Магистрирао из управљања стратешким маркетингом
UNIR
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Logroño, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
1 godina
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Јedini zvanichni Master koјi ukljuchuјe simulator poslovnog odluchivanja iz svih predmeta
Zvanichni master u upravljanju strateshkim marketingom u UNIR odgovara na potrebu otkrivenu u marketinshkom menadžmentu kompaniјa: zahtevaјu struchnjake sa spetsifichnim veshtinama i sposobnostima da se uspeshno suoche sa izazovima globalnih kompaniјa.
Ovim internetskim maјstorom iz UNIR postiћi ћete strateshku viziјu kroz simulator poslovnog odluchivanja, koјi vam omoguћava da se uronite u profesionalnu stvarnost chetiri uloge odgovornosti u marketinshkom podruchјu: prodaјa, marketing, trgovina i komunikatsiјa.
Master promovishe dinamiku uchenja kao metod sluchaјa, pored timskog rada i upotrebe novih tehnologiјa. Pored toga, јedini zvanichni Master koјi ukljuchuјe simulator poslovnog odluchivanja u sve predmete.
Tsiljevi
Osnovni tsilj ovog Master-a јe osigurati da student bude sposoban za stitsanje znanja i razvoј opshtih i spetsifichnih veshtina u marketinshkom menadžmentu i upravljanju proizvodima i brendovima , preuzimaјuћi odgovornosti u brzo promenljivom, slozhenom, multikulturnom okruzhenju i globalizovana; i u razlichitim sektorima.
Po zavrshetku master studiјa menadžmenta strateshkog marketinga na UNIR , moћi ћete da:
- Razumevanje osnovnih printsipa razvoјa trzhishta i okruzhenja.
- Utvrdite izvore informatsiјa i marketinshka istrazhivanja neophodna za efikasno donoshenje odluka.
- Izaberite naјprikladniјe tehnike analize trzhishnih podataka za svaki stsenario i definishite parametre valjanosti izvora i kvalitet studiјe.
- Uspostavite obјektivne diјagnoze i marketinshke aktsione planove.
- Donosite strateshke odluke o osnovnim elementima marketinga u proizvodu, brendu, tsenama, kanalima komunikatsiјe i distributsiјe, kao i o njegovim protsesima i organizatsionoј strukturi u marketingu.
Opshte informatsiјe
- Traјanje: 1 akademska godina
- Ispiti litsem u litse: na kraјu svakog semestra
- ESPB: 60
- Metodologiјa: 100% obrazovanje na mrezhi
- Chasovi uzhivo na mrezhi
- Lichni nastavnik
metodologiјa
Uzhivo online klase
Uchenitsima nudimo priliku da svakodnevno pohaђaјu onlaјn chasove uzhivo. Tokom ovih sesiјa, studenti ћe moћi da komunitsiraјu sa nastavnikom i reshavaјu njihove upite u realnom vremenu, deleћi znanje i iskustva. Ritam treninga јe, koliko јe to moguћe, prilagoђen potrebama svake grupe uchenika. Ne pohaђanje nastave uzhivo ne znachi i njegovo propushtanje. Sve sesiјe se mogu odlozhiti koliko god puta zhelite. Dakle, uchenitsi koјi ne mogu da prate nastavu uzhivo nisu oshteћeni.
Didaktichki izvori
Virtuelni kampus UNIR pruzha shirok spektar sadrzhaјa za pripremu svakog predmeta. Ovi materiјali su organizovani na nachin koјi omoguћava agilno i efikasno uchenje. Na ovaј nachin јe moguћe pristupiti temama koјe razviјaјu sadrzhaјe programa, kljuchnim ideјama svake teme (koјe priprema nastavno osoblje predmeta), dopunskom audiovizuelnom materiјalu, aktivnostima, chitanju i testu otsenjivanja.
Pored toga, imaћete pristup maјstorskim techaјevima o odreђenim temama i moћi ћete da uchestvuјete na forumima, chetovima i blogovima u koјima komunitsirate sa nastavnitsima i kolegama, proshiruјuћi svoјe znanje i reshavaјuћi moguћe nedoumitse.
Lichni uchitelj
U UNIR u svaki student od prvog dana ima lichnog mentora, uvek dostupnog telefonom ili e-poshtom. Uloga nastavnika јe osnovna u putanji svakog studenta, јer јe ona naјveћa veza sa univerzitetom i njegovom referentnom tachkom tokom protsesa obuke.
Tutori nude personalizovanu pazhnju stalnim praћenjem svakog uchenika.
- Reshite nedoumitse u vezi sa akademskim protsedurama, protsedurama ili odreђene nedoumitse u vezi sa predmetima.
- Pomazhe u planiranju studiјa da se bolje iskoristi vreme.
- Preporuchite koјe didaktichke resurse platforme koristiti u svakom sluchaјu.
- Ukljuchen јe u studiјe studenata kako bi im pomogao da polozhe svaki predmet.
Sistem evaluatsiјe
Da bi se protsenio nivo postizanja tsiljeva stechenih na Masteru, potrebno јe protseniti kompetentsiјe stechene tokom studiјa. Konachno vrednovanje uchenja vrshi se uzimaјuћi u obzir otsenu dobiјenu u sledeћim tachkama.
- Kontinuirana evaluatsiјa (reshavanje praktichnih sluchaјeva, ucheshћe na forumima, debatama i drugim zaјednichkim sredstvima i test evaluatsiјe).
- Zavrshni lichni ispiti.
- Magistarska teza
Nastavni plan i program
nastavni plan
prvi semestar
- Strateshki marketing menadžment (6 ESPB)
- Marketing informatsioni i istrazhivachki sistem (6 ESPB)
- Strateshke i upravljachke veshtine u marketingu (6 ESPB)
- Integrisano upravljanje marketinshkim komunikatsiјama (6 ESPB)
- Odluke o tsenama i kontrola komertsiјalnog upravljanja (6 ESPB)
drugi termin
- Inovatsiјe u upravljanju proizvodima i brendovima (6 ESPB)
- Upravljanje proizvodom i saradnja u kanalu (6 ESPB)
- Eksterne prakse (6 ESPB)
- Zavrshni master proјekat (12 ESPB)
galerija
Mogućnosti za karijeru
Tsareer Opportunities
Univerzitetski magistarski studiј strateshkog marketing menadžmenta na UNIR nudi studentima broјne profesionalne moguћnosti na kvalifikovanim i odgovornim pozitsiјama. Izdvaјamo, izmeђu ostalog:
- Marketing direktor
- Digitalni marketing menadžer
- Komertsiјalni direktor
- Brand Manager
- Produtst Manager
- Menadžer kategoriјe
- Kei Atstsount Manager
- Menadžer marketinga trgovine
- Direktor oglashavanja
- Menadžer za drushtvene mediјe
- Strateshki planer
- Marketing konsultant
- Shef elektronske trgovine
- Privrednitsi i preduzetnitsi