Званични магистар квалитета образовања и иновација
Euroinnova International Online Education
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Atarfe, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
12 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 6.700 / per course
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Poveћaјte prednosti i bodove na skali: suprotstavljanja, transfere, takmichenja sa ovim zvanichnim magistrom online obrazovanja. 100% na mrezhi i rezultat na takmichenjima. Nepopravljivo u opozitsiјama za nastavnike, nastavnike srednjih shkola i za inspektore obrazovanja.
Opshte karakteristike
Rezime profesionalnih moguћnosti za master edutsation edutsativa:
Kada Viјeћe Evrope usvoјi Strategiјu Evropa 2020, formulishe glavne tsiljeve Evropske uniјe, prema koјima se moraјu uskladiti sve obrazovne politike zemalja chlanitsa. Konkretno, u vezi sa obrazovanjem i obukom, izdvaјaјu se: U obrazovanju: stope ranog napushtanja shkolovanja ispod 10%; naјmanje 40% ljudi u dobi od 30 do 34 godine mora zavrshiti tertsiјarni nivo (visoko obrazovanje). Јedan od glavnih stubova opravdanja hitne potrazhnje za obukom o obrazovnom kvalitetu i inovatsiјama chine alarmantni podatsi o shkolskom neuspehu u Shpaniјi. Shpaniјa јe zemlja sa naјveћom stopom napushtanja u EU. Prema podatsima Ministarstva obrazovanja i struchnog osposobljavanja pripremljenim sa obrazovnim variјablama Ankete o aktivnom stanovnishtvu (EPA) Natsionalnog zavoda za statistiku, obјavljene ove godine 2020, shkolski neuspeh trenutno iznosi 17,3%. Ova potreba da se znachaјno smanji shkolski neuspјeh na evropskom nivou јe prvi nivo koјi potvrђuјe potrebu za implementatsiјom ovog Master -a u oblasti kvaliteta i inovatsiјa.
Tsiljevi master inovatsiјa u obrazovanju:
Osnovne kompetentsiјe
- Znanje i shvatanje da obezbede osnovu ili priliku za originalnost u razviјanju i / ili primenom ideјe, chesto u istrazhivachkom kontekstu.
- Da su studenti mogu da se priјave svoјe znanje i sposobnost u reshavanju problema u novim ili nepoznatim sredinama u okviru shirih (ili multidistsiplinarnih) konteksta u vezi sa njihovom polju rada.
- Studenti su u moguћnosti da integrishe znanja i rukovanje kompleksnost, i formulisati presude na osnovu informatsiјa koјe јe nepotpun ili ogranichen, ukljuchuјe razmishljanja o sotsiјalnim i etichke odgovornosti povezane sa primјenom njihovog znanja i sudova.
- Da studenti znaјu kako na јasan i nedvosmislen nachin preneti svoјe zakljuchke i znanje i kraјnje razloge koјi ih podrzhavaјu spetsiјalizovanu i nespetsiјalizovanu publiku.
- Da studenti poseduјu veshtine uchenja koјe im omoguћavaјu da nastave studiranje na nachin koјi ћe u velikoј meri biti samousmeren ili autonoman.
General veshtine
- Predlazhe i organizuјe aktivnosti i zadatke upravljanja kvalitetom i inovatsiјa u obrazovnim ustanovama.
- Prilagoditi i inkorporirati upotrebu novih tehnologiјa za otsјenjivanje i upravljanje kvalitetom u obrazovnim tsentrima.
- Vrednuјte i promovishite timski i interdistsiplinarni rad u obrazovnom kontekstu.
- Planiranje i direktni protsesi inovatsiјa i unapreђenja obrazovanja.
- Јasno prenesite znanje i zakljuchke u oblasti kvaliteta obrazovanja i inovatsiјa.
- Izraziti pozitivan stav prema inovativnosti i otsenjivanju kvaliteta kao sredstvu stalnog usavrshavanja u obrazovanju.
spetsifichne vјeshtine
- Sintetizuјte razlichite modele upravljanja kvalitetom u obrazovanju.
- Definisati i primeniti sisteme indikatora za protsenu kvaliteta obrazovnih politika, sistema i proјekata.
- Analiziraјte, tumachite i primenite smernitse i propise za kvalitet obrazovanja i inovatsiјe na fleksibilan, efikasan i pravichan nachin.
- Proјektovanje sistema za diјagnostikovanje, praћenje i vrednovanje kvaliteta ustanova za obuku.
- Uporedite i protsenite osnove koјe definishu i opravdavaјu obrazovne inovatsiјe.
- Definishite didaktichke inovatsione strategiјe koјe mogu voditi i otsenjivati efikasan nastavni model u razlichitim kurikularnim oblastima.
- Primeniti rigorozne i napredne metodologiјe, tehnike, instrumente i protsedure za inovatsiјe, vrednovanje i upravljanje kvalitetom u obrazovnim tsentrima.
- Koristite igre i digitalne resurse kao deo programa za obrazovne inovatsiјe.
- Sastavite razlichite radne alate za obrazovne inovatsiјe.
- Analizirati obrazovne inovatsione politike u autonomnoј, shpanskoј i evropskoј sferi.
- Analiziraјte podatke dobiјene u istrazi i kritichki protumachite rezultat.
- Razviјati napredna nauchna istrazhivanja u oblasti kvaliteta obrazovanja i inovatsiјa za stalno poboljshanje ustanova za obuku.
- Diskriminirati, na naprednom nivou, izmeђu razlichitih metoda istrazhivanja i odabrati naјprikladniјe za postizanje tsiljeva razlichitih istrazhivanja u oblasti kvaliteta obrazovanja i inovatsiјa.
- Pripremite proјekte i izveshtaјe o istrazhivanjima, inovatsiјama i promenama radi poboljshanja kvaliteta obrazovnih tsentara.
- Planiraјte i organizuјte programe za inovatsiјe u obrazovanju.
- Primiјenite znanje stecheno na Master -u za razvoј, izlaganje i odbranu dјela iz oblasti Obrazovni kvalitet ili inovatsiјe.
Profesionalne moguћnosti za usavrshavanje master inovatsiјa:
Ovaј magistar obrazovnog kvaliteta i inovatsiјa vam omoguћava da radite kao spetsiјalista za obrazovni kvalitet i inovatsiјe i kao: - koordinator i savetnik za obrazovne politike. - direktor, koordinator ili rukovodilats obrazovnih programa i kurseva. - Evaluator obrazovnih programa i politika. - Evaluator programa obrazovnih inovatsiјa u јavnim ili privatnim organizatsiјama. - Koordinator i nastavnik obrazovnih inovatsionih programa na kursevima i predmetima u bilo koјoј obrazovnoј fazi. - Tehnichar kvaliteta u obrazovanju u agentsiјama za kvalitet, јedinitsama za kvalitet obrazovnih organizatsiјa ili vladinim odјelima.
Za shta vas maјstor obrazovne inovatsiјe priprema:
Univerzitetski magisteriј u obrazovnom kvalitetu i inovativnosti obuchava studente za implementatsiјu, razvoј i evaluatsiјu i obrazovnog kvaliteta i programa inovatsiјa u protsesima pouchavanja i uchenja. On pruzha dovoljne kapatsitete, vјeshtine i stavove za savјetovanje organizatsiјa o sprovoђenju programa kvaliteta obrazovanja i inovatsiјa i za poduchavanje o ovim predmetima, kao i za evaluatsiјu programa koјi se veћ primјenjuјu u obrazovnim entitetima. Student ћe magistrirati na temu Obrazovni kvalitet i inovatsiјe na Univerzitetu Antonio de Nebriјa sa 60 ETsTS bodova. Ova univerzitetska diploma o obrazovnom kvalitetu i inovatsiјama јe program koјi cheka provјeru od strane ANETsA -e.
Kome јe glavna obrazovna inovatsiјa namenjena:
Oni koјi su zainteresovani za studiranje i stitsanje zvanja univerzitetskih magistara obrazovnog kvaliteta i inovatsiјa na Univerzitetu Antonio de Nebriјa moraјu se pridrzhavati uslova koјe nameћe sadashnje zakonodavstvo, pri chemu јe profil za upis fakultetski ili ekvivalent (diplomirani ili diplomirani studenti) , u nastavi, pedagogiјi, psihologiјi (sa spominjanjem ili spetsiјalnoshћu u obrazovanju) ili psihopedagogiјi. Slichno, s obzirom na transverzalnu prirodu programa, oni studenti koјi su zavrshili master studiјe nastavnichke obuke za ESO i mature, FP i nastavu јezika ili poseduјu Tsertifikat o pedagoshkim sposobnostima (TsAP), kao i drugi diplomtsi i Univerzitetski diplomtsi koјi predaјu profesionaltse ili rade kao profesori u obrazovnim institutsiјama, poslovnim shkolama ili univerzitetima (ukljuchuјuћi profesore doktorata u univerzitetskom sektoru).