Магистар наука из европске политике и управљања
Neapolis University Pafos Distance Learning
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online Cyprus
Jezici
Engleski,
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 10.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2024
Uvod
Program јe akreditovan od Kiparske agentsiјe za osiguranje kvaliteta i akreditatsiјu u visokom obrazovanju (TsIKAA)
Tsilj magistarskog programa iz evropske politike i upravljanja јe pruzhiti kurs naprednih studiјa onima koјi tezhe da postanu efikasni lideri u evropskim poslovima kako u privatnom tako i u јavnom sektoru. Kurikulum programa osmishljen јe tako da istrazhuјe bitne elemente politika EU i pripremi studente za sve slozheniјe odgovornosti u diplomatiјi, meђunarodnim organizatsiјama i јavnom sektoru, lokalnoј upravi, te istrazhivachkim i neprofitnim organizatsiјama. Osnovni kurikulum naglashava i veshtine i znanja potrebna za efikasno upravljanje poslovima EU i razumevanje shirih meђunarodnih, evropskih i natsionalnih okruzhenja u koјima se razviјa politika i definishu i protsenjuјu zadatsi.
Program pruzha azhurirano znanje iz niza razlichitih distsiplina koјe chine polje evropskih studiјa, poput biznisa/ ekonomiјe, politike i prava. Osim toga, program osposobljava studente za analitichke sposobnosti, odgovornosti i liderske sposobnosti, poboljshavaјuћi njihove sposobnosti donoshenja odluka i unapreђuјuћi organizatsiјsko blagostanje u kontekstu evropskog okruzhenja koјe se stalno miјenja.
Osnovna filozofiјa programa јe njegov empiriјski pristup prouchavanju upravljanja, gde se novostechena znanja i veshtine studenata stapaјu sa njihovim profesionalnim iskustvom i primenjuјu se na sluchaјeve iz stvarnog zhivota.
Ovaј pristup proshiruјe i produbljuјe razumevanje uchenika o prekogranichnim pitanjima i politichkim protsesima, neguјe veshtine istrazhivanja, analize, sinteze i kreativnosti i podstiche inovatsiјe i svest o ulozi konkurentskih meђunarodnih aktera; konachno, razviјa svest o drushtvenim, kulturnim i globalnim pitanjima koјa utichu na politichke odluke.
Prednosti programa
- Meђunarodni ugled i priznanje Univerziteta Neapolis u Pafosu.
- Odlichno akademsko osoblje sa snazhnom struchnoshћu u predmetima koјi se predaјu.
- Meђunarodna saradnja sa mnogim univerzitetima.
- Fleksibilnost uchenja na daljinu.
- Upotreba napredne tehnologiјe i resursa.
- Dinamichan izbor izmeђu sinhronog i asinhronog obrazovanja na daljinu.
- Konkurentne shkolarine.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura programa
Trajanje ovih studija je tri semestra. Prijave za Postdiplomski program održavaju se u septembru i februaru/martu svake akademske godine. Svaki kurs traje akademski semestar. Svi studenti upisani na Postdiplomski program, bilo u zimskom semestru ili u prolećnom semestru, mogu da biraju kurseve koji se nude u odgovarajućim semestarima. Da bi uspešno završili studije, studenti moraju da akumuliraju ukupno 90 bodova (ESPB).
U skladu sa relevantnim najavama Agencije za osiguranje kvaliteta i akreditaciju u visokom obrazovanju, studenti imaju mogućnost da postdiplomske studije završe u dva akademska semestra (12 meseci) sve dok započnu vođenje magistarske disertacije tokom prvog ili drugog semestra studija, uključujući i letnji period. U ovom slučaju završetak magistarske disertacije može se produžiti tokom letnjeg perioda, na jedan ili dva meseca. U svakom slučaju, ukupan ESPB ostaje 90.
U prvom semestru, studenti su obavezni da izaberu jedan obavezni kurs DMETH600, i 3 od 9 izbornih predmeta. U drugom semestru, studenti su dužni da izaberu 4 od preostalih 6 izbornih predmeta. U trećem semestru studenti pripremaju disertaciju (vidi, odeljak 5). Svaki od kurseva odgovara 7,5 bodova (ESPB). Krediti za svaki kurs se raspoređuju na sledeći način: 2 za pohađanje i učešće na kursevima, 2 za završetak srednjoročne procene tokom semestra i 3.5 za završni ispit. Redosled izbornih predmeta koji se nude po semestru određuje Univerzitet na početku svake akademske godine.
Da bi stekli magisterij, studenti su takođe obavezni da vode magistarsku disertaciju. Predlog istraživanja podnosi student, koji može zatražiti jednog od nastavnika kao supervizora. Teza se može podneti do jedne akademske godine nakon uspešnog završetka drugog semestra studija. Disertacija treba da bude relevantna za sadržaj postdiplomskih studija i treba da bude originalna.
Studenti mogu da pišu master disertacije i srednjoročne procene na engleskom jeziku bez obzira na jezik programa.
Program je strukturiran na sledeći način:
Semestar 1 i 2 kurseva
- U prvom semestru, studenti su obavezni da izaberu jedan obavezni kurs DMETH600, i 3 od 9 izbornih predmeta.
- U drugom semestru, studenti su dužni da izaberu 4 od preostalih 6 fakultativnih kurseva.
- Redosled izbornih predmeta koji se nude po semestru određuje Univerzitet na početku svake akademske godine.
- DMETH600 Istraživački dizajn i empirijske metode u društvenim naukama
- DHIST610 Istorija evropskih integracija
- DMPA585 Evropsko upravljanje i pregovori
- DMEP400 Teorijski pristupi evropskim integracijama
- DMEP300 Evropska politička ekonomija
- DMEP500 Spoljna politika, bezbednost i odbrana u Evropskoj uniji
- DMEP600 Evropski bankarski sistem
- DMEP700 Posebne teme o policijskoj i pravosudnoj saradnji u Evropskoj uniji
- DIRSS621 Savremena pitanja u globalnoj politici
- DIRSS622 Posebne teme u istočnom Mediteranu i bezbednosti na Bliskom istoku
Semestar 3
- DIS800 Disertacija
Metode podučavanja, učenja i procene
Tokom akademske godine, za svaki od kurseva, obuke se održavaju na sledeći način: šest (6) dvočasovnih sastanaka sa predavačem za svaki kurs, koji je odgovoran za informisanje, vođenje, savetovanje i ocenjivanje učenika. Ovi sastanci su prvenstveno usmereni na opštu podršku studenata kao i na razradu, produbljivanje i razvoj svega što studenti studiraju. Prisustvo učenika na ovim sastancima nije obavezno. Međutim, dosadašnje iskustvo pokazalo je da učešće učenika u njima doprinosi potpunijem razumevanju predmeta, a pored toga povećava verovatnoću pozitivnijeg učinka učenika, kako u srednjoročnim procenama, tako i na završnim ispitima.
Svaki kurs se ocenjuje kroz završetak jedne srednjoročne procene koja se izričito pominje u studijskom programu i studijskim vodičima (eseji, književne kritike, rukopis članaka za studentski časopis i dr.) tokom semestra, te završne ispite na kraju semestra na odgovarajućim lokacijama koje su na vreme identifikovane, prema geografskoj raspodeli studenata. Ako student ne pohađa ispit ili nije uspeo da položi ispit za zimski ili prolećni semestar, on ili ona ima pravo da ponovo položi ispit.
Srednjoročna procena može poprimiti različite oblike kako je ranije opisano kao što su eseji, istraživački članci, prezentacije, kritike književnosti, pregledi knjiga itd., tokom semestra i odgovara 40% završne ocene, dok završni ispit iznosi 60%. Da bi student uspeo na kursu, on/ona mora uzeti i konačnu ocenu i srednju ocenu ocenu od najmanje 50%. Interaktivnost i formativna procena čine deo metodologije učenja i nastave.
U trećem semestru studenti završavaju disertaciju koja odgovara 30 ESPB. Dužina teze zavisi od vrste. U slučaju bibliografske teze, ona ne može biti manja od 12.000 reči i više od 15.000 reči. Bibliografija, prilozi i sažetak nisu uključeni. Nakon podnošenja, supervizor podnosi pismeni i obrazloženi izveštaj, uz saglasnost učenika, članovima odbora. Podrška tezi vrši se javno ili putem elektronske videokonferencije pred tročlanim odborom.
Trajanje: 1,5 akademske godine (3 akademska semestra, 90 ESPB)
U skladu sa relevantnim najavama Agencije za osiguranje kvaliteta i akreditaciju u visokom obrazovanju, studenti imaju mogućnost da postdiplomske studije završe u dva akademska semestra (12 meseci) sve dok započnu vođenje magistarske disertacije tokom prvog ili drugog semestra studija, uključujući i letnji period. U ovom slučaju završetak magistarske disertacije može se produžiti tokom letnjeg perioda, na jedan ili dva meseca. U svakom slučaju, ukupan ESPB ostaje 90.