Глобал МБА
OBS Business School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Global MBA online iz OBS Business School fokusira se na razviјanje veshtina i upravljachkih veshtina potrebnih za menadžment globalnih kompaniјa. Posebnost programa јe u tome shto on pruzha uchesnitsima sve potrebne alate za uspeshno upravljanje kompaniјama sa visokom komponentom internatsionalizatsiјe i inovatsiјa, na razlichitim odgovornim pozitsiјama - menadžerima menadžmenta ili vishim menadžerima - i bez obzira na velichinu organizatsiјe. Ovom inovativnom programskom filozofiјom, OBS ima za tsilj da ponudi viziјu kuda ide buduћnost menadžmenta globalne kompaniјe.
Ovaј magisteriј iz poslovne strategiјe takoђe uchesniku stavlja na raspolaganje novi i pionirski program za razvoј profesionalnih veshtina koјi јe razvio OBS , a koјi predaјu struchnjatsi i priznati profesionaltsi za ljudske resurse.
Visoko obrazovanje u oblasti menadžmenta u oblasti poslovne administratsiјe i upravljanja јe od sushtinske vazhnosti. To pokazuјe studiјa obјavljena od strane Izvrshnog saveta MBA, koјa pokazuјe da prosechna plata uchesnika u MBA raste od 11,4% od pochetka do kraјa njihovih programa.
U okviru Global MBA, nudimo vam moguћnost ucheshћa u virtuelnoј razmeni na TETs-u u Monterreiu.
U ovoј razmeni studenti OBS Business School , koјi to zhele, mogu polagati unapred odreђeni predmet na TETs-u u Monterreiu, oslobaђaјuћi ih od polaganja njihovog ekvivalenta u OBS Business School .
Oni studenti koјi izvrshe razmenu i odobre predmet dobiћe sertifikat od TETs iz Monterreia.
Nastavni plan i program
Blok 1. Strategija u globalnom okruženju
- Strateški marketing iz međunarodne perspektive
- Konkurentna strategija u globalnom okruženju
- Globalno ekonomsko okruženje
- Globalne strategije e-poslovanja
- Korporativna društvena odgovornost i održivost
- Razvoj globalnih strateških planova
Blok 2. Upravljanje funkcionalnim oblastima u globalnom okruženju
- Globalno upravljanje lancem snabdevanja
- Međunarodna procena finansija i investicija
- Globalno upravljanje marketingom
- Upravljanje globalnim informacionim sistemima
- Globalno upravljanje prodajom
- Globalno upravljanje kupovinom
- Globalno upravljanje proizvodnjom
- Globalno upravljanje ljudskim resursima
- Upravljanje međunarodnom trgovinom
Blok 3. Razvoj veština menadžmenta
- Cross-kulturni menadžment
- Liderstvo za promene i transformaciju
- Pregovaranje u globalnom kontekstu
- Upravljanje virtuelnim timovima
Blok 4. Razvoj veština menadžmenta
- Upravljanje korporativnim finansijama
- Menadžment računovodstvo
Magistarski rad
Dodatne aktivnosti
Dodatne aktivnosti
&Protokol poslovnog etiketa Bootcamp u Kini& Indiji
Kroz praktične primere i diskusije o opštem i poslovnom bontonu, ovi bootcampovi imaju za cilj ne samo da pomognu studentima da stvore svest o kulturnim razlikama sa kojima se mogu suočiti u kineskoj i indijskoj ekonomiji, već i da im omoguće da razviju uvažavanje i razumevanje ovih razlika kako bi se ponašali na odgovarajući način, izbegli greške i efikasnije komunicirali sa drugima. S jedne strane, biće pokriven međunarodni protokol etiketa, a s druge strane će se ispitati norme i idiosinkrazije primećene u ovim ekonomijama.
Razvoj menadžmenta
Ovaj program je dizajniran da dopuni sadržaj tematskih blokova potrebnom obukom za postizanje njihove internalizacije. Obuka će biti zamišljena iz trostruke perspektive: počeće od tehničke pomoći, pružit će ličnu podršku učesniku i, na kraju, predstavljaće individualne i grupne izazove koji su neophodni za postizanje postavljenih ciljeva.
Studije slučaja ': Metoda slučaja
Praktična komponenta programa je neophodna i završava teorijsku obuku. U tom cilju, tokom kursa će se voditi rasprave o aktuelnim temama i interesovanju za svaki od predmeta, simulacije za donošenje odluka primenjene u stvarnim situacijama ili praktičnim slučajevima u kojima će se, sa akademske tačke gledišta, analizirati postavljeni problemi i predložena rešenja, kao i kriterijumi uzeti u obzir za njihovo sprovođenje.
Vebinari
Većina obuke se obavlja asinhrono, odnosno razmena znanja odvija se putem platforme koja omogućava deljenje pisanih tekstova bez potrebe da se ljudi istovremeno povezuju.
Pored toga, u svakom od modula organizuju se sinhrone sesije ili „vebinari“, gde su svi učesnici istovremeno povezani putem aplikacije, omogućavajući razmenu znanja u „realnom vremenu“.
Prijem
Ishod programa
ciljevi
- Definishite odgovaraјuћu strategiјu za uspeshno takmichenje na trzhishtima na koјima posluјe.
- Savladavanje globalnog i konkurentnog poslovnog okruzhenja u koјem trenutno posluјemo, osmishljavanje optimalnih strategiјa internatsionalizatsiјe za kompaniјe.
- Otkriјte i protsenite utitsaј promena koјe se deshavaјu u nashem okruzhenju.
- Produbljivanje funktsiјa marketinga u kompaniјama, analiziranje novih komunikatsionih alata koјima raspolazhemo, zahvaljuјuћi Internetu i digitalizatsiјi drushtva.
- Razviti naјnoviјe marketinshke politike i prodaјne strategiјe sa posebnim naglaskom na upravljanje komertsiјalnom mrezhom i analizu podataka.
- Shvatite upravljanje timom u konkurentnom okruzhenju kao sushtinsko, stavljaјuћi poseban naglasak na formulisanje strategiјe zaposlenih u kompaniјi.
- Razviti potrebne finansiјske veshtine, analiziraјuћi odrzhivost ulaganja i razumeјuћi kako funktsionishu trzhishta kapitala.
- Pripremite konkurentan poslovni plan za kompaniјu i znaјte kako ga interno prodati radi odobrenja.
Mogućnosti za karijeru
napredak u kariјeri
- Uvozno -izvozna preduzeћa
- Zdravstveni sektor i farmatseutska industriјa
- Preraђivachka industriјa
- Komunikatsione i reklamne kompaniјe
- Multinatsionalne kompaniјe
- Regulatorna tela
- Tehnologiјa, bankarstvo, usluzhni sektor
- Rachunovodstvene i konsultantske kompaniјe
- Upravljanje infrastrukturom
- Mala i srednja preduzeћa
- Multilateralne institutsiјe