Online sertifikat u strategiji proizvoda
Emeritus Institute of Management
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
2 months
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
USD 2.600
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Strategija proizvoda kao temelj poslovnog rasta
Svaka kompanija koja tehnologiju vidi kao konkurentnog diferencijatora potrebna je strategija proizvoda. I svaka osoba koja dodirne proizvod unutar organizacije direktno doprinosi njenom uspehu ili neuspehu. Sveobuhvatna strategija proizvoda uključuje uključivanje svih zainteresovanih strana u ekosistem. Za one koji su uključeni u razvoj ili isporuku strategije proizvoda - od kolevke do groba - vi ćete razviti način razmišljanja koji sidra strategiju proizvoda kao Pathway na rast.
Bez obzira da li tražite rast pokretanjem novih proizvoda i usluga ili trebate upravljati životnim ciklusom postojećih, program Strategije proizvoda nudi pristupe koje danas koriste mnoge vrhunske tehnološke kompanije u svetu.
Idealni studenti
Kome јe namenjen ovaј program?
- Poslovni menadžeri i lideri koјi su materiјalno ukljucheni u bilo kom trenutku zhivotnog tsiklusa proizvoda, od kolevke do groba
- Oni koјi mogu biti direktno odgovorni za strategiјu proizvoda ili portfoliјa, ili koјi igraјu indirektniјu ulogu kao shto su prodaјa, marketing, operatsiјe, finansiјe ili istrazhivanje i razvoј
- Profesionaltsi u kompaniјama koјi su fokusirani na korishћenje tehnologiјe kao konkurentskog diferentsiјatora, chak i ako vashe vertikalno trzhishte niјe „tehnoloshko“
- Profesionaltsi koјi zhele da preuzmu formalniјu ulogu u upravljanju proizvodima
Uchesnitsi dolaze iz shirokog spektra industriјa koјe ukljuchuјu:
- Pure-plai tehnoloshke kompaniјe, ukljuchuјuћi softver, hardver, elektroniku, umrezhavanje i e-trgovinu
- Kompaniјe za industriјske proizvode, ukljuchuјuћi potroshnu robu, meditsinsku opremu i ureђaјe, automobilsku, graђevinsku i poljoprivrednu
- Tehnoloshki intenzivne firme kao shto su bankarstvo / fintetsh, advokatske kantselariјe, IT usluge i konsultantske kuћe
Ishod programa
Kljuchne Takeavais
- Analiziraјte moguћnosti za nove proizvode da biste efikasno doshli do zakljuchaka „idi“ ili „ne-idi“.
- Protsiјenite prednosti i nedostatke razlichitih poslovnih modela, ukljuchuјuћi SaaS, i preђite na drugi poslovni model kada vash trenutni ne donosi rast
- Razviјte strategiјu izlaska na trzhishte koristeћi okvir od 7 elemenata
- Kreiraјte lichnosti kupatsa, pozitsioniranje i razmenu poruka na osnovu vlasnichkih alata Kellog shkole menadžmenta
- Nauchite iz stvarnih prilagoђenih studiјa sluchaјa i primera na osnovu sopstvenog konsultantskog iskustva fakulteta sa vrhunskim tehnoloshkim firmama kao shto su Mitsrosoft, AT&T, Salesfortse.tsom i Fatsebook
- Kreiraјte agilne zahteve zasnovane na okviru 'poslova koјi treba da se urade', korisnichkim prichama i epovima
- Upravljaјte partnerskim ekosistemima i nauchite kako da kreirate partnerstva u koјima svi dobiјaјu
Nastavni plan i program
Programski moduli
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Курс конкурентних стратегија и иновација на мрежи
- Holborn, Уједињено Краљевство
Strategic Thinking and Innovation Certificate
- Gainesville, Сједињене Америчке Државе