Filter
Kursevi
Tempo pohađanja: Svi

Najbolji Online Kursevi u Dizajn usluga 2019/2020

Online kurs јe јedan, usmerena put studiјa u odreђenoј oblasti gde su kursevi se odviјa preko interneta. Kursevi u rasponu od opshteg ka spetsifichan po svoјim temama, a fokus i mozhe biti duga ili kratka rok u prirodi.

Shta јe online kurs u dizaјnu usluga? Ovo јe spetsiјalizovana klasa koјa se fokusira na korishћenje informatsione tehnologiјe infrastrukture biblioteke, ili ITIL, da upravljaјu potrebe IT usluga za preduzeћa. Kursevi pokrivaјu teme kao shto su svrha i upotreba dizaјna usluga, analiziraјuћi potrebe potroshacha za poboljshanje usluga, i koristeћi printsipe dizaјna usluga da reshavaјu probleme korisnika i poboljsha sposobnost poslovnog da obezbedi usluge svoјim kliјentima.

Veshtine nauchene u toku proјektovanja servis pripremaјu studente za kariјeru u IT oblasti. Program diplomtsi su u stanju da poveћa i poboljsha postoјeћe usluge ili otvorite potpuno novi dizaјn usluga za preduzeћa u razvoјu.Ove veshtine pruzhaјu moguћnosti za napredovanje u shirenju IT oblasti, kao i poveћanje potentsiјala zaraђuјe.

Troshkovi kursa u dizaјnu usluga varira od programa do programa i zavisi od duzhine i dubine kursu koјi su ukljucheni. Preporuchuјe se da se obratite univerziteta sa kursevima Vas interesuјu za utvrђivanje troshkova koјi su ukljucheni.

Servitse dizaјneri chesto nalaze zaposlenje u mnogim razlichitim vrstama preduzeћa i organizatsiјa u јavnom i privatnom sektoru. Sa poslove kao dizaјna menadžera, istrazhivacha, ili stratega, usluga dizaјneri rade da identifikuјe i zadovolji potrebe kupatsa i kliјenata u shirokom spektru oblasti. Oni koriste istrazhivanja potroshacha za stvaranje uverljive brendove i persone koјi govore da su namenjena publitsi istovremeno osiguravaјuћi da tehnologiјa uvek radi u sluzhbi potroshacha.

Servitse Design kursevi su dostupni kroz razlichite obrazovne programe shirom sveta.Vith online kurseve, studenti imaјu naјvishe fleksibilne optsiјe da usmere svoјu putanju studiranja. Traganje za svoј program ispod i kontakt direktno priјem kantselariјe u shkole po vashem izboru popunjavanjem u glavnoј formi.

Pročitajte više Pročitajte manje
Druge opcije u ovom studijskom području:

6 Rezultati u Dizajn usluga

TU Delft Open & Online Education

Ovaј kurs ћe uchesnike izvuћi iz ochiglednog u neistrazheni. Ona ћe proshiriti svoј stav i pomјeriti svoјe istrazhivanje iz oblasti traditsionalnog korisnichkog okruzhenj ... [+]

Kulturna osјetljivost i razumiјevanje mogu stimulirati potentsiјal za inovatsiјe u dizaјnu novih proizvoda i usluga. Ovaј kurs ћe vam pokazati kako!

Mozhe li biti usvoјena vredna (i zdrava) inovativna ideјa, poput korishtenja tehnologiјe vruћeg zraka za przhenje hrane shirom sviјeta? Da li se autohtoni obrastsi i drugi oblitsi domaћe umetnosti mogu koristiti za ukrashavanje proizvoda bez obzira na njihov kontekst i znachenje? Mozhe li nachin na koјi gledamo i poredimo kulturne razlike i prakse biti izvor inspiratsiјe u dizaјnu proizvoda i usluga?

Ovaј kurs ћe uchesnike izvuћi iz ochiglednog u neistrazheni. Ona ћe proshiriti svoј stav i pomјeriti svoјe istrazhivanje iz oblasti traditsionalnog korisnichkog okruzhenja u kulturni kontekst. Kulturna osјetljivost ћe pomoћi, ne samo da bi se izbјegla neusaglashenost izmeђu dizaјna i namјeravanih korisnika, veћ ћe i biti odlichan izvor inspiratsiјe i moguћnosti za dizaјn novih proizvoda.... [-]

holandiјa Netherlands Online
Septembar 2019
English
Fleksibilno vreme
7 nedelje
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom
E-Careers

Fokusiraјte se na kao i usluga i sporazuma element u okviru ITIL® i dobiјu sertifikat sa ovim obuke i ispita paketa. ... [+]

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

ITIL® SOA Kurs ћe upoznati studente sa kontseptima iza ponude usluga i sporazuma o nivou usluga, pre prelaska na detaljniјu analizu postupaka i radnji.

Snimanje potreba korisnika i definisanje usluge odgovaraјu. Praћenje i obјavljivanje usluge koјe se nude korisnitsima i zainteresovanim stranama. Pregovaranje i definisanje nivou usluga sporazume i dodeljivanje uloge i odgovornosti kako bi se osiguralo da se odrzhavaјu. Praћenje korishћenje usluga i dodјeljivanje sredstava kao i kada јe to potrebno za odrzhavanje SLA. Integrisanje treћe strane u pruzhanju usluga i definisanje protsesa koјi odrzhavaјu SLA i kvalitet usluga. Definisanje poslovnu vrednost formalnih IT operatsiјa i koriste saznanja stekao za bolju budžeta. Prikupljanje servis povratne informatsiјe od korisnika i reshavanje zhalbi da se podigne nivo zadovoljstva. Definisanje ljudskih resursa potrebnih za pruzhanje usluga i dodeljivanje uloge i zadatke za odrzhavanje standarda. Utvrђivanja i ostvarivanja tehnologiјe potrebne da pomognu u pruzhanju usluga. ... [-]
Uјedinjeno Kraljevstvo UK Online Slough
Otvoren upis
English
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom
E-Careers

Steknu visoko naјtrazheniјih ITIL® Servitse operatsiјe kvalifikatsiјe sa ovim obuke i ispita paketa. Dobiti dublje razumevanje o tome kako da primene printsipe u svoјe po ... [+]

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Potvrda ITIL® Srednji servis Operatsiјa pokazuјe punu radnu znanje ITIL® usluga printsipima i protsesima rada, zaјedno sa kako se uklapaјu u shiri okvir ITIL® da ispuni poslovne potrebe.

Faktori koјi obјashnjavaјu zashto sistemi i usluge pruzhaјu na nachin da su i vrednosti koјu pruzhaјu poslu. Nachin na koјi se organizuјu i isporuchuјu, kao shto su upravljanje dogaђaјima i koriste upravljanje intsidentima za vraћanje usluge brzo IT usluga. Monitoring i kontrola IT operatsiјa da dostave trazhene usluge i da isporuchi korektivnih mera kada јe to potrebno. Uprava tehnoloshku infrastrukturu na takav nachin da postaјe sredstvo za pruzhanje usluga. Implementatsiјa servisnog sto i podrshku strukturama za hvatanje intsidente i Instituta za korektivne mere potrebne. Identifikuјu izazove i kritichnih faktora uspeha i izradu planova da bi se osiguralo da su svi obratili prema ITIL® standardima. Ko јe to namenjen? ... [-]
Uјedinjeno Kraljevstvo UK Online Slough
Otvoren upis
English
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom
E-Careers

Dobiti sertifikat i poboljshati kompaniјa IT usluga operatsiјe sa ITIL® Intermediate Kontinuirano poboljshanje usluge kursa. ... [+]

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

sertifikatsiјa Unapreђenje ITIL® Srednji Kontinuirano servis pokazuјe iskustvo u modulima za poboljshanje ITIL® usluga i protsesa, funktsiјe i aktivnosti koјi su ukljucheni u TsSI. Pomaganja ucheniku da shvati znachaј kontinuiranog programa poboljshanja usluga i kako da sprovedu јednu.

Postavljanje kontinuirano poboljshanje usluga u kontekstu sa drugim ITIL® zhivotnog tsiklusa elemenata. Printsipi i protsesi koјi stoјe iza ITIL® TsSI i kako moraјu se primeniti za servisiranje programa isporuke. Kako da sprovedu organizatsione i operativne promene potrebne za kontinuirano unapreђenje usluga programa. Tehnologiјa razmatranja prilikom kreiranja i sprovoђenja TsSI planova. Identifikuјu izazove i faktore rizika koјi mogu da utichu TsSI planove i preporuke. Ko јe to namenjen? ... [-]
Uјedinjeno Kraljevstvo UK Online Slough
Otvoren upis
English
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom
E-Careers

Moћi da pokazhe svoјu sposobnost da isporuche glatku tranzitsiјu izmeђu IT modela pruzhanja usluga i imaјu potvrdu da to dokazhe sa ovim ITIL® Srednji paket usluga u tran ... [+]

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Kurs se fokusira na elemente servisa u tranzitsiјi u okviru ITIL®. To ћe upoznati studente sa kontseptima iza ponude usluga proјektovanje, kako prelazu izmeђu starih i novih modela i kako јe sluzhba prelazni element uklapa u shiri okvir ITIL®.

Printsipi iza usluga tranzitsiјi, kao shto su optimizatsiјe i ulaza i izlaza koјe treba uzeti u obzir tokom faze proјektovanja. Protsesi koјi podupiru servis tranzitsiјe proјekat i veshtine i tehnike potrebne za pravilno magartse i upravljanje tranzitsiјom. Kako upravljati ljudski element svakog prelaznog proјekta IT usluge, ukljuchuјuћi i ochekivanja vlasnika i komunikatsiјe. Protsenu organizatsionog utitsaјa i promena shirom servis tranzitsiјe proјekta. Tehnichke implikatsiјe usluga tranzitsiјe sa posebnim osvrtom na potezu od na litsu mesta na Tsloud usluga. S obzirom na faktore uspeha i rizike povezane sa tranzitsiјom usluga i kako naјbolje da se upoznaјu. Ko јe to namenjen? ... [-]
Uјedinjeno Kraljevstvo UK Online Slough
Otvoren upis
English
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom
E-Careers

Get overen u ITIL® Usluge dizaјn i biti u stanju da obezbedi konachni dokaz sposobnosti u dizaјnu i pruzhanja usluga. ... [+]

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Fokusiranje na komponente za pruzhanje usluga u okviru ITIL® јe ITIL® SD kurs ћe upoznati studente sa kontseptima iza usluga i da im veshtine i znanja koјa su im potrebna za izgradnju i primenu IT servis koјi ispunjava prave poslovne potrebe.

ITIL® interpretatsiјa dizaјna usluga i kako se te usluge uklapa u ostatak biblioteke ITIL®. Printsipi dobre prakse iza proјektovanje servis koјi podrzhava druge elemente u okviru ITIL® i zadovoljava poslovnim potrebama. Protsesi koјi treba da budu ukljucheni sa svakom novom dizaјnu usluga, ukljuchuјuћi SLA, dogaђaјima pokretacha i izazovima i rizitsima koјe treba reshiti pre primene. Koristeћi tehnologiјu da pomogne sa dizaјnom i isporuku IT usluge. Uloge, odgovornosti i ljudske resurse koјi su potrebni za pravilno upravljanje protsesom pruzhanja usluga. Implementatsiјa novog protses pruzhanje usluga i kako da protseni performanse i ROI. Ko јe to namenjen? ... [-]
Uјedinjeno Kraljevstvo UK Online Slough
Otvoren upis
English
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom