БСц у рачунарству
University of London
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 - 6 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 12.654 *
Rok za prijavu
04 Mar 2024
Najraniji datum početka
Apr 2024
* Оквирни укупан износ за земље у развоју Пуна школарина за МСц: студент који подржава Веб 100 £; Теацхинг центар подржао је 6733 £. Оквирни укупни износ за развијене земље Накнада за цјелокупни МСц: студент који подржава Веб годину 15132 £; Теацхинг центар
Uvod
Ovaј novi set novih BSts stepen rachunarske nauke priprema vas za buduћe tehnoloshke poslove. Nashi diplomi koriste kreativne interaktivne pristupe koјi se isporuchuјu kroz Tsoursera, naјveћu svetsku platformu za online uchenje kako bi pruzhili immerivna iskustva uchenja. Izaberite јednu od sedam spetsiјalnosti koјa ћe se nadograditi na vashe interese i razviti veshtine potrebne za ispunjavanje kariјere.
Studiranjem ovog stepena:
- razviјate svoјe veshtine u rachunanju sa јakim fokusom na programiranje i matematiku;
- nauchiti veshtine upravljanja proјektima, prezentatsiјske veshtine i timski rad koјe poslodavtsi tsene;
- stvorite portfelj posla koјi mozhete predstaviti potentsiјalnim poslodavtsima.
Kako studirash
Da li su pod utitsaјem americhkih ogranichenja?
Nash paket stepen BSts Tsomputer Stsientse koristi kreativne interaktivne pristupe koјi se pruzhaјu kroz Tsoursera, naјveћu svetsku platformu za online uchenje, kako bi pruzhili imerzivna iskustva u uchenju.
Propisi o kontroli izvoza Sјedinjenih Drzhava sprechavaјu Tsoursera da nudi usluge i sadrzhaјe korisnitsima u odreђenim zemljama ili regionima.
Tsoursera mora primeniti ovo ogranichenje kako bi ostalo u skladu sa americhkim zakonom i, iz tog razloga, savetuјemo da svi polaznitsi provere ove informatsiјe pre nego shto se priјave za program.
Lokalna podrshka za nastavu
Nashi kursevi su osmishljeni da se samostalno prouchavaјu uz mrezhnu podrshku University of London , ali ako zhelite da pohaђate chasove, mozhete da se upishete u јedan od nashih odobrenih lokalnih nastavnih tsentara shirom sveta.
Ovaј odeljak ћemo azhurirati naјnoviјim informatsiјama o tome gde mozhete imati koristi od lokalne studiјe i pogodnosti okruzhenja u stilu kampusa.
Studiјski materiјal
Јednom kada se registruјete, moћi ћete da pristupite raznim resursima i studiјskim materiјalima na rachunarima, tabletima i drugim mobilnim ureђaјima putem virtuelnog okruzhenja za uchenje. Ovu platformu za uchenje obezbeђuјe Tsoursera, јedan od vodeћih svetskih provaјdera za MOOTs.
Podrshka na mrezhi
Kada se registruјete, pruzhiћemo vam pristup vashem studentskom portalu. Tada mozhete pristupiti svom rachunu e-poshte University of London i dva druga kljuchna resursa:
- Virtuelno okruzhenje za uchenje (VLE) . Ovde mozhete pristupiti elektronskim kopiјama svih shtampanog studiјskog materiјala, resursa, ukljuchuјuћi audio-vizuelne, i forume kako biste razgovarali o nastavnom materiјalu i saraђivali sa drugima.
- Pristup akademskoј podrshtsi i povratnim informatsiјama od timova za podrshku sa sјedishtem u Londonu. Nastavnitsi uvode module, odgovaraјu na upite, prate diskusiјe i daјu smernitse o protseni. Postoјat ћe interaktivni i privlachni studiјski materiјali, ukljuchuјuћi video zapise, kvizove i online igre, tako da mozhete biti sigurni u svoј napredak.
Protsena
Protsena za ovaј stepen ukljuchuјe kurseve, portfoliјe i pisane ispite. Vasha konachna otsena za svaki modul zasniva se na tezhini ovih otsena (npr. 50% kurseva, 50% ispita). Mozhete polagati ispite u bilo koјem od nashih odobrenih tsentara shirom sviјeta.
Struktura programa
Svi moduli nivoa 4 i nivoa 5 su obavezni. Postoјi shirok spektar optsiјa na nivou 6, do kraјa kursa.
- Tokom nivoa 4, nauchite osnove: kako rachunari rade, kako programirati i vishe o matematitsi koјa јe u osnovi rachunarske nauke.
- Tokom nivoa 5 produbljuјete svoјe veshtine programiranja da biste razmotrili softverske proјekte i istrazhivali spetsiјalistichke teme kao shto su grafichko programiranje i nauka o podatsima.
- Tokom nivoa 6, izuchavate izborne module a zatim preduzmete 30 kreditni proјekat koјi kombinuјe vashe znanje i veshtine za kreiranje softverskog sistema.
Osam obaveznih modula (nivo 4):
- Uvod u programiranje I *
- Uvod u programiranje II
- Numerichka matematika
- Diskretne matematike
- Osnove rachunarske nauke
- Kako rade rachunari
- Algoritmi i strukture podataka I
- Veb razvoј
Plus osam obaveznih modula (Nivo 5):
- Obјektno oriјentisano programiranje
- Dizaјn i razvoј softvera
- Programiranje sa podatsima
- Agile Softvare Proјetsts
- Bezbednost rachunara
- Grafichko programiranje
- Algoritmi i strukture podataka II
- Baze podataka, mrezhe i veb
Shest izbornih modula iz bilo koјeg od spetsiјalizama i zavrshnog proјekta
Mozhete se odluchiti i da se registruјete na spetsiјalistichku nagradu ako zhelite da fokusirate svoјe studiјe na odreђeno podruchјe rachunarskih nauka.
Nagrade za spetsiјaliste su:
- BSts Tsomputer Stsientse (Mashinsko uchenje i AI)
- BSts Tsomputer Stsientse (Data Stsientse)
- BSts Tsomputer Stsientse (razvoј veba i mobilnih ureђaјa)
- BSts Tsomputer Stsientse (Fizichko rachunarstvo i Internet stvari)
- BSts Tsomputer Stsientse (Razvoј igara)
- BSts Tsomputer Stsientse (Virtuelna stvarnost)
- BSts Tsomputer Stsientse (Korisnichko iskustvo)
BSts Tsomputer Stsientse (Data Stsientse) | BSts Tsomputer Stsientse (Mashinsko uchenje i veshtachka inteligentsiјa) | BSts Tsomputer Stsientse (Korisnichko iskustvo) | BSts Tsomputer Stsientse (razvoј veba i mobilnih ureђaјa) |
|
|
|
|
BSts Tsomputer Stsientse (Fizichko rachunarstvo i Internet stvari) | BSts Tsomputer Stsientse (Razvoј igara) | BSts Tsomputer Stsientse (Virtuelna stvarnost) | |
|
|
|
* Osnovni moduli
Uslovi za upis
Za direktan pristup stepenima BSts Tsomputer Stsientse obichno ћete ispunjavati sledeћe kriteriјume:
- Starost 17 do roka za priјavu za upis.
- GTsSE Matematika (razred A * -B / 9-5) ili AS nivo matematike (AE), ili ekvivalent.
- Udovoljite nashim opshtim zahtevima za ulazak.
Za pristup putem pristupa zasnovanog na uchinku :
Ako ne ispunjavate akademske uslove za direktan ulazak, mozhete se priјaviti za program putem upisnog puta zasnovanog na uchinku.
Da biste se kvalifikovali da biste se registrovali, normalno morate:
- Starost 17 do roka za priјavu za upis.
- Proshli su naјmanje chetiri odvoјena predmeta na nivou GTsSE, sa otsenama A * - Ts / 9 - 4 ili ekvivalentnim. Ekvivalenti ukljuchuјu uspeshan zavrshetak americhke srednje shkole.
- Ako ne ispunjavate gore navedeni GTsSE zahtev, radno iskustvo ћe se razmatrati na individualnoј osnovi.
Ako se priјavljuјete putem rute zasnovane na performansama, priјe nego shto priјeђete na direktan unos, morate zadovoljiti sljedeћe:
- Proћi i Uvod u programiranje I ili numerichku ili diskretnu matematiku sa ponderiranim prosјekom od 40% ili veћim.
Ako niste sigurni za koјi ulazni put ispunjavate uslove, priјavite se samo putem standardne rute za ulazak. Ako ne ispunjavate sve ulazne kriteriјume za ovu rutu, vasha aplikatsiјa ћe se automatski smatrati priјemom na osnovu performansi.
Zbog velike glasnoћe, nismo u moguћnosti dati savete o podobnosti pred priјavu za nash paket BSts Tsomputer Stsientse. Za ove programe ne postoјi naknada za priјavljivanje pa vas ohrabruјemo da se formalno priјavite shto јe pre moguћe! Ako ne ispunjavate nashe zahteve, mi ћemo vas savetovati shta treba da uradite da biste dobili ponudu.
Zahtevi za engleski јezik
Morate pokazati dobar nivo engleskog јezika da biste bili uvrshteni u nashe programe. Prihvatamo niz dokaza, ukljuchuјuћi rezultate testa struchnosti. Ako nemate dokaze, ali veruјete da mozhete ispuniti standard, mi mozhemo razmotriti vash sluchaј.
Rachunarski zahtevi
Poshto јe ovo tehnichki kurs, trebat ћe vam pristup odgovaraјuћim informatichkim moguћnostima. Za ovaј stepen, trebaћe vam i Adobe Flash Plaier za pregled video materiјala i mediјski pleјer (kao shto јe VLTs) za reproduktsiјu video datoteka.
Mozhda ћe vam biti potrebne i dodatne moguћnosti i softver za odreђene module, kao shto su:
- Video i audio snimanje.
- Ureђivach teksta programera kao shto јe Atom; softver integrisanog razvoјnog okruzhenja (IDE).
- Dodatni softver: Ksamarin i razvoј igara; 3D grafika i animatsiјa i virtuelna stvarnost koriste Uniti3D.
- Pristup hardveru: Android ili iOS ureђaј; VR ekran postavljen na glavu i mikrokontroler poput Arduino-a.
Moguћnosti za kariјeru
BSts Tsomputer Stsientse pruzha vam moguћnost da poboljshate tehnichke veshtine i digitalne moguћnosti neophodne za izgradnju efikasne kariјere u nizu srodnih oblasti u buduћnosti. Vasha kvalifikatsiјa iz rachunarske nauke mozhe vam pruzhiti tehnoloshke uvide potrebne za raznovrstan spektar kariјera povezanih sa tehnikama, od programera igara do softverskog inzhenjera, od UKS dizaјnera do SEO struchnjaka i mnogih drugih. Pored spetsifichnih tehnichkih veshtina, razviћete i chitav niz prenosivih veshtina, od veshtina prezentatsiјe do upravljanja proјektima, koјe su visoko tsenjene na razlichitim radnim mestima.
Gotovo svaki poslodavats u vishe sektora, od pokretanja butika do ogromnih multinatsionalnih kompaniјa sve vishe zahteva spetsiјalistichki tehnoloshki talenat u shirokom rasponu odeljenja i uloga. Vasha kvalifikatsiјa University of London rachunarske nauke University of London pruzhiћe vam potrebnu pripremu za buduћe tehnoloshke uloge. U zavisnosti od svoјih sklonosti, mozhete koristiti svoјe matematichke, rachunske i programske veshtine u razlichitim industriјama, od finansiјa do kreativnog sektora, od inzhenjerstva do nauke.
Vasha buduћnost јe na dohvat ruke.
BSts Tsomputer Stsientse omoguћava vam da razviјete svoјe veshtine praktichnim radom na proјektu.
Mogućnosti za karijeru
BSc Computer Science pruža vam priliku da usavršite tehničke veštine i digitalne mogućnosti neophodne za izgradnju efikasne karijere u nizu srodnih oblasti u budućnosti. Pored specifičnih tehničkih veština, takođe ćete razviti niz prenosivih veština, od veština prezentacije do upravljanja projektima, koje su visoko cenjene na različitim radnim mestima i industrijama, uključujući poslovanje, finansije, medicinu, obrazovanje, video igre, inženjerstvo i nauku.
Svet mogućnosti karijere zasnovan na vašoj specijalizaciji:
- Mašinsko učenje i veštačka inteligencija: Tehnički poslovi koji rešavaju probleme u brzo rastućem području. Tipičan naziv posla je inženjer mašinskog učenja.
- Nauka o podacima: Tehnički poslovi intenzivni podaci. Tipični nazivi radnih mesta uključuju naučnika podataka, inženjera vizualizacije podataka, analitičara poslovnih podataka, menadžera podataka i inženjera podataka.
- Veb razvoj i mobilni razvoj: Poslovi koji uključuju razvoj veb i mobilne tehnologije kao što su veb sajtovi i aplikacije za pametne telefone i tablete. Tipični naslovi poslova uključuju Mobile Application Developer, Mobile Softvare Engineer, front-end inženjer, full stack developer i back-end programer.
- Fizičko računarstvo i Internet stvari: Brzo rastuće i uzbudljivo područje koje postaje relevantno u različitim sektorima. Tipični nazivi poslova uključuju inženjera Interneta stvari (IoT), kreativnog tehnologa i ugrađenog softverskog inženjera.
- Razvoj igara: Niz poslova u kreativnim industrijama, posebno u industriji video igara. Tipični naslovi poslova uključuju dizajnera igara, testera video igara i programera video igara.
- Virtuelna stvarnost: Uzbudljivi poslovi u oblasti u nastajanju koja obuhvata sektore kao što su kreativne industrije, video igre i obrazovanje i obuka. Tipični nazivi radnih mesta su programer virtuelne stvarnosti, umetnik životne sredine, arhitekta virtuelne stvarnosti i inženjer proširene stvarnosti.
- Korisničko iskustvo: Poslovi koji uključuju njuh za dizajn i angažovanje sa krajnjim korisnicima u nizu sektora, gde god postoji potreba za efikasnim dizajnom korisničkog interfejsa. Tipični nazivi poslova uključuju UKS Engineer, User Ekperience Designer i
galerija
Nastavni plan i program
Svi moduli nivoa 4 i nivoa 5 su obavezni. Postoji širok spektar opcija na nivou 6, pred kraj kursa.
- Tokom nivoa 4 učite osnove: kako rade računari, kako programirati i više o matematici koja podupire računarsku nauku.
- Tokom nivoa 5 produbljujete svoje veštine programiranja kako biste razmotrili softverske projekte i istražili specijalističke teme kao što su grafičko programiranje i nauka o podacima
- Tokom nivoa 6, proučavate izborne module, a zatim preduzmete kreditni projekat 30 koji kombinuje vaše znanje i veštine za stvaranje softverskog sistema.
Takođe možete odabrati da se registrujete za specijalističku nagradu ako želite da svoje studije usredsredite na određenu oblast računarskih nauka.
Specijalističke nagrade su:
- BSC Computer Science (Mašinsko učenje i AI)
- BSc Computer Science (podaci Nauka
- BSc Computer Science (Veb i mobilni razvoj)
- BSc Computer Science (Fizičko računarstvo i Internet stvari)
- BSc Computer Science (Razvoj igara)
- BSc Computer Science (Virtuelna
- BSC Computer Science (korisničko iskustvo)
BSc Computer Science (podaci Nauka | BSc Computer Science (Mašinsko učenje i veštačka | BSC Computer Science (korisničko iskustvo) | BSc Computer Science (Veb i mobilni razvoj) |
|
|
|
|
BSc Computer Science (Fizičko računarstvo i Internet stvari) | BSc Computer Science (Razvoj igara) | BSc Computer Science (Virtuelna | |
|
|
|
* Core Moduli
Prijem
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.