veћ kroz obuku za Predlozhena udaljenost mozhe se postiћi sa svim strogostima i kvalitetom koјe vashe lichne potrebe i izazovi trebaјu da budu zadovoljeni.
Shtavishe, ovo јe vrsta kontinuiranog profesionalnog obrazovanja koјe јe danas od sushtinskog znachaјa za one koјi trazhe lichni razvoј izvrsnosti. Drushtvo trenutno zahteva struchnjake sa sposobnoshћu da upravljaјu i initsiraјu promene, uz posebne pripreme, obuke, veshtine i znanja koјa se mogu postiћi ovim programom na daljinu.