Tecnológico de Monterrey
Uvod
Tecnológico de Monterrey osnovana je 1943. godine zahvaljujući viziji Don Eugenio Garza Sada i grupe preduzetnika koji su formirali neprofitno udruženje pod nazivom Ensenanza e Investigacion Superior, A.C.
Tecnológico de Monterrey je privatna, neprofitna, nezavisna institucija bez političke i verske pripadnosti.
RadTecnológico de Monterrey i svih njegovih kampusa podržavaju građanska udruženja sačinjena od brojnih grupa istaknutih lidera iz cele zemlje koji su posvećeni kvalitetu u visokom obrazovanju.
Svake godine članovi odbora ovih civilnih udruženja sastaju se kako bi definisali ciljeve koji će voditi glavne odluke koje će pomoćiTecnológico de Monterrey da se ispuni njegov cilj pokretanja razvoja zajednica i nacije.
Tecnológico de Monterrey uživa podršku nacionalne zajednice, koja učestvuje na tombolama koje organizuje sama institucija kako bi proširila svoj program stipendiranja i ulaganje u infrastrukturu.
Tecnológico de Monterrey uživa status Slobodne univerzitetske škole, što joj omogućava da funkcioniše kao obrazovna ustanova.
Svrha
Tecnológico de MonterreyCilj je da proizvede informacije sposobne da transformišu živote.
Koristimo obrazovna iskustva da oblikujemo pojedince u agente promena koji su spremni da rade u korist svih - pojedinaca koji preuzimaju odgovornost za sopstveni život i svesni su da njihovi postupci mogu transformisati druge - sposobne, talentovane, uspravne, posvećene, uključene vizionare sa globalnom perspektivom i preduzetničkim duhom, ne samo na univerzitetu, već u svim sferama svog života.
Obrazovanje našeg učenika je vitalna komponenta naše sposobnosti da se istaknemo. Studenti se podstiču da transformišu svoju ekonomsku, političku, ekološku i društvenu stvarnost na društvenom, profesionalnom i ličnom nivou.
Vizija
"Liderstvo, inovacije i preduzetništvo za ljudski procvat".
Model Tec21
Tec21 omogućava formiranje čvrstih i sveobuhvatnih veština koje će vam pomoći da kreativno i strateški rešite izazove sadašnjosti i budućnosti.
Zašto je jedinstven?
Naš model učenja zasnovan na izazovima zasnovan je na četiri ključne komponente:
Učenje zasnovano na izazovima
Učenje učenika tokom osnovnih studija usmereno je na odnos učenika sa nastavnikom i sa okruženjem, u kojem studenti razvijaju disciplinske i transverzalne veštine, rešavajući izazove povezane sa stvarnim problemima i demonstrirajući svoje majstorstvo kroz različite dokaze o učenju. U ovom modelu osporava se centralna jedinica učenja.
Personalizacija i fleksibilnost
Pre nego što ste izabrali karijeru, sada birate put:
1. Steći ćete osnove ovog područja, znaćete srodne karijere i potvrdićete koju karijeru odabrati.
2. Vi ćete razviti osnovne kompetencije svoje karijere kroz više fokusiranih izazova dok širi svoje univerzitetsko iskustvo.
3. Nastavićete da jačate veštine i dajete svojoj karijeri svoj lični dodir na osnovu vaših interesa, strasti i planova, kroz širok spektar koncentracija, boravka i dostupnih sertifikata.
Inspirativni nastavnici
Naši profesori su protagonisti jedne od najdubljih transformacija u Tečevoj istoriji i promene paradigme koja je izazvala interesovanje nacionalnih i međunarodnih akademskih krugova.
Koje nastavne prakse ih razlikuju? Oni stvaraju aktivna okruženja za učenje i u izazovima pronalaze okidač za formiranje disciplinskih i transverzalnih veština koje su vam potrebne kao student, vodeći vas da to znanje prenesete u stvarne kontekste. Pored toga, oni su ažurni i povezani su sa svojom praksom i radom na multidisciplinarni način.
Prijem
galerija
Lokacije
- Monterrey
Eugenio Garza Sada 2501, 64849, Monterrey
- Guadalajara
Avenida General Ramón Corona 2514, 45138, Guadalajara
- Santiago de Querétaro
Epigmenio González 500 Fracc. San Pablo, 76130, Santiago de Querétaro
- Mexico City
Campus Santa Fe, 01389, Mexico City
- Mexico City
Ciudad de México Campus, 14380, Mexico City