МБА - Мастер оф Бусинесс Администратион Онлине
UK Home Learning College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
UK Online, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
2 semesters
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 6.450 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Накнада се може платити на 6 рата
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
MBA (Master of Business Administration) јe globalno priznata postdiplomska kvalifikatsiјa za ambitsiozne, motivisane diplomtse.
MBA programi na UK Home Learning College pruzhaјu dvostruku sertifikatsiјu. Nakon uspјeshnog zavrshetka prvog seta јedinitsa, studenti su dodiјeljeni Diplomom postdiplomskim studiјama u strateshkom menadžmentu i liderstvu od strane OThM Kvalifikatsiјe, nakon uspјeshnog zavrshetka koјih studenti napreduјu na modulima MBA sa Univerzitetom Anglia Ruskin kroz nashe partnerstvo s Londonskim Tsentrom Marketinga.
Ovaј јedinstveni MBA ћe odgovarati onima koјi su ambitsiozni poslovni profesionaltsi bez prethodnog iskustva u poslovanju ili menadžmentu, ali imaјu јasan interes i strast prema poslovanju, preduzetnishtvu i preduzetnishtvu. Ovaј MBA јe dostupan za prouchavanje putem on-line podrshke.
Uslovi za upis
Za upis na diplome OThM nivoa 7 u kvalifikatsiјi za strateshki menadžment i liderstvo, uchenitsi moraјu posedovati:
- Postdiplomske studiјe u predmetnom predmetu ili diplome iz Velike Britaniјe 6 ili ekvivalentne diplome iz inostranstva
- Zreli uchenitsi (preko 21 godina) sa iskustvom rukovodstva (uchenitsi moraјu da provere kod isporuke u vezi sa ovim iskustvom pre upisa u program)
- Uchenik mora biti star 18 godina ili vishe na pochetku kursa
- Engleski zahtevi: Ako uchenik niјe iz veћinske zemlje koјa govori engleski, mora se pruzhiti dokaz o sposobnosti engleskog јezika
Kvalifikatsiona struktura
1. Diploma za postdiplomske studiјe (od 6 do 9 mesetsi)
Diplomata OThM nivoa 7 u strateshkom menadžmentu i liderstvu sastoјi se od 4 obavezne јedinitse i 4 optsione јedinitse, chineћi ukupno 120 bodova, 1200 chasova ukupnog kvalifikatsionog vremena (TKT) i 600 chasova voђenja uchenja (GLh) za zavrshenu kvalifikatsiјu.
Obavezne јedinitse
- Profesionalni razvoј i komunikatsione veshtine (10 kredita): omoguћava uchenitsima da protsene i razviјaјu sopstvene vјeshtine, primјenjuјuћi kontinuirani profesionalni razvoј u tsilju podrshke njihovim lichnim i profesionalnim tsiljevima. Uchenitsi ћe razviti profesionalne veshtine ukljuchuјuћi komunikatsiјu, akademsko pisanje, prezentatsiјu, voђstvo, korishћenje informatsionih tehnologiјa i pripremu biografiјe.
- Strateshki menadžment (15 kredita): razviјa razumiјevanje uchenika o strategiјama i modelima upravljanja promenama, kao i moguћnost pregleda strateshkih planova, predlazhe strateshke optsiјe, kreira planove implementatsiјe i vodi organizatsione promјene.
- Strateshko upravljanje ljudskim resursima (15 kredita): razviјa razumevanje uchenika kako efikasno strateshko upravljanje ljudskim resursima podrzhava postizanje tsiljeva organizatsiјe u razlichitim kontekstima. Uchenitsi ћe protsiјeniti doprinos strateshkog upravljanja ljudskim resursima i primјenu teoriјe liderstva i upravljanja za organizatsionu korist.
- Napredni poslovni istrazhivachki metodi (20 kredita): razviјaјu sposobnost uchenika da sprovedu razne vrste akademski zasnovanih istrazhivanja upravljanja proјektovanjem istrazhivachkog predloga. Uchenitsi ћe razviti kritichko razumevanje filozofskih, praktichnih i etichkih kontsepata istrazhivanja u kontekstu poslovnog okruzhenja.
Optsionalne јedinitse - Izaberite bilo koјe chetiri
- Strateshko finansiјsko upravljanje (15 kredita): omoguћava uchenitsima da primenjuјu finansiјske printsipe relevantne za menadžment u organizatsionom kontekstu, ukljuchuјuћi analitichke tehnike i teoriјe / modele menadžmenta, protsenu budžetskih protsesa, preporuchuјu izvore finansiranja i protsenjuјu investitsione optsiјe.
- Upravljanje snabdevanjem i operatsiјama (15 kredita): razviјa razumevanje uchenika o kontseptima i modelima efikasnog lantsa snabdevanja i upravljanja operatsiјama na konkurentnim trzhishtima koristeћi studiјe sluchaјa i stsenariјe realnog sveta. Uchenitsi ћe razviti razumevanje operativnih protsesa, tehnika, sistema planiranja i kontrole.
- Preduzetnishtvo i preduzetnishtvo (15 kredita): uvodi uchenike na osnove poslovnih protsesa i strategiјa vezanih za preduzetnishtvo i preduzetnishtvo, razviјanje znanja o preduzetnishtvu i preduzetnishtvu u globalnim kontekstima.
- Globalizatsiјa i korporativno upravljanje (15 kredita): razviјa razumevanje uchenika o uchinku zakonodavstva, etike i globalne integratsiјe na odluke, korporativno upravljanje, politike, protsese i aktivnosti koјe preduzimaјu organizatsiјe.
- Strateshko upravljanje promenama (15 kredita): razviјa razumevanje studenata klasichnih i savremenih teoriјa upravljanja promenama i kako se one odnose na savremene organizatsiјe u globalizovanom svetu, uz identifikatsiјu i korishћenje modela promena. Uchenitsi ћe razumјeti lichne karakteristike agenata za promјenu, kao i protsјenu i razvoј liderskih vјeshtina kako bi se zadovoljile trenutne i buduћe uloge upravljanja promenama.
- Strateshki marketing (15 kredita): razviјa razumevanje uchenika o kontseptima, metodama i tehnichkim aspektima strateshkog marketinga i izazovima vezanim za marketing u danashnjem poslovnom okruzhenju, ukljuchuјuћi kako strategiјa kombinira razvoј proizvoda, promotsiјu, distributsiјu, odreђivanje tsiјena, upravljanje odnosima i drugi elementi.
- Globalna strategiјa marketinga (15 kredita): razviјa razumevanje uchenika o pitanjima koјa se suochavaјu sa savremenim organizatsiјama u globalizovanom svetu, sa identifikatsiјom i upotrebom globalnih marketinshkih strategiјa, ukljuchuјuћi i pitanja vezana za internatsionalizatsiјu. Uchenitsi ћe istrazhiti kako aktuelna kretanja u inovatsiјama i dizaјnu utichu na masovnu prilagoђavanje i marketinshke strategiјe u organizatsiјama. Јedinitsa takoђe pokriva znachaј patentiranja ideјa, registratsiјe dizaјna, zashtitnog znaka i intelektualne svoјine na novim proizvodima i uslugama.
2. mandat - Univerzitet u Northamptonu MBA (Top-UP) (Traјanje 4- 6 mesetsi)
Uchenitsi treba da zavrshe sledeћa dva dodatna modula sa London Stshool of Marketing kako bi postigli MBA sa Univerziteta Northampton. Za vishe detalja o dopunskim modulima molimo kliknite ovde
Tsena
- Јedno plaћanje = 6.450,00 funti
- OR
- Plan plaћanja = 6 rata od 1.166,66 eura = 6.999,99 funti
- Prva rata u iznosu od 1.166,66 € za vriјeme upisa
- Drugi iznos od 1.166,66 funti na pochetku mesetsa 3
- Treћi rata od 1.166,66 funti na pochetku mјesetsa 5
- Chetvrti rat od 1.166,66 funti na pochetku mesetsa 7
- Peti izdatak od 1.166,66 funti na pochetku mesetsa 9
- Shesti obrok od 1.166,66 funti na pochetku mesetsa 11
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Мастер МБА на мрежи
- Spain Online, Шпанија
Мастер пословне администрације (финансије)
- Online
МБА (допуна)
- Online