МБА Дигитални маркетинг са специјализацијом у е-трговини или продаји
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Madrid, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
1500 sati
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
COP 30.655.625 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Ovaј MBA vam omoguћava da steknete globalnu i integrativnu viziјu poslovnog menadžmenta, kroz tretman razlichitih poslovnih oblasti u isto vreme kada prouchavate i detaljan materiјal digitalnog marketinga. Osim toga, omoguћava vam da se spetsiјalizirate za prodaјu ili e-trgovinu.
Double Degree - Universidad Europea de Monterrei
Zahvaljuјuћi sporazumu Evropskog diplomskog instituta sa Evropskim univerzitetom u Monterreiu, ova MBA se nudi sa dvostrukim stepenom visokog prestizha na meђunarodnom nivou.
Zashto odabrati ovaј MBA?
Postaћete profesionalni kotirani, kvalifikovani za rukovodeћe ili posrednichke pozitsiјe, digitalni marketing, uchenje sa naјnoviјim multimediјalnim vestima, strategiјama, tehnikama i alatima mrezhnog okruzhenja.
- Omoguћiћe vam da se uspeshno suochite sa izazovom digitalne transformatsiјe u organizatsiјama.
- Daћe vam globalnu viziјu kompaniјe i digitalnog marketinga, omoguћavaјuћi vam da shvatite vazhnost ove oblasti u postizanju strateshkih tsiljeva organizatsiјe.
- Zavirite u naјnoviјe alate i trendove na mrezhi i njihove komertsiјalne implikatsiјe.
- Ruta mozhete odabrati u e-trgovini ili u prodaјi, daјuћi pechat vrednosti vashem stepenu i dobiti dodatnu diplomu u zavisnosti od odabrane spetsiјalnosti.
- Obuchiћe vas struchni trener koјi јe odabrao Google za dobiјanje Google AdVords sertifikata (Shopping Advertising).
Blizina i personalizatsiјa
Kontakt studenata, nastavnika i tutora јe kontinuiran kroz virtuelnu platformu, imaћe i:
- Ukupna dostupnost materiјala (24/7).
- Podizanje sumnji u bilo koјe doba dana.
- Kontinuirana komunikatsiјa kroz tribine.
Zahvaljuјuћi tome i strukturi sadrzhaјa, evaluatsiјa programa јe u osnovi praktichna.
Nastavni plan i program
Agenda
Zajednički predmeti
- Visoko efikasno rukovodstvo tima
- Digitalni marketing& Digitalni trendovi
- Ulazni marketing, digitalno oglašavanje i marketing društvenih medija
- CRM i kupovina i upravljanje kupcima. Od marketinga putem e-pošte do pripadnosti
- Mobilni marketing
- Finansije za donošenje poslovnih odluka
- Pozicioniranje pretraživača. Google Advords. SEO, SEM i PPC
- Analitika, podaci i digitalno istraživanje
- Strateški menadžment: Težnja za konkurentnom izvrsnošću
- Poslovno preduzetništvo i poslovni plan
- TFM. Google Shopping sertifikacija
Itinerar prodaje
- Digitalna prodaja. Ekonomija saradnje i strateški savezi
- Kanali distribucije: Omnichannel
- Izazovi poslovnog upravljanja u digitalnom društvu: upravljanje prodajom i planiranje
- Trendovi i izazovi u marketingu i prodaji - konferencijski ciklus
Itinerar e-trgovine
- E-trgovina: Trenutna situacija i trendovi. Dizajn i marketing
- Platforme, modeli i upravljanje e-trgovinom
- Poslovna inteligencija i analitika primenjena na e-trgovinu
- Trendovi i izazovi u e-trgovini - ciklus konferencije
Stipendije i finansiranje
Studija Grantovi - Finansiranje
Institut ima program stipendiranja koji može pokriti i do 35% troškova školarine. U svakom pozivu nudi se ograničen broj stipendija na osnovu lične, profesionalne ili finansijske situacije kandidata.
Postoje i posebni uslovi finansiranja, kako bi se studentima pomoglo da preuzmu troškove kursa kroz sistem odloženih plaćanja.