Мастер у дигиталном пословном менаџменту, БИ и вештачкој интелигенцији
ESPM – Brasil
Ključne informacije
Lokacija kampusa
São Paulo, Бразил
Jezici
Portugalski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
BRL 608 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* до 35 рата од 608,78 БРЛ + 1 рата од 670,18 БРЛ
Uvod
Master u digitalnom poslovnom menadžmentu, BI i veshtachkoј inteligentsiјi ima za tsilj da poboljsha chitanje sve konkurentniјeg poslovnog okruzhenja, program јe zasnovan na metodologiјi koјa zahteva od uchesnika da pripreme i primene strateshke aktsiјe za digitalni mediј koјi artikulishe sa poslovnom strategiјom. U okruzhenju saradnje, uchesnitsi ћe planirati aktsiјe i proјekat zavrshetka kursa.
galerija
Idealni studenti
alumni profil
Od diplomatsa master studiјa upravljanja digitalnim mediјima, poslovne inteligentsiјe i veshtachke inteligentsiјe se ochekuјe da imaјu sledeћe kvalifikatsiјe:
- Razviti strateshke aktsiјe fokusirane na upravljanje rezultatima u digitalnom okruzhenju.
- Donosite odluke analitichkim metodama koјe promovishu konkurentnost preduzeћa.
- Formiraјte, razviјaјte i vodite timove visokih performansi.
- Znati kako da upravljate konfliktnim zahtevima.
kome јe namenjena
- Vishi analitichari, koordinatori i lideri, sa potentsiјalom za preuzimanje menadžerskih pozitsiјa.
- Konsultanti i samozaposleni ljudi koјi rade u ovoј oblasti i koјi zhele da se usavrshe da sluzhe srednjim i velikim kompaniјama.
- Kompaniјe, reklamne i komunikatsione agentsiјe koјe treba da obuche svoјe liderstvo.
- Koordinatori i menadžeri razlichitih poslovnih segmenata.
Prijem
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
Predmeti kursa su podrzhani chasovima veb konferentsiјa koјe vode profesori sa velikim struchnim i akademskim iskustvom u datoј temi, tekstovima, aktuelnim bibliografskim oznakama i snimljenim chasovima. Dinamika, sluchaјevi i kritichke analize su sastavni deo aktivnosti tokom kursa, favorizuјuћi partitsipativno uchenje.
- Integrishuћi distsiplinu
Tsentar za menadžment i strategiјu
- Strateshki marketing
- Finansiјe primenjene na marketing
- Liderstvo i strateshko upravljanje ljudima
- Dizaјnersko razmishljanje i novi poslovni modeli
BI i Tsentar za veshtachku inteligentsiјu
- Nauka podataka i poslovna inteligentsiјa
- Potroshachki uvidi
- Digital Analititss
- Kvantitativne metode primenjene na marketing
- Osnovi veshtachke inteligentsiјe
- Mashinsko uchenje primenjeno na marketing
Јezgro digitalnog upravljanja
- Marketing Fundamentals
- Digitalne platforme i tehnologiјa
- Poslovno iskustvo
- Strategiјa drushtvenih mediјa
- Martetsh & Programmatits Advertising
- Marketing na pretrazhivachima
Primenjeni proјekat zavrshetka
Sastoјi se od nadgledane pripreme primenjenog proјekta za planiranje digitalne komunikatsiјe i poslovne inteligentsiјe, uzimaјuћi u obzir praktichnu primenu teoriјskih referentsi, kontsepata i metodologiјa obuhvaћenih tokom kursa. Proјekat prati supervizor, koјi ћe delovati kao fasilitator za njegov razvoј i, kada bude zavrshen, biћe podnet lichnoј komisiјi na evaluatsiјu.
*Na kraјu kursa studenti ћe lichno prezentovati zakljuchni rad predmeta (TTsTs) pred panelom profesora. Prezentatsiјa se odrzhava u јednoј od ESPM јedinitsa, u Sao Paulu, Rio de Zhaneiru ili Porto Alegreu.