Marketing menadžment (Besplatan online kurs sa diplomom)
Alison Free Online Learning
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
6 - 10 sati
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* besplatan onlajn kurs
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ovaj besplatni kurs za upravljanje marketingom na mreži pokazaće vam glavne aspekte i alate koji su danas uključeni u važne procese istraživanja tržišta. Takođe će vam biti prikazane glavne marketinške strategije koje odgovaraju različitim vrstama kompanija i kako proceniti marketinške strategije. Ovo će vas naučiti veštinama upravljanja marketingom na jednostavan, jasan način i dati vašim marketinškim veštinama i životopis dragoceno podsticaj.
Ovo je besplatan online kurs sa sertifikatom. Zainteresovani? Jednostavno kliknite na dugme i počnite danas.
Ovaj besplatni onlajn kurs uključuje:
- 6-10 sati učenja
- CPD akreditacija
- Konačna procena
Alison Sertifikati
Svi Alison kursevi su slobodni da se upišu, studiraju i završe. Da biste uspešno završili ovaj kurs sertifikata i postali Alison Graduate, morate postići 80% ili više u svakoj proceni kursa. Kada završite ovaj kurs sertifikata, imate mogućnost da steknete zvaničnu diplomu, što je odličan način da podelite svoje dostignuće sa svetom.
Vaš Alison sertifikat je:
- Idealno za deljenje sa potencijalnim poslodavcima
- Uključite ga u svoj CV, profesionalne profile društvenih medija i prijave za posao.
- Indikacija vaše posvećenosti kontinuiranom učenju, usavršavanju& postizanja visokih rezultata.
- Podsticaj za vas da nastavite da se osnažujete kroz doživotno učenje.
Alison nudi 3 vrste diploma za završene kurseve diploma:
- Digitalni sertifikat: sertifikat koji se može preuzeti u PDF formatu koji vam je odmah dostupan kada završite kupovinu.
- Sertifikat: fizička verzija vašeg zvanično brendiranog i bezbednosno označenog sertifikata, objavljena vam sa besplatnom dostavom.
- Uokvireni sertifikat: fizička verzija vašeg zvanično brendiranog i bezbednosnog sertifikata u elegantnom okviru, objavljena vam je uz besplatnu dostavu.
Stipendije i finansiranje
Nastavni plan i program
Istraživači tržišta pomažu u hvatanju važnih marketinških uvida, koji zatim informišu ključne odluke koje donose menadžeri marketinga. Ovaj kurs će vam dati razumevanje procesa marketinškog istraživanja i osnovnih marketinških koncepata. Naučićete kako se marketing usluga razlikuje od marketinga robe. Takođe ćete naučiti o teoriji koja stoji iza modernog marketinga i kako se ona razvijala tokom godina.
Kako napredujete kroz kurs, naučićete ograničenja i kritike marketinške teorije, važne karakteristike analize konkurenata, problem marketinške odluke, problem marketinškog istraživanja i istraživačke metode i tehnike istraživanja. Uskoro ćete moći da analizirate marketinšku strategiju kompanije i upoznate se sa PESTEL okvirom, SVOT analizom i marketinškim informacionim sistemom. Takođe ćete znati šta je uključeno u analizu konkurencije, kao i komponente marketinškog informacionog sistema.
Uzimajući ovaj besplatni kurs za online marketing, sve od razvoja marketinških strategija do analize kupaca naučiće vam se jasno i jednostavno. Naučićete o ključnim alatima za upravljanje marketingom i alatima za istraživanje tržišta i dati svojim marketinškim veštinama značajan podsticaj. Dakle, ako ste marketinški profesionalac ili student koji želi da ima karijeru u svetu marketinga, pogledajte ovaj kurs i upskill danas!
Modul 1
Uvod u marketing
U ovom modulu saznaćete o procesu marketinga. Naučićete kako funkcioniše marketinški proces i upoznaćete se sa osnovnim marketinškim konceptima. Takođe će vam biti predstavljeni primeri dobrih i loših marketinških praksi iz stvarnog sveta.
Modul 2
Marketing u savremenom svetu
U ovom modulu saznaćete o marketingu usluga i kako se razlikuje od marketinga fizičkih dobara. Naučićete o tome kako se marketinška teorija drastično promenila tokom godina u ono što je danas. Takođe ćete naučiti o trenutnim ograničenjima i kritikama marketinške teorije.
Modul 3
Uvod u analizu konkurenata
U ovom modulu saznaćete o važnim karakteristikama analize konkurenata. Naučićete o ciljevima marketinga i kako se oni uklapaju u ukupne ciljeve kompanije. Naučićete o strategiji koja stoji iza marketinga, osnovnih poslovnih procesa i osnovne kompetencije.
Modul 4
PESTEL Okvir I Analiza Konkurentne
U ovom modulu saznaćete o PESTEL okviru i kako njegovi faktori mogu uticati na način na koji kompanija posluje. Takođe ćete biti upoznati sa SVOT analizom i kako se ona koristi u poslu. Naučićete o analizi svojih konkurenata i kupaca kako biste pomogli svom poslu.
Modul 5
Diploma u marketinškom menadžmentu - prva procena
Morate postići 80% ili više da biste prošli ovu procenu.
Modul 6
Marketinški informacioni sistem
U ovom modulu saznaćete o marketinškom informacionom sistemu i njegovom značaju za donosioce odluka u marketingu. Naučićete o osnovnim komponentama koje čine marketinški informacioni sistem.
Modul 7
Marketinško istraživanje
U ovom modulu saznaćete o različitim aspektima procesa marketinškog istraživanja. Naučićete o problemima marketinških odluka i problemima marketinških istraživanja i kako se uklapaju u proces marketinškog istraživanja. Takođe ćete naučiti o različitim vrstama marketinških istraživanja. Naučićete o istraživačkim metodama i tehnikama istraživanja koje se mogu koristiti kako bi vam pomogli da steknete razumevanje problema.
Modul 8
Marketing Istraživanje II
U ovom modulu upoznaćete se sa uzročnim istraživanjima i njegovim različitim karakteristikama. Takođe ćete naučiti o različitim oblicima eksperimentalnog dizajna i statističkog dizajna. Naučićete kako se merenje koristi u marketinškim istraživanjima. Vi ćete kako skaliranje funkcioniše i biti upoznat sa različitim vrstama skaliranja.
Modul 9
Metode uzorkovanja
U ovom modulu prvo ćete saznati kako se upitnici koriste za dobijanje informacija. Tada ćete biti upoznati sa procesom uzorkovanja. Naučićete o karakteristikama različitih tehnika uzorkovanja.
Modul 10
Analiza Podataka
U ovom modulu saznaćete o procesu prikupljanja podataka, pripreme i analize za marketinška istraživanja. Naučićete kako se podaci prikupljaju i pripremaju kako biste bili spremni za analizu. Naučićete o testiranju hipoteze i njegovoj upotrebi u marketinškom istraživanju. Naučićete o različitim metodama analize podataka.
Modul 11
Diploma u marketinškom menadžmentu - druga procena
Morate postići 80% ili više da biste prošli ovu procenu.
Modul 12
Procena kursa
Ishod programa
Šta ćete naučiti na ovom besplatnom kursu
- Definišite proces i funkciju marketinga
- Objasnite ključne marketinške koncepte
- Kontrastite i uporedite kako se marketing usluga razlikuje od marketinga robe
- Razgovarajte o tome kako se razvijala marketinška teorija
- Prepoznajte ograničenja i kritike marketinške teorije
- Razgovarajte o važnim karakteristikama analize konkurenata
- Identifikovati ciljeve marketinga
- Opišite načine za analizu marketinške strategije kompanije
- Razgovarajte o različitim marketinškim strategijama
- Lista primera istraživačkih metoda i tehnika istraživanja
Popunite ovaj CPD akreditovani kurs & Get Iour Sertifikat!
Potvrdite svoje veštine
CPD-akreditovana Alison diploma/sertifikat potvrđuje veštine koje ste naučili.
Izdvojite se iz gomile
Dodajte svoju Alison sertifikat u svoj životopis i ostanite ispred konkurencije.
Napredak u svojoj karijeri
Podelite svoju Alison sertifikaciju sa potencijalnim poslodavcima kako biste pokazali svoje veštine i mogućnosti.
Mogućnosti za karijeru
Karijere vezane za ovaj kurs:
- Marketinški analitičar
- Digitalni marketer
- Glavni direktor marketinga
- Analitičar Istraživanja Tržišnog
- Marketing specijalista
- Menadžer marketinga
- Specijalista za digitalni marketing
- Menadžer društvenih medija
- Oglašavanje Ekecutive
- Menadžer oglašavanja
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Онлине мастер у управљању комуникацијама
- Online
Технолошка онлајн матура
- Rio de Janeiro, Бразил
БА (Хонс) пословање и маркетинг
- Online United Kingdom