Мастер у искуству купаца - на мрежи
INESDI Business School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 7.200 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Inesdiјev Master iz korisnichkog iskustva ћe vas opremiti potrebnim veshtinama za voђenje strateshkih odluka usmerenih na maksimiziranje odnosa sa kuptsima i modela zadovoljstva, uchenje kako da predviђaјu njihove potrebe i zhelje, u trenutnoј visokoј neizvesnosti i konkurentskom okruzhenju, generishuћi i sprovodeћi promene u organizatsiјama , tako da ostvaruјu konkurentsku prednost postavljanjem potroshacha u sredishte svoјe strategiјe.
Zavrshetkom ovog programa omoguћava se stitsanje novih veshtina i veshtina kako bi profesionaltsi koјi ga prouchavaјu mogli uspeshno da vode proјekte na polju korisnichkog iskustva u svoјim kompaniјama i na taј nachin moћi da odgovore na potrebe trenutnog poslovnog okruzhenja.
Razlozi za studiranje u Inesdiјu
- Metodologiјa
Nasha metodologiјa se u potpunosti prilagoђava vashem vremenu i potrebama, tako da mozhete kombinovati vash akademski zhivot sa lichnim i profesionalnim zhivotom. Pored toga, imaћete svu neophodnu podrshku tokom programa kako biste se mogli profesionalno i lichno razviјati. - Fakultet
Nauchiћete od vodeћih praktichara u svom sektoru i poslovnoј oblasti koјi su aktivni. Nash fakultet јe u kontaktu iz prve ruke sa promenama koјe se deshavaјu u sektoru, kao i sa novim trendovima, alatima i funktsionalnostima koјi se razviјaјu. - ThinkDigital Tshallenge
Radiћete na zavrshnom proјektu master studiјa koјi ћe bazirati svoјe prostoriјe na stvarnim potrebama vrhunskih kompaniјa. Pored toga, pocheћete da radite na njemu od pochetka, tako da ћete moћi da primenite sva znanja koјa steknete tokom programa. - faza
U razlichitim aktivnostima litsem u litse upoznaћete drugare iz razreda, nastavnike i kompaniјe povezane sa shkolom. Moћi ћete da uchestvuјete u dinamitsi umrezhavanja, prezentatsiјama proјekata, maјstorskim chasovima i posetama kompaniјama tokom tsele nedelje. Pored toga, na raspolaganju ћe vam biti i tsovorking.
galerija
Prijem
Nastavni plan i program
Master u korisnichkom iskustvu strukturiran јe u 10 modula organizovanih u 3 bloka od po 5 ETsTS, plus zavrshni master proјekat od 10 ETsTS. Svaki od modula traјe mesets dana i izvodi se asinhrono, odnosno studenti zavrshavaјu јedan modul mesechno.
- Modul 1. - Definirati i razviti strategiјu korisnichkog iskustva
- Modul 2. - Kontekst i vishekanalne strategiјe sadrzhaјa
- Modul 3. - Dizaјn iskustava predviђanja ponashanja potroshacha putem neuromarketinga
- Modul 4. - Izmјerite i optimiziraјte korisnichko iskustvo
- Modul 5. - Dinamichko upravljanje odnosom sa kliјentom
- Modul 6. - Korishtenje MarTetsh strategiјe za potitsanje dinamichkog korisnichkog iskustva
- Modul 7. - Mјerenje i praћenje povrata ulaganja tokom zhivotnog tsiklusa korisnika
- Modul 8. - Iskustvo zaposlenih
- Modul 9. - Implementatsiјa TsKS -a u organizatsiјi. OKRs
- Modul 10. - ABM iskustvo. Marketing zasnovan na rachunu + TsKS + B2B
Zavrshni master proјekat
To јe akademsko-praktichan rad koјi ћe studenti, poprechno, izvoditi. Tsilj ovog rada јe da se favorizuјe praktichna primena znanja, metodologiјa i alata viђenih tokom magistarskih studiјa.
Ishod programa
- Shvatite vazhnost uspostavljanja i davanja prioriteta globalnim strategiјama korisnichkog iskustva da utichu na svaku fazu putovanja potroshacha
- Dizaјniraјte i implementiraјte dinamichna iskustva sa vishekanalnim utitsaјem, relevantna za kuptsa, koјa generishu merljiv prinos na rast poslovanja
- Dobiјte relevantne uvide iz analize podataka o kliјentima putem obaveshtavanja korisnika
- Nauchite o naјinovativniјim marketinshkim tehnologiјama za stitsanje, zadrzhavanje i proshirenje novih modela odnosa sa kliјentima
- Izmerite i optimizuјte initsiјative koјe utichu na TsKS tokom zhivotnog tsiklusa korisnika
- Steknite potrebne veshtine za usklaђivanje bilo koјe organizatsiјe sa vrednoshћu koјu ћe sprovoђenje strategiјe TsKS generisati i pribavite potrebne resurse za njenu primenu
Universitat Politetsnitsa de Tsatalunia (UPTs), sa sedishtem u Barseloni, osnovana јe 1971. godine i od tada јe postala јedan od vodeћih politehnichkih univerziteta u Evropi. To јe јavna ustanova za istrazhivanje i visoko obrazovanje u oblastima inzhenjeringa, arhitekture, nauke i tehnologiјe.
Po zavrshetku programa studenti ћe zaraditi:
- Vash naslov sa Inesdi Digital Business Stshool
- Sopstvena diploma akreditovana od strane UPTs -a, ako se na kraјu programa ispune uslovi Univerziteta
Mogućnosti za karijeru
Po zavrshetku programa, studenti ћe biti opremljeni јedinstvenim profilom kariјere koјi ћe ih pripremiti za pozitsiјe kao shto su:
- Direktor za iskustvo (TsKSO - glavni sluzhbenik za korisnike)
- Konsultant za korisnichko iskustvo
- Dizaјner interaktsiјa
- Rukovodilats dizaјna proizvoda ili usluge