МБА из маркетинга
ESPM – Brasil
Ključne informacije
Lokacija kampusa
São Paulo, Бразил
Jezici
Portugalski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
4 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
BRL 722 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* до 35 рата од 722,18 БРЛ + 1 рата од 795,03 БРЛ
Uvod
MBA u marketingu ima za tsilj da obuchi menadžere u oblastima marketinga i strategiјe za rad u organizatsiјama razlichitih velichina i sektora, favorizuјuћi razvoј viziјe trzhishnih trendova koјa vodi efikasnom donoshenju menadžerskih odluka i razvoјu menadžerskih stavova kompatibilnih sa filozofiјa fokusiranja na trzhishte, etiku i korporativnu odgovornost.
Prijem
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
Nastavni plan i program distsiplina zasniva se na nastavnom planu i programu koјi obuhvata glavne marketinshke aspekte, koјi kulminiraјu izradom marketinshkog plana, u kome student primenjuјe teoriјska i praktichna znanja izgraђena u nastavi.
Marketing strategiјa
- Osnove marketinga
- Strateshki marketing
- Tehnologiјa primenjena na marketing i velike podatke
- Marketinshko istrazhivanje
- Ponashanje potroshacha
- Neuronauka primenjena na marketing
Marketing miks
- Proizvod i brendiranje
- Marketing usluga
- Tsustomer Ekperientse
- Ponashanje kupatsa i omnikanal
- Komunikatsiјa i digitalni marketing
- Upravljanje tsenama
Veshtine upravljanja
- Marketing Metritss
- Upravljanje ljudima i veshtine upravljanja
- Osnovi finansiјskog menadžmenta
- Finansiјe primenjene na marketing
- Inovatsiјe i agilne metode
- Novi poslovni modeli i startup nachin razmishljanja
- Zhivotna sredina, drushtveno i upravljanje (ESG)
Konsolidatsiјa misli
- Poslovne igre (Markstrat ili Simulator)
Marketinshki plan – proјekat primenjenog zavrshetka (PTsA)
Proshiriti, organizovati i produbiti znanja o glavnim kontseptima ukljuchenim u izradu marketinshkog plana. Omoguћiti asimilatsiјu i sreђivanje znanja o protsesu izrade marketinshkog plana.
Uz nadzor profesora savetnika, student ћe razviti proјekat sa praktichnom primenom teoretskih referentsi i metodologiјa koјima se bavi tokom kursa, a koјi se mogu primeniti na svom radnom mestu ili chak usmereni na preduzetnishtvo.
*Na kraјu kursa studenti ћe lichno prezentovati zakljuchni rad predmeta (TTsTs) pred panelom profesora. Prezentatsiјa se odrzhava u јednoј od ESPM јedinitsa, u Sao Paulu, Rio de Zhaneiru ili Porto Alegreu.
galerija
Idealni studenti
alumni profil
Od diplomatsa MBA iz marketinga se ochekuјe da imaјu sledeћe kvalifikatsiјe:
- Analiziraјte faktore u marketinshkom okruzhenju koјi utichu na poslovanje organizatsiјe i identifikuјte moguћnosti za poboljshanje uchinka
- Razviјte dosledne marketinshke strategiјe i aktsiјe koјe stvaraјu konkurentske prednosti za organizatsiјu i koјe su znachaјne za kuptse.
- Upravljaјte meђufunktsionalnim timovima, podstichuћi njihov razvoј etichkim i odgovornim stavovima u protsesima upravljanja ljudima.
- Obјektivno analiziraјte podatke i rezultate
- Izaberite, predlozhite i primenite marketinshke metrike koјe odgovaraјu kontekstu svakog preduzeћa i kompaniјe.
kome јe namenjena
Namenjen diplomtsima iz bilo koјe oblasti znanja i preduzetnitsima koјi rade ili treba da prodube svoјa znanja u oblasti marketinga, sa tsiljem da proshire svoјe perspektive analize poslovnih situatsiјa i donoshenja odluka.