
Master in
Мастер у образовању одраслих и глобалним променама Linköping University

Uvod
Vlade shirom sveta pozivaјu graђane da se obuchavaјu i obrazuјu kako bi ostali konkurentni u povezanom svetu. Kritichki diskursi o globalizatsiјi zahtevaјu sposobnost uchenja u situatsiјama koјe obuhvataјu ogromne kulturne i geografske podele. Nash program јe za one koјi zhele da razumeјu uchenje odraslih u okviru globalnih promena u okviru јedinstvenog digitalnog formata uchenja koјi јe osvoјio meђunarodno priznanje.
Online uchenje i master rad
Ovaј master program poboljshava sposobnost studenata da rade u globalizovanom svetu i da izazovu traditsionalne perspektive globalizatsiјe. Nash program јe ravnopravna saradnja sa Univerzitetom Britanske Kolumbiјe, Vankuver, Kanada i Univerzitetom Zapadnog Keјpa, Keјptaun, Јuzhna Afrika. Sve aktivnosti kursa ћe se odviјati u okviru digitalne platforme za uchenje, gde ћete uchiti zaјedno sa studentima sa univerziteta koјi uchestvuјu u globalnoј klasi, chineћi program zaista meђunarodnim. Kursevi sadrzhe teme kao shto su lotsiranje sebe u globalnom uchenju, uchenje odraslih: konteksti i perspektive, globalno/lokalno uchenje i istrazhivanje razumevanja.
Nashi diplomtsi su u stanju da uche i predaјu globalno, da koriste globalne tehnologiјe povezivanja, razumeјu drushtva zasnovana na znanju i njihove implikatsiјe na uchenje, razumeјu diskurse globalizatsiјe, razviјu kulturoloshki senzibilitet i osetljivost i razviјu perspektivu јednakosti za uchenje i preoblikovanje sopstvene profesionalne prakse. Oni takoђe mogu da nastave svoјu akademsku kariјeru u daljim proјektima.
Program јe osvoјio nagradu za inovatsiјu nastavnog plana i programa 2005, koјu dodeljuјe Komisiјa profesora obrazovanja odraslih Americhkog udruzhenja za obrazovanje odraslih i kontinuirano obrazovanje, kao i nagradu za izvrsnost u e-uchenju (2015) na 14. Evropskoј konferentsiјi o E uchenju, odrzhanoј u hertfordshiru Univerzitet, Velika Britaniјa.
Izbor ћe biti zasnovan na akademskim otsenama i pismu namera. Kandidat treba da podnese Pismo o namerama napisano na engleskom јeziku, obјashnjavaјuћi zashto zheli da studira ovaј program (oko 1000 rechi). Pismo treba da sadrzhi rezime eseјa/proјekta za bachelor, kao i opis akademskih studiјa i radnog iskustva relevantnog za uchenje odraslih.
Prijem
Nastavni plan i program
Program obuhvata osam modula kursa, od kojih svaki sadrži 7,5 kreditnih poena. Uvodni modul bavi se integracijom kursa i dovodi do razvoja koverte sposobnosti, koja se nastavlja tokom dve godine. Četiri modula fokusiraju se na različite teme sadržaja ili „perspektive“, dizajnirane da budu primenljive na studente sa interesovanjem ili pozadinom u bilo kom kontekstu. Jedan modul se fokusira na istraživačke metode i sledi istraživački projekat na onim univerzitetima gde je to potrebno za magisterij. Ako ovo nije primenljivo, istraživački projekat se zamenjuje lokalnim izbornim kursevima, relevantnim za program.
Naziv i redosled modula kursa preko programa je prikazan ispod:
- Lociranje sebe u Globalnom učenju, deo 1, 4,5 ESPB
- Učenje odraslih: perspektive i konteksti, 7, 5 ESPB
- Rad i učenje, 7,5 ESPB
- Podsticanje učenja u praksi, 7, 5 ESPB
- Razumevanje istraživanja, 7,5 ESPB
- Globalno/Lokalno učenje, 7, 5 ESPB
- Lociranje sebe u globalnom učenju, II deo, 3 ESPB
- Istraživanje učenja odraslih: Projektni rad, 15 ESPB
Sadržaj, načini prezentacije, ciljevi učenja i ispit za svaki modul kursa detaljnije su opisani u odvojenim obrisima kursa.
Ishod programa
Cilj je da se obezbedi kvalitetan magistarski studij učenja odraslih, koji u sadržaju i procesu daje studentima uvid u globalizaciju i međukulturalnu saradnju. Program bi takođe trebalo da poboljša razumevanje različitih konteksta i pruži iskustvo rada u različitim načinima studiranja.
Cilj
Znanje i razumevanje
- da podstakne razumevanje zajedničkih i razlika u različitim kontekstima za učenje odraslih
- da razumeju društva zasnovana na znanju i implikacije za učenje
- da razviju razumevanje globalizacionih diskursa
- da cenimo istorijski kontekst sadašnjih dešavanja i povežemo ih sa sopstvenim lokacijama prakse
- da izazove ortodoksije u teoriji i praksi učenja odraslih
Veštine i sposobnosti
- da nauče da koriste tehnologije podučavanja i učenja na globalnom nivou
- da nauče kako da uče i rade na globalnom nivou
Vrednosti i stavovi
- da razviju kulturne senzibilitete i osetljivosti
- da usvoji višestruku perspektivu jednakosti na sva pitanja učenja
- da se uključe u preoblikovanje sopstvene profesionalne prakse
- da stvori mreže odnosa širom zemalja i pomogne u uspostavljanju globalne zajednice praktičara za učenje odraslih
Mogućnosti za karijeru
Nakon završnog ispitivanja, imaćete teorijsko znanje o globalizaciji i njenim uticajima na različitim lokacijama. Ovo znanje koje je potrebno kada radite u različitim formalnim i neformalnim organizacijama za učenje odraslih.
Diplomci programa moći će da: uče i podučavaju globalno, koriste globalne tehnologije vezivanja, razumeju društva zasnovana na znanju i njihove implikacije za učenje, razumeju diskurse globalizacije, razvijaju kulturne senzibilitete i osetljivosti i razviju perspektivu jednakosti za učenje i preoblikovanje sopstvenih profesionalnih praksi.
Studenti takođe mogu nastaviti svoju akademsku karijeru u daljim projektima.