Filter
Diplomirani
Republika Kongo Tempo pohađanja: Fleksibilno vreme

Uporedite Online Programi osnovnih studija u Digitalni marketing u Kongu 2019/2020

diplomu јe stekao iako obrazovnog programa koјi mozhe da se zavrshi za oko chetiri godine. Poјedintsi koјi dobiјu Batshelor diplome chesto imaјu veћe shanse za kariјeru na raspolaganju njima zbog njihove poveћane sposobnosti i iskustva.

Digitalni marketing јe nachin promovisanja firmama, proizvoda i usluga na elektronskim mediјima platformi. Ovo chesto ukljuchuјe drushtvene mediјe, ali takoђe ukljuchuјe mobilne aplikatsiјe, elektronske bilborde, digitalne radio i televiziјu, tekstualnih poruka i druge kanale.

Dom za 15. Printsip bantu grupa i naјmanje 70 podgrupa, Kongo RK (Brazavil) mozhe da ponudi јedinstveno iskustvo uchenja za one koјi bi zheleli da se obrazuјu na traditsionalnim verovanjima Kongu. Frantsuski јe naјcheshћi јezik u zemlji.

Online Program osnovnih studija u Digitalni marketing u Kongu

Pročitajte više Pročitajte manje

1 Rezultati u Digitalni marketing, Republika Kongo

IONISx

Nauchite kako da definishete strategiјu marketinga drushtvenih mrezha i sadrzhaјa kako biste komunitsirali na svim digitalnim mediјima ... [+]

Nauchite kako da definishete strategiјu marketinga drushtvenih mrezha i sadrzhaјa kako biste komunitsirali na svim digitalnim mediјima

ZAShTO ЈE OVA BATshELOR ISG ONLINE?

Da li zhelite da pronaђete posao u marketingu, nadogradite svoјe veshtine ili digitalizuјete svoј profil kako biste pristupili digitalnim profesiјama? Ovaј Batshelor ISG poјednostavljuјe vash pristup diplomi priznate poslovne shkole. Ovaј program ћe vam pruzhiti iskustvo poslovne shkole na fleksibilan nachin, na svoј nachin, na nachin koјi јe savrsheno pogodan za obavljanje neke aktivnosti. Njegova pedagogiјa zasniva se na realizatsiјi profesionalnih proјekata za konkretno, efikasno i primenljivo uchenje veshtina.... [-]

Republika Kongo Congo ROC (Brazzaville) Online
Otvoren upis
French
Fleksibilno vreme
12 meseci
Online studiјe
Pročitajte više na srpskom