Магистар наука из међународних односа, стратегије и безбедности
Neapolis University Pafos Distance Learning
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online Cyprus
Jezici
Engleski,
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 10.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2024
Uvod
Program јe akreditovan od Kiparske agentsiјe za osiguranje kvaliteta i akreditatsiјu u visokom obrazovanju (TsIKAA)
Magistar meђunarodnih odnosa, strategiјe i bezbednosti ima za tsilj da studentima pruzhi shiroku protsenu savremenih meђunarodnih odnosa, sa naglaskom na strategiјi i pitanjima bezbednosti. On kombinuјe detaljnu akademsku obuku o kljuchnim kontseptima, teoriјama i studiјama sluchaјa, zaјedno sa strukturiranim protsesom angazhovanja sa savremenim debatama i iskustvom. On integrishe teoriјske pristupe sa prouchavanjem mnogih sluchaјeva i pitanja. Takoђe istrazhuјe nachine na koјe se granitsa izmeђu domaћeg i meђunarodnog zamagljuјe trgovinskim, finansiјskim, ekoloshkim, strateshkim, bezbednosnim, ideoloshkim, kulturnim i etichkim pitanjima. Shtavishe, Program pruzha snazhno teoriјsko i empiriјsko razumevanje meђunarodnog bezbednosnog okruzhenja u doba posle hladnog rata, ukljuchuјuћi poreklo sukoba i mira, poјavu novih bezbednosnih pretnji i mnoge razlichite agentsiјe ukljuchene u sprechavanje sukoba, ochuvanje mira i mirotvorstvo danas. Na kraјu, ali ne i naјmanje vazhno, Program identifikuјe nachine na koјe drzhavni i nedrzhavni akteri razviјaјu strategiјe u meђunarodnom okruzhenju shto se tiche bezbednosnih pitanja.
Od diplomatsa Programa ochekuјe se temeljno razumevanje meђunarodnih politichkih, bezbednosnih i strateshkih pitanja, shto ћe im omoguћiti da nastave kariјeru u diplomatskom koru, u meђunarodnim organizatsiјama, u nevladinim organizatsiјama, kao i u јavnom i privatnom zhivotu sektor kao vishi savetnik za politiku i bezbednost.
Prednosti programa
- Meђunarodni ugled i priznanje Univerziteta Neapolis u Pafosu.
- Odlichno akademsko osoblje sa snazhnom struchnoshћu u predmetima koјi se predaјu.
- Meђunarodna saradnja sa mnogim univerzitetima.
- Fleksibilnost uchenja na daljinu.
- Upotreba napredne tehnologiјe i resursa.
- Dinamichan izbor izmeђu sinhronog i asinhronog obrazovanja na daljinu.
- Prilagoђavanje programa trenutnim akademskim trendovima i zahtevima trzhishta.
- Konkurentne shkolarine.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura programa
Trajanje programa je 18 meseci.
Studenti imaju priliku da završe postdiplomske studije za dvanaest meseci sve dok započnu sprovođenje magistarske disertacije tokom prvog ili drugog semestra studija, uključujući i letnji period. U ovom slučaju završetak magistarske disertacije može se produžiti tokom letnjeg perioda, na jedan ili dva meseca. U svakom slučaju, ukupan ESPB ostaje 90.
Za uspešan završetak studija studenti moraju da sumiraju ukupno 90 ESPB. U1. semestru studenti biraju sva četiri obavezna kursa. U2. semestru studenti biraju sva tri obavezna predmeta i jedan od tri raspoloživa izborna predmeta. Da bi uspešno završili studije i dobili magistarsku disertaciju za međunarodne odnose, strategiju i bezbednost, studenti su takođe obavezni da sprovedu magistarsku disertaciju.
1. semestar
- DIRSS611 Međunarodne bezbednosne i strateške studije
- DIRSS612 Strategija i donošenje odluka
- DIRSS621 Savremena pitanja u globalnoj politici
- Metodologija istraživanja DMETH600
2. semestar
- DIRSS623 Međunarodno pravo i bezbednost
- DIRSS624 Domovinska bezbednost
- DIS504 Informaciona bezbednost
- DIRSS622 Posebne teme u istočnom Mediteranu i bezbednosti na Bliskom istoku
- DIRSS625 Izgradnja mira i rekonstrukcija posle sukoba
- DMEP500 Spoljna politika, bezbednost i odbrana u Evropskoj uniji
3. semestar
- DIRSS610 Disertacija
Metode podučavanja, učenja i procene
Kursevi se isporučuju putem interneta putem telekonferencija. Telekonferencijama se pristupa kroz posebno formulisan pedagoški okvir koji promoviše komunikaciju i interakciju, sa glavnom karakteristikom kolaborativne izgradnje znanja iz daljine u realnom vremenu. Sa tehnološkog stanovišta, postoje mogućnosti koje nude najnoviji tehnološki komunikacioni alati (Moodle, ViziK), koji omogućavaju prenos različitih vrsta informacija (slika, audio, tekst) omogućavajući pouzdanu i dvosmernu vezu između profesora i studenata, ali i među studentima jedni s drugima. Međutim, naš glavni cilj je da telekonferencije dovedemo u dobro formiran pedagoški okvir koji poboljšava okruženje komunikacije i interakcije između nastavnika i učenika. Obično se telekonferencije održavaju 6 puta tokom akademskog semestra, svake dve nedelje, počev od 2. nedelje semestra. Tipično, svaka telekonferencija traje dva sata, odražavajući potrebe i specifičnosti kursa.
Interaktivnost i formativna procena čine deo metodologije učenja i nastave. 30% završne ocene učenika na svakom kursu odgovara njihovom rezultatu u srednjoročnoj proceni koja ima oblik pismenih zadataka, dok 70% odgovara njihovom rezultatu na završnim pismenim ispitima. Da bi se obezbedila prolazna ocena na kursu, učenici moraju da obezbede prolaznu ocenu (tj. 50% ili više) kako u srednjoročnoj proceni, tako i na završnim ispitima.