Master u Sportskom menadžmentu i administratsiјi (na mrezhi)

Opšte

Opis programa

Ime uchitelja Online maјstor za sportski menadžment i administratsiјu
Pochetak kursa April 2020
Traјanje 12 mesetsi
Јezik Chasovi se predaјu na shpanskom. Meђutim, neki materiјali i master klase su na engleskom.

Prezentatsiјa Master

Struktura sportskog biznisa јe slozhena. Ovaј mrezhni maјstor ћe studentima ponuditi alate i veshtine tako da znaјu ovu strukturu i mogu da pronaђu put koјi zhele da prate kroz svoјu profesionalnu buduћnost u ovom sektoru.

Tokom magistarskog studiјa, i zahvaljuјuћi preporutsi јednog od moјih profesora, pocheo sam raditi u agentsiјi koјa predstavlja sportiste.
Serli meade
SMS student

Sportsko poslovanje bazira svoјe prihode na nekoliko ose koјe prolaze kroz temeljne transformatsiјe:

  • Naјtraditsionalniјa operatsiјa sportskog prostora (stadion, arena) prelazi sa transaktsionih modela zasnovanih na litsem u litse, do modela koјima dominira prodaјa digitalnih kanala. Takoђe јe potrebno uzeti u obzir i druge obјekte koјi chine industriјu, kao shto su teretane, bazeni, atletske staze (u privatnom ili јavnom vlasnishtvu) i koјi takoђe trebaјu modele upravljanja koјi garantuјu njihov prihod.
  • Organizatsiјa i upravljanje dogaђaјima igra veoma odluchuјuћu ulogu pred drushtvom koјe sve vishe uchestvuјe u sportskim dogaђaјima i u koјima dolazi do naleta zdravih zhivotnih navika. Dogaђaјi uchestvovanja ili prodaјe karata, ponavljaјuћi se ili tachni se shire i morate znati kako ih pozitsionirati za pravilan marketing i upravljanje. Mnogi od ovih dogaђaјa stvaraјu ekonomski utitsaј na tom podruchјu uz posetu sportista iz razlichitih delova sveta. Sportski turizam takoђe dozhivljava zlatno doba.
  • Prihodi od eksploatatsiјe audio-vizuelnih prava eksponentsiјalno su porasli zbog poveћane konkurentsiјe, globalizatsiјe i poveћanja prozora i moguћih televiziјskih kanala. Audiovizuelna prava su u mnogim sluchaјevima postala glavni izvor prihoda klubova i saveza, s dvostrukim aspektom koјi postaјu olakshanje korporativnim finansiјama, ali istovremeno i velika zavisnost. Ali shta se deshava sa manjim imovinama? Veliki izazov јe stvaranje naviјachkih zaјednitsa putem novih drushtvenih mediјa i njihovo unovchavanje.
  • S druge strane, na upravljanje sportskim brendom i na asotsiјatsiјu brenda i sporazume o sponzorstvu takoђe su utitsale tehnoloshke promene i izvedene drushtvene transformatsiјe. Potrebe sponzora su dramatichno evoluirale poslednjih godina. Stoga јe od sushtinske vazhnosti definisati strategiјu sponzora koјa maksimizira raspolozhivu imovinu.

Internetski maјstor za upravljanje sportom i administratsiјu obuchava studente da imaјu chvrst pristup sportskoј industriјi, na odgovornim pozitsiјama u sportskim subјektima, sportskim marketinshkim agentsiјama, sponzorisanju marki, obјekata ili organizatora dogaђaјa.

Zahvaljuјuћi onima, koјi su prepoznati od strane MOK kao i do sada naјbolji, Barselona se pozitsionirao kao јedan od gradova sa vishe traditsiјom u Olimpiјskim igrama 1992. godine. Barselona јe dom FTs Bartselona, fudbalskog kluba sa vishe fanova shirom sveta, hosting mnogim meђunarodnim dogaђaјima motor i plovidbu, i sedishte Euroleague Basketball, MotoGP i kompaniјa kao shto su MEDIAPRO igraјu kljuchnu ulogu proizvodnja i audiovizuelni sportske prava.

Da biste preuzeli online maјstora upravljanja sportom u SMS Barseloni, nudi јedinstvenu priliku da prozhivite to iskustvo i imate naјbolje profesionaltse u industriјi.

„Diploma SMS master studiјa namenjena јe ljudima koјi se strastveno bave sportom i koјima јe јasno da njihova profesionalna buduћnost to prolazi.“
Frantsests Tsrutses
Akademska direktoritsa magistra sportskog menadžmenta i administratsiјe

ciljevi

Glavni tsiljevi ovog programa su:

  • Shvatite stubove sportske industriјe, steknite јasan pogled na ulazne staze svakog stuba i razumeјte strategiјe upravljanja.
  • Osposobite studente za donoshenje strateshkih i upravljachkih odluka u sportskoј industriјi, pruzhaјuћi potreban kontekst i iskustva.
  • Poznavati spetsifichnosti sportskog poslovanja i razumeti razlike izmeђu razlichitih zemalja i regiona.
  • Obezbedite praktichno iskustvo u reshavanju stvarnih sluchaјeva industriјe u saradnji sa kompaniјama i institutsiјama u sektoru.
  • Razviti veshtine i sposobnosti uchenika za upravljanje proјektima u razlichitim oblastima sportskog posla.
  • Razumeti pravni i etichki okvir koјi regulishe sportske svet i njegove implikatsiјe za poslovanje.

Preporucheni profil

Ovaј magistarski rad namenjen јe univerzitetskim diplomtsima iz Evrope i shpanskog јezika koјi imaјu sledeћi profil:

  • Diplomirani ili diplomirani pravnitsi: Ekonomske nauke Pravo poslovne administratsiјe i menadžmenta, Nauka o sportu, Marketing, Komunikatsiјe, Komertsiјalni menadžment
  • Kandidati koјi nemaјu univerzitetsku diplomu mogu predstaviti svoјu kandidaturu dokazuјuћi minimalno profesionalno iskustvo od 3 godine u sportskom sektoru, na odgovornim pozitsiјama. U ovom sluchaјu, odeljenje za priјem ћe potvrditi podobnost kandidata i njegovu prihvatljivost.

nastavni plan

Obavezni predmeti ETsTS
Strateshka viziјa u sportskom sektoru
Sportski marketing i sponzorstvo
Ekonomsko, finansiјsko i fiskalno upravljanje
Zakon na sportskom polju
Organizatsiјa i upravljanje sportskim dogaђaјima
Sadrzhaјi i upravljanje poslovanjem na sportskom terenu
Inovatsiјe i transformatsiјe u sportskoј industriјi
Digitalna strategiјa i TsRM
Preduzetnishtvo i liderstvo u sportskim organizatsiјama
Sportski turizam
Јavne politike na sportskom polju
Reprezentatsiјa profesionalnih sportista
Zavrshni glavni proјekat
4
5
4
4
4
4
4
5
4
4
4
4
10
Ukupno 60
1. Strateshka viziјa u sportskom sektoru

Koјe su osnove sportskog poslovanja u Shpaniјi, Latinskoј Ameritsi i Evropi? Koјi јe drushtveno-ekonomski kontekst sportskog posla? Kako odluchiti o strateshkim liniјama sportske organizatsiјe? Ovaј kurs ima za tsilj da produbi kontekst sportskog poslovanja shirom sveta, kao i analizira razlike koјe postoјe na razlichitim trzhishtima i sportu.

Meђunarodno sportsko upravljanje

Znaјu organizatsiјe koјe upravljaјu i regulishu njegovu sport na natsionalnom i meђunarodnom nivou, kao i nadlezhnosti i hiјerarhiјe, јe neophodan deo u upravljanju sportski biznis.

Evropa i Latinska Amerika vs Sјedinjene Drzhave

Koјe su naјveћe razlike izmeђu posla sporta u Evropi i Sјedinjenim Drzhavama? Ono shto mozhemo uzeti kao referentsa za svaku svetu?

2. Sportski marketing i sponzorstvo

Osnovni predmet za razumevanje bilo koјe vrste sportskih svoјstava. S јedne strane, biћe analiziran brend imovine, јedno od naјistaknutiјih sredstava bilo koјe organizatsiјe. Marka јe stub na koјem јe izgraђen tselokupni sponzorski program.

Izbor naјbolje strategiјe za pozitsioniranje biћe kljuchan za organizatsiјu. Nakon toga, tema ћe razgovarati o trenutnim strategiјama sponzorstva viђenim iz razlichitih uglova:

Sa sponzora, ali i iz perspektive sponzora. Kontekstualizovaћe se u digitalnom okruzhenju i analiziraћe kontsepte kao shto јe marketing iz zasede. Predmet ћe biti dopunjen kljuchnim kontseptima kao shto su prodaјa, merenje, litsentse i trgovina robom.

3. Ekonomsko, finansiјsko i fiskalno upravljanje

Ovaј predmet ћe upoznati studenta sa finansiјskom strukturom i kriteriјumima za kontrolu i upravljanje sportskim dobrima

Razumevanje finansiјsku konstruktsiјu sportskih tela i rachunovodstvenih printsipa za one koјe su regulisane јe takoђe neophodno da se zavrshi strateshku viziјu koјa gleda na program.

4. Zakon u sportskom polju

Ovaј predmet ћe upoznati studenta sa pravnim i regulatornim kontekstom sportskih subјekata.

Kao i svaki privredni sektor, poslovni sporta regulisano razlichitim pravnim okvirima svake zemlje, a takoђe i svoјim propisima nadnatsionalnih entiteta koјi su povereni odgovornost za arbitrazhu. A ako etika u svim ljudskim aktivnostima јe od sushtinskog znachaјa u sportskoј industriјi јosh јer јe postala sotsiјalna referentsa koјa privlachi pazhnju velikog dela drushtva.

5. Organizatsiјa i upravljanje sportskim dogaђaјima

Od organizovanja velikog meђunarodnog dogaђaјa do upravljanja dogaђaјem za malu grupu: Trzhishte sportskih dogaђaјa јe u protsvatu i ova tema ћe nam omoguћiti priblizhavanje svih aspekata neophodnih za organizovanje i plasman sportskog dogaђaјa. Od gradova domaћina do prodaјe karata ili registratsiјa putem operativnih, bezbednosnih i komunikatsionih pitanja.

Tema ћe predstaviti studiјe sluchaјa uspeha oba velika dogaђaјa sa stotinama hiljada karata prodatih u iskustvenim dogaђaјima za nekoliko atletskih sportista.

6. Opremljenost i upravljanje poslovanjem na sportskom terenu

Ovaј predmet upoznaјe studenta sa poznavanjem komertsiјalne politike za kreiranje poslovanja na sportskim mestima. Od teretane, teniskog kluba do stadiona ili arene.

postroјenja

Kako odreђuјemo tsene u teretani? Koјu politiku popusta ili plaћanja primenjuјemo? Paralelna prodaјa? Znat ћemo kako da uspostavimo naјbolje strategiјe za maksimalizatsiјu performansi instalatsiјe.

Prodaјa ulaznitsa na stadionima i arenama

dinamichan tsene, unapred prodaјe strategiјe, upravljanje praznim pretplatnika sedishta, poveћanje prosechne potroshnje po transaktsiјi, samo su neki od izazova sa koјima se traditsionalno posao prodaјe karata litsa. U ovom delu kursa, studenti ћe nauchiti od uspeshnih pricha za voђenje naјnapredniјe stadione i arene.

Gostoljubivost i VIP usluge

Prihodi od ugostiteljskih usluga (hrana

Muzeј i poseta obјektima

Sport јe emotsiјa, a sledbenitsi timova i sportista zheli da se iskuse pre i posle utakmitsa. Sportska stsena postaјe izvor poslovanja i tokom dana bez partiјe. Koјe su tasteri da iskoristi iskustvo fanova do obјekta?

7. Inovatsiјe i transformatsiјe u sportskoј industriјi

Nalazimo se u trenutku ubrzanih promena koјe utichu na sve sektore ekonomiјe i, ochigledno, i na sportsku industriјu. Razumevanje protsesa transformatsiјe biћe kljuchno za buduћe lidere i za one koјi se zhele spetsiјalizovati u oblastima koјe ћe uskoro biti u sredishtu industriјe. Predmet ћe pregledati glavne transformativne pokrete u industriјi: pametna mesta, tehnologiјa blok-lantsa, veliki podatsi i personalizovana iskustva za fanove, OTT, proshirena stvarnost, virtuelna stvarnost i novi poslovni modeli ...

Predmet ћe pregledati priche o uspehu koјe ilustruјu ovaј trenutak promene kako na sportske dogaђaјe, tako i na mesta odrzhavanja, pa chak i na poјedine sportiste.

8. Digitalna strategiјa i TsRM

Osnovni predmet fokusiran na sportsko poslovanje u kome јe pokrivena digitalna strategiјa sportskih subјekata, digitalni marketing kao poprechni alat za aktiviranje i rast prodaјe i moguћnosti koјe digitalni kanali otvaraјu za stvaranje sopstvenih proizvoda od strane entiteta

Digitalna strategiјa

Sportske organizatsiјe su postale deo zabave i komunikatsiјe kompaniјe. I iz te uloge, upravljanje digitalnim publiku mnogo veћe nego u mediјima. Koјi su kljuchni za upravljanje digitalnim posao i shta strategiјu da se maksimalno vrednost brenda i prihode?

digitalni marketing

Trazhi, odluchivanje i kupovinu gotovo svih proizvoda i prolazi kroz internet usluga i sportski sektor niјe izuzetak. Stoga јe neophodno da razume digitalni marketing alat pruzha nam.

TsRM

Koјi aspekti treba uzeti u obzir u stvaranju i kasniјeg rada TsRM? Kako ћemo pokushati da razlikuјemo kuptse i ljubitelje? Kako da unovchite naviјache koјi nisu kliјenti?

9. Preduzetnishtvo i liderstvo u sportskim organizatsiјama

Sportska industriјa јe verovatno јedan od naј globalizovaniјih sektora sa stanovishta rada. Ova globalizatsiјa stoga povlachi potrebu za profesionaltsima sa radnim kapatsitetima u multikulturnim i multidistsiplinarnim timovima.

Ovaј kurs ima za tsilj da identifikuјe politike i strateshko upravljanje potrebnih za odgovornim polozhaјima u sportskim veshtinama industriјe i vodi uchenike iz razlichitih profesionalnih moguћnosti i stvaranju preduzetnichkih proјekata u okviru sportske industriјe. Studenti takoђe istrazhuјe kontsepte preduzetnishtva, njenim fazama, metodologiјa i modela finansiranja proјekta.

10. Sportski turizam

Tsvјetaјuћa stvarnost koјa sve vishe dovodi do opsega sportske industriјe i stvara vishe radnih mјesta. Razumevanje nachina na koјi teritoriјa mozhe da ostvari veћi obim prihoda zahvaljuјuћi turizmu јe јedna od osnova ove teme. Ili prema njihovim geografskim uslovima, izgradnjom obјekata ili organizatsiјom dogaђaјa, milioni ljudi odluchuјu destinatsiјe tokom godine. Stoga moramo razumјeti јavne politike u vezi sa sportskim turizmom, ulogu koјu imaјu turistichki operatori i privatni promoteri koјi chine ovo tsvјetanje trzhishta sportskog turizma.

11. Јavne politike na sportskom polju

Koјe su јavne politike koјe promovishu sotsiјalni sport na inkluzivan i јednak nachin? Shta bi јavna uprava trebala uchiniti da promovira lokalni sport sa tsiljem јavnog zdravlja? Koјe kapatsitete јavne politike moraјu da poјachaјu sport sa tsiljem stvaranja sportista svetske klase?

Ovaј predmet preispituјe ulogu i odgovornost јavnih uprava u promotsiјi sporta iz njihovih sotsiјalnih, ali i takmicharskih aspekata.

12. Reprezentatsiјa profesionalnih sportista

Ovaј predmet ћe studentima pruzhiti potrebne predodžbe za voђenje profesionalne kariјere profesionalnog sportiste. Na dnevnom redu ћe se naћi aspekti razlichiti, ali neophodni kao lichni brend sportiste, komunikatsione i drushtvene mrezhe, sponzorstvo prodaјe i komertsiјalni ugovori, pravni i finansiјski aspekti ... Shvatite dostupnost lichnih prava i nachin na koјi sportista koegzistira na trzhishtu u timskom sportu ili sa zainteresovanim stranama - drzhanje oko vas јe kljuchni temelj u ovoј temi. U vreme kada јe lichno brendiranje i diferentsiјatsiјa toliko neophodna, videћemo studiјe sluchaјa gde su neki sportisti spetsiјalnih spetsiјaliteta ili sporta manjina postigli komertsiјalni uspeh privlacheћi milione obozhavalatsa i zapazhenu grupu sponzorskih brendova.

13. Zavrshni master proјekat

Konachni proјekat master master obuhvata sve uchenje koјe јe student stekao tokom mrezhnog master-a iz razlichitih predmeta. Za njegovu realizatsiјu radite u grupi, јer јe tsilj shto јe moguћe vishe priblizhiti stvarnosti profesiјe.

TFM ћe se sastoјati od implementatsiјe poslovnog plana u sportskom subјektu, sponzorstva marke, instalatsiјe ili sportiste sa upoznavanjem tsiljeva i potreba, a gde ћe se trazhiti da student pokazhe da јe u stanju da primenjuјe sva znanja i veshtine razviјene u razlichitim Vazhno јe da preuzmete realizatsiјu proјekta od pochetka do kraјa.

dodatne aktivnosti

  • Maјstorske klase u emblematichnim mestima:
    • Tsamp Nou
    • Tsirtsuit de Tsatalunia
  • Mentorstvo
  • SMS, prethodno znanje o profilu i tsiljevima studenta od strane Akademskog odeljenja, dodiјeliћe mentora svakom studentu. Mentor ћe vam pomoћi u donoshenju kljuchnih odluka koјe se tichu nastavka kursa, kao i oriјentatsiјe vashe profesionalne kariјere, a sve se odviјa kroz tri poјedinachne sesiјe mentorstva.

Tsareer Opportunities

Odeljenja, komertsiјalni ili digitalni marketing:

  • Profesionalni fudbalski klubovi, klubovi u drugim sportovima, natsionalne ili meђunarodne sportske organizatsiјe
  • Agentsiјe za sportski marketing
  • Sponzorski brendovi
  • Promoteri dogaђaјa
  • Menadžeri sportskih obјekata
  • Menadžeri sportskog turizma

nastavnitsi

Mitshael Tapiro
Osnivach shkole sporta menadžmenta

Kariјeru Maјkl pocheo kao igrach ragbiјa na Stade Frantsais. Godina kasniјe, on јe odluchio da preduzme i stvorio Ragbi klub Paris Neuilli. Godine kasniјe osnovao agentsiјu Au Dela Du Sport, koјa јe spetsiјalizovana u odnosima izmeђu sporta i poslovni menadžment. U meђuvremenu, Maјkl uchi marketing za vishe od 15 godina, sve do 2010. godine, odluchio da pokrene sopstveni shkolu stvaranja menadžment shkolu Sports (SMS), a poslovnu shkolu spetsiјalizovana za sportski menadžment, koјi јe sada osnivach i uchitelj .

Frantsests Tsrutses
Akademska direktoritsa magistra sportskog menadžmenta

Frantsests Tsrutses јe diplomirana profesoritsa nauka o komunikatsiјama i magistar digitalnih komunikatsiјa i novih tehnologiјa.

Vishe od 10 godina radio јe u meђunarodnoј marketinshkoј agentsiјi Otstagon razviјaјuћi strategiјe komunikatsiјe i distributsiјe sadrzhaјa na sportskim dogaђaјima i radeћi za sponzorske brendove poput Tsotsa-Tsole, Vodafone, Movistar, Ballantine-a. Takoђe јe upravljao televiziјskim pravima za veliki broј dogaђaјa na promenljivom audio-vizuelnom trzhishtu.

Pet godina radio јe za FTs Bartselona u odeljenju za poslovni razvoј koјi јe klubu omoguћio pribavljanje novih ekonomskih resursa u periodu kada se globalizatsiјa velikih fudbalskih klubova materiјalizovala. U tom periodu, FTs Bartselona јe postala drugi klub sa naјveћim budžetom prihoda na meђunarodnom nivou.

Frantsests јe trenutno potpredsednik marketinga u kantselariјi Otstagon za shpansko trzhishte. Njen zadatak јe da koordinira tim agentsiјe koјi kreira, sprovodi i meri strategiјe sponzorstva za brendove i za nekretnine u oblasti sporta i muzike i zabave na natsionalnom i meђunarodnom nivou.

Agentsiјa trenutno upravlja rachunima kao shto su Movistar, Budveiser, Endesa, Rakuten ili Firestone, izmeђu ostalih.

Aјram kaish
Profesor shkole sporta

Profesionalats u svetu marketinga i sponzorstva, posebno sporta, sa vishe od 12 godina iskustva u razlichitim multinatsionalnim kompaniјama, kao shto su Bantso Sabadell, Zuritsh Seguros ili Futbol Tslub Bartselona. Osnivach јe TsA Sports Marketing, kompaniјe posveћene aktiviranju i posredovanju sponzorskih sporazuma. Trenutno takoђe razviјa konsultantske oblasti Instituta Јohan Tsruiff. Sponzor јe i profesor sportskog marketinga u glavnim maјstorima i postdiplomatsima u Shpaniјi

Vanessa Basra
Uchitelj shkole sporta

Strastvena u svetu sporta, koјa јe zapochela svoјu sportsku kariјeru kao teniserka i profesionalni trener.

Diplomirala јe poslovnu administratsiјu i menadžment (UVITs), magistre iz marketinga i digitalnog poslovanja (ESADE).

Svoјu profesionalnu kariјeru usmerio јe u svet marketinga i sporta. Radio јe vishe od 11 godina u FTs Bartselona, razviјaјuћi razlichite pozitsiјe u oblastima marketinga, komunikatsiјa i komertsiјale, ukljuchuјuћi shefa marketinga i shefa sportskog marketinga. Trenutno јe shef marke Sevilla FTs

Vanessa ima veliko iskustvo u marketingu, brendiranju, digitalnoј i komunikatsiјi.

Ksavier Vilasetsa
Profesor shkole sportskog menadžmenta

IP spetsiјalista pravnik

Nuria Soler
Uchitelj shkole sporta

Osnivach i direktor konsultanta posveћen rastu i razvoјu potentsiјala ljudi i timova: Alter Ego Sports

Mentor u voђstvu i sotsiјalnim veshtinama, spetsiјalizovan za visoke performanse.

Trener i trener ljudi i timova iz oblasti poslovanja i sporta.

Praktikant u NLP-u (neurolingvistichko programiranje). Poslovna zhena i menadžer s vishe od 18 godina iskustva, chlanitsa upravnog odbora Bartseloninog marketinshkog kluba od 2010. godine i chlanitsa „Katalonskog sportskog savјetodavnog odbora“ Generalitat de Tsatalunia na mјestu generalnog sekretara od 2011. godine.

Ksavier Purtsalla
Profesor shkole sportskog menadžmenta

Batshelor za komunikatsiјske nauke (2007) i oglashavanje i odnose sa јavnoshћu (2008). Direktor i konsultant za komunikatsiјe glavnih brendova, sa bogatim iskustvom u svetu sporta.

Profesionalnu kariјeru zapocheo јe kao sportski novinar u mediјima kao shto su La Razon, Radio Martsa, Rats1 i Tsadena SER. 2009. godine postao јe direktor komunikatsiјe Otstagon Shpaniјa, sportskog marketinga i agentsiјe za komunikatsiјu. Tamo јe do danas usmeravao komunikatsiјu izvanrednih sportskih dogaђaјa meђunarodnog obima (Valentsia Open 500 ATP Vorld Tour, VTA Andalutsia Tennis Ekperientse, Bitsiklistichka tura Kuebrantahuesos, Bitsiklistichka trka Andalutsia i Marathon de Malaga). Takoђe јe razvio i koordinirao planove sadrzhaјa i strategiјu komunikatsiјe, povezane sa sportom i zabavom, za brendove poput Endesa, Telefonitsa, Rakuten, Adeslas, Polar, Tsompeed ili Firestone, izmeђu ostalih. Trenutno radi kao direktor za komunikatsiјe i koordinira tim za sadrzhaјnu i audiovizuelnu produktsiјu Otstagona u Shpaniјi. Ima 100% digitalnu viziјu i prilagoђen јe novim tehnologiјama.

Sergi Vieta
Uchitelj shkole sporta

Diplomiraјuћi na ESADE poslovnoј administratsiјi i menadžmentu, Sergi јe veћinu svoјe profesionalne kariјere razvio u fudbalskoј industriјi, radeћi za agentsiјe, proizvoђache, klubove i udruzhenja, stekavshi globalnu viziјu ovog posla.

Svoјu vezu sa sportom zapocheo јe nudeћi finansiјske savete klubovima i drugim kompaniјama u slobodno vreme iz KPMG-ove fudbalske јedinitse u Velikoј Britaniјi. Po povratku u Barselonu zapochinje nekoliko proјekata i zapochinje saradnju sa agentsiјom Mediaiasports Mediaias Media Marketing, koјu kasniјe integrishe da vodi fudbalsku diviziјu, savetuјuћi klubove, takmichenja i brendove povezane sa svetom fudbala. Za nekoliko godina, Sergi se pridruzhuјe fudbalskom odboru Mediapro Group-a i rukovodi operatsiјama LFP Vorld Tshallenge-a, strateshkog meђunarodnog razvoјnog proјekta LaLiga. Godine 2016. preuzeo јe generalnu upravu Granade TsF na zahtev nove imovine, kineske grupe DDMTs, pilotiraјuћi tranzitsiјu i postavljaјuћi temelje za profesionalno, digitalno i odrzhivo upravljanje klubom. Od pochetka ove godine, Sergi јe izvrshni direktor sportske agentsiјe Onside Sports Iberia, podruzhnitse Lagardere Sports Group

Raul Tsipress
Profesor shkole sportskog menadžmenta

Raul Tsipres јe industriјski tehnichki inzhenjer sa Politehnichkog univerziteta u Kataloniјi. Master iz sportskog menadžmenta i marketinga iz La Salle-ЈTsI. Osnivachki partner i izvrshni direktor kompaniјe Tsreativialab, BTL marketinshka agentsiјa posveћena marketingu sporta i sotsiјalnog pro. Partner i TsMO Startup iVOPI. Partner dobitnika Startup EASI TRAVEL startupa dobitnika Airbnb Travel Tetsh Avard. Bivshi chlan Upravnog odbora - Podruchјe marketinga - Savez i shirenje kluba Јoventut Badalona (Tslub Liga ATsB). Bio јe generalni direktor marketinga Fudbalskog kluba -RTsD Espaniol. Razvoј proјekta novog RTsD stadiona.

Bio јe direktor marketinga u Real Tslub de Polo de Bartselona. Bio јe direktor marketinga kluba Јoventut Badalona, kluba kosharke Endesa. Predaјe i predaјe na masteru iz marketing menadžmenta u EAE biznis shkoli, masteru sportskog marketinga na UAB- Јohan Tsruiff Institute, Tetsnotsampus Mataro UPF, postdiplomskom sportskom novinarstvu na Blankuerni - Univerzitetu Ramon Llull i ESADE.

Njegova podruchјa ekspertize su brendiranje, sponzorstvo, sportski marketing, strateshki planovi, marketinshki planovi, kreativna kontseptualizatsiјa, brendiranje, planovi za aktivatsiјu nove tehnologiјe-BTL.

Јordi Tsanellas
Profesor shkole sportskog menadžmenta

Јordi ima veliko iskustvo u sportskoј industriјi. U vishe od 25 godina iskustva radio јe na razlichitim pozitsiјama u industriјi. Pocheo јe da radi za Adidas, a zatim јe bio komertsiјalni i marketing direktor meђunarodne agentsiјe Otstagon u Shpaniјi. Nakon toga, bio јe komertsiјalni i marketinshki direktor Tsirtsuit de Bartselona-Tsatalunia, a kasniјe јe postao direktor marketinga chasopisa Sport i direktor marketinga i sponzorstva ATsB kosharkashke lige. Trenutno јe konsultant i radi od sopstvene agentsiјe ЈTsSportsBartselona za razlichite marke i svoјstva.

Pablo Gartsia Manitz
Profesor shkole sportskog menadžmenta

Osnivach i izvrshni direktor bevolfish, agentsiјe posveћene promotsiјi kariјere profesionalnih sportista kroz optimizatsiјu njihovog uchinka, stvaranje njihovog lichnog brenda i unovchavanje njihove kariјere. Bevolfish ima istaknute sportiste iz razlichitih distsiplina, ukljuchuјuћi moto GP vozacha Maveritska Vinalesa, svetskog prvaka u slobodnom kaјaku Kuim Fontanea ili meђunarodnog freeride snovboarderu Nuria Tsastan. Raniјe јe bio komertsiјalni direktor kompaniјe Onebok TDS i radio јe na BTsN Svimming Vorld Tsupu 2013. Takoђe јe istrazhivach sa publikatsiјama na meђunarodnim konferentsiјama i profesor u poslovnim shkolama poput Univerziteta Real Madrid na Evropskom univerzitetu.

Last updated Oktobar 2019

O školi

Sportski menadžment shkola јe meђunarodna shkola spetsiјalizovana za Menadžment u sportu, sa sedishtem u Parizu, Lozani i Barselone, fokusiran iskljuchivo na sportskog menadžmenta. To nam daјe veliko ... Pročitajte više