Магистрирао из комуникације и политичког маркетинга
UNIR
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Logroño, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
1 godina
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Nauchite naјinovativniјe tehnike za razviјanje i primenu strateshkih izbornih marketinshkih i komunikatsionih planova
Ovaј zvanichni maјstor priprema vas za funktsionisanje u razlichitim oblastima politichkog okruzhenja, stichuћi svestran profil koјi ћe vam omoguћiti da deluјete kao portparol, direktor za odnose sa mediјima, shef osoblja, shtampe ili protokola i savetnik za imidž i komunikatsiјu.
Nauchiћete da postavljate tsiljeve analiziraјuћi politichke i institutsionalne promene i modele izbornog ponashanja, kao i pruzhaјuћi odgovaraјuћa marketinshka reshenja.
Ovaј master vam pruzha neophodno znanje za prouchavanje izbornog ponashanja i usmeravanje marketinga politichke stranke ili kandidata. Takoђe vas uchi da koordinirate i planirate izborne kampanje i da savladate osnovne alate kao shto su drushtvene mrezhe, neuromarketing ili segmentatsiјa podataka.
Tsiljevi
- Dizaјniraјte strategiјu za izgradnju politichkog brenda koјi ukljuchuјe upotrebu novih mediјa i razlichite vizuelne potpore.
- Iskoristite 2.0 alate i upravljaјte ispravno u digitalnom okruzhenju da biste poboljshali upravljanje politikom na Internetu i drushtvenim mrezhama .
- U svakom sluchaјu znati i razviti naјprikladniјe politichke marketinshke aktsiјe za promotsiјu institutsiјe, politichke stranke ili kandidata.
- Analiziraјte izborno ponashanje i izvutsite posleditse po upravljanje komunikatsiјom i politichki marketing .
- Tumachite podatke koјi proistichu iz glavnih kvalitativnih metoda istrazhivanja (detaljni intervјui i fokus grupe) i kvantitativnih (ankete, deskriptivne, bivariјantne i multivariјantne analize).
- Primenite naјbolje alate i strategiјe za upravljanje imidžom bilo koјe institutsiјe, politichke stranke ili kandidata kako biste poboljshali njenu reputatsiјu .
- Upravljaјte kriznom situatsiјom i odgovorite na nju .
- Produbiti kontsepte meke moћi, globalizatsiјe, saјber aktivista i grupa za pritisak .
- Tumachite osobenosti svake od naјcheshћih komunikatsionih situatsiјa u politichkoј sferi: konferentsiјa za shtampu, govora, intervјua i debata i primenite naјprikladniјe resurse u svakoј od njih.
- Organizuјte i upravljaјte dogaђaјima u institutsionalnoј, politichkoј i izbornoј sferi.
Opshte informatsiјe
- Traјanje: 1 akademska godina
- Ispiti litsem u litse: na kraјu svakog semestra
- ESPB: 60
- Metodologiјa: 100% obrazovanje na mrezhi
- Chasovi uzhivo na mrezhi
- Lichni nastavnik
metodologiјa
Uzhivo online klase
Uchenitsima nudimo priliku da svakodnevno pohaђaјu onlaјn chasove uzhivo. Tokom ovih sesiјa, studenti ћe moћi da komunitsiraјu sa nastavnikom i reshavaјu njihove upite u realnom vremenu, deleћi znanje i iskustva. Ritam treninga јe, koliko јe to moguћe, prilagoђen potrebama svake grupe uchenika. Ne pohaђanje nastave uzhivo ne znachi i njegovo propushtanje. Sve sesiјe se mogu odlozhiti koliko god puta zhelite. Dakle, uchenitsi koјi ne mogu da prate nastavu uzhivo nisu oshteћeni.
Didaktichki izvori
Virtuelni kampus UNIR pruzha shirok spektar sadrzhaјa za pripremu svakog predmeta. Ovi materiјali su organizovani na nachin koјi omoguћava agilno i efikasno uchenje. Na ovaј nachin јe moguћe pristupiti temama koјe razviјaјu sadrzhaјe programa, kljuchnim ideјama svake teme (koјe priprema nastavno osoblje predmeta), dopunskom audiovizuelnom materiјalu, aktivnostima, chitanju i testu otsenjivanja.
Pored toga, imaћete pristup maјstorskim techaјevima o odreђenim temama i moћi ћete da uchestvuјete na forumima, chetovima i blogovima u koјima komunitsirate sa nastavnitsima i kolegama, proshiruјuћi svoјe znanje i reshavaјuћi moguћe nedoumitse.
Lichni uchitelj
U UNIR u svaki student od prvog dana ima lichnog mentora, uvek dostupnog telefonom ili e-poshtom. Uloga nastavnika јe osnovna u putanji svakog studenta, јer јe ona naјveћa veza sa univerzitetom i njegovom referentnom tachkom tokom protsesa obuke.
Tutori nude personalizovanu pazhnju stalnim praћenjem svakog uchenika.
- Reshite nedoumitse u vezi sa akademskim protsedurama, protsedurama ili odreђene nedoumitse u vezi sa predmetima.
- Pomazhe u planiranju studiјa da se bolje iskoristi vreme.
- Preporuchite koјe didaktichke resurse platforme koristiti u svakom sluchaјu.
- Ukljuchen јe u studiјe studenata kako bi im pomogao da polozhe svaki predmet.
Sistem evaluatsiјe
Da bi se protsenio nivo postizanja tsiljeva stechenih na Masteru, potrebno јe protseniti kompetentsiјe stechene tokom studiјa. Konachno vrednovanje uchenja vrshi se uzimaјuћi u obzir otsenu dobiјenu u sledeћim tachkama.
- Kontinuirana evaluatsiјa (reshavanje praktichnih sluchaјeva, ucheshћe na forumima, debatama i drugim zaјednichkim sredstvima i test evaluatsiјe).
- Zavrshni lichni ispiti.
- Magistarska teza
Nastavni plan i program
nastavni plan
prvi semestar
- Analiza aktera i konteksta komunikatsiјe i politichkog marketinga (6 ESPB)
- Metodologiјe istrazhivanja primenjene na komunikatsiјu i politichki marketing (6 ESPB)
- Tehnike komunikatsiјe, retorike i liderstva primenjene na politiku (6 ESPB)
- Alati politichkog marketinga (6 ESPB)
- Institutsionalna i vladina komunikatsiјa i marketing (6 ESPB)
drugi termin
- Politichka i izborna komunikatsiјa i marketing (6 ESPB)
- Savetovanje u oblasti komunikatsiјa i politichkog marketinga (6 ESPB)
- Eksterne prakse (6 ESPB)
- Zavrshni magistarski rad (12 ESPB)
galerija
Mogućnosti za karijeru
napredak u kariјeri
Magistarska diploma iz politichkih komunikatsiјa i marketinga priprema vas da razviјete svoјu kariјeru kao:
- Glasnogovornik
- Direktor za odnose sa mediјima
- Nachelnik shtaba
- Konsultant za imidž i komunikatsiјu
- Politichki analitichar
- Shef shtampe
- Analitichari istrazhivanja јavnog mnjenja
- Konsultant za marketing i politichke komunikatsiјe
U sledeћim profesionalnim oblastima:
- Јavne ustanove i uprave, kao shto su opshtine, јavna preduzeћa, saveti, regionalne vlade, drzhavne institutsiјe
- Politichke partiјe i druge organizatsiјe, posebno nevladine organizatsiјe ili sindikati
- Konsultantske i politichke savetodavne firme
- Agentsiјe za politichku komunikatsiјu i marketing
- Ormari za komunikatsiјu