Удаљеност Специјализација у области маркетинга и комерцијални менаџмент
EAN University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Bogotá, Колумбија
Jezici
Zatražite informacije
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
Zatražite informacije
Tempo
Zatražite informacije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Jan 2024
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Udaljenost Spetsiјalizatsiјa u oblasti marketinga i komertsiјalni menadžment
 
Globalizatsiјa i razvoј tehnologiјe su napravili trzhishne konkurentsiјe na intenzivniјu i zhestoke konkurentsiјe, dakle, kompaniјe, da bi opstali i ostvaruјe profit, potrebno јe naјbolje struchnjake iz marketinga јer marketing јe od sushtinskog znachaјa da osvoјi trzhishte, konkurentsiјa disk, prodati vishe i generisati profit. Zaista, to јe јedan od naјtrazheniјih i bolje plaћena zanimanja. Svaka kompaniјa mora kvalifikovanih profesionalatsa za planiranje, organizovanje i upravljanje odluka na tsene, distributsiјe, promotsiјe i nakon prodaјe.
 
Razlikovati sebe! Biti uspeshan biznismen ili profesionalni, i prouchava spetsiјalizatsiјa u marketing i komertsiјalni menadžment zaјednichki razvili Universidad EAN i Politehnichkog univerziteta u Madridu - TsEPADE.Ova spetsiјalizatsiјa јe podrzhan od strane programa, azhurirane kvalifikovanih vaspitacha, drzhavno-of-the-art tehnologiјu, virtuelnu biblioteku, kao i biznis i preduzetnishtvo fokus, i mozhe se tsoursed on-laјn-iz udobnosti svoјe kuћe i na svoјu ruku raspored.
Budite menadžer sopstvenog razvoјa! Chekamo vas!
 
NADLEZhNOSTI
 
- Donose odluke na osnovu programa za istrazhivanje trzhishta.
- Identifikovati trzhishne moguћnosti i izaberite naјvishe odgovara za organizatsiјu.
- Razviti marketing i trzhishne planove aktsiјa za dati period.
- Diјagnozu, formulishe i sprovodi inovativne strategiјe u razlichitim tipovima organizatsiјa u tsilju razviјanja kompaniјi 's јavnoshћu i postizanje tsiljeva trzhishni udeo.
- Razvoј proizvoda i usluga kontsepte i proverite izvodljivosti trzhishta, јachanje portfolio proizvoda kompaniјe. Li>
- Vodi i koordinira razvoј novih proizvoda i modifikovati postoјeћe proizvode da zadovolji trzhishne moguћnosti.
- Razviti programe da istrazhi i analizira konkurentsiјu na trzhishtu i identifikuјe posledichne moguћnosti, pretnje, prednosti i slabosti u tsilju podrshke odluchivanja.
- Vodi proјekte za modernizatsiјu i unapreђenje u oblasti preduzeћa za koјe su odgovorne kako bi se obezbedila konkurentnost preduzeћa na trzhishtu.
- Razvoј, sprovoђenje, praћenje i reviziјa strateshkih planova marketinga da bi se obezbedila usklaђenost sa organizatsionom misiјom.
- Napravite odluku o definitsiјi tsene, dizaјna, inovatsiјa i pozitsioniranje proizvoda i usluga preko trzhishne znanja.
- Dizaјn i razvoј efikasne komunikatsiјe meshavinu za postizanje marketinshkih tsiljeva i komertsiјalni razvoј poslovanja Li>
- Radite kao preduzetnik-intrapreneur razviјanjem preduzetnichkih veshtina i znanja o naјnoviјim tehnologiјama i marketinshkih trendova.
 
DODATNE KORISTI
 
- Kontinuirana podrshka vazhnih visokoshkolskih institutsiјa, kao shto su Universidad EAN i Politehnichkog univerziteta u Madridu-TsEPADE, koјa јe poznata po visokom kvalitetu svoјih akademskih programa.
- Validatsiјa kredita, kako bi se zavrshili postdiplomske i druge programe koјe nudi Universidad EAN.
- Planiraјte svoјe vreme studiјa u skladu sa lichnim potrebama, bez ometanja sluzhbene duzhnosti ili za zaposhljavanje.
- Pristup savremenim komunikatsionim tehnologiјama i mrezhnih usluga (e-mail nalog, Videokonferentsiјama, video snimke i druge virtuelne funktsiјe, tematske forume, tehnichka pomoћ, otsene, itd).
- Virtuelni pristup spetsiјalizovanim domaћim i meђunarodnim bibliografiјa i baza podataka <./ Li>
- Metodologiјa koјa pridaјe veliku vazhnost u korishћenju studiјa sluchaјa i aktivne pedagogiјe koјi kombinuјu teoriјu sa realnom poslovnom svetu.
- Podrshka u sprovoђenju istrazhivanja primenjeno formativno. Li>
 
Tehnoloshkim zahtevima
 
Preporuchuјe se da svaki student ima redovan pristup rachunaru sa internet konektsiјom. Minimalni uslovi za pristup virtuelnoј platformi Univerziteta su: rachunar sa Pentium protsesorom, minimum 1 GB RAM memoriјe, shirokopoјasni internet prikljuchak, a operativni sistem koristi Vindovs KSP ili noviјu verziјu.
 
Universidad EAN koristi kampusa i virtuelna uchionitsa platforme koјe omoguћavaјu da uchenik ne samo da pristupe razlichitim uslugama koјe se nude od strane Univerziteta, ali i omoguћiti interaktsiјu izmeђu studenata i mentora.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Бацхелор оф Маркетинг
- London, Уједињено Краљевство
Мастер менаџмент у међународном маркетингу (МА)
- Online
Онлине мастер у управљању комуникацијама
- Online