Магистар наука о дигиталном маркетингу
Neapolis University Pafos Distance Learning
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online Cyprus
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 10.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Magistar digitalnog marketinga ima za tsilj da promovishe profesionalizam studenata u svetu u koјem se organizatsiјe i preduzeћa suochavaјu sa slozhenim problemima, dok u isto vreme ima za tsilj da promovishe kritichko i naјsavremeniјe mishljenje studenata u savremenim izazovima i istrazhivachkim trendovima digitalnog marketinga. Podruchјe digitalnog marketinga brzo se razviјa zaјedno sa potrebama trzhishta za profesionaltsima opremljenim savremenim kompletom alata za upravljanje znanjem. U ovoј meri, master iz digitalnog marketinga ima za tsilj da studente opremi alatima i tehnikama kritichke analize i razmishljanja do visokog stepena profesionalnih standarda. Nadalje, magistar digitalnog marketinga ima za tsilj unapriјediti istrazhivachke vјeshtine uchenika prema njihovoј primјeni u situatsiјama iz stvarnog zhivota.
Konkretniјe, magistar digitalnog marketinga ima za tsilj kombinovanjem teoriјskog znanja i praktichnih pristupa:
- Vodite uchenike kroz nadolazeћe promene i pripremite ih da mogu da generishu rast u marketinshkom okruzhenju koјe stalno ometaјu nove tehnologiјe,
- Omoguћiti studentima digitalno fokusiranu perspektivu marketinga i uvid u to kako koristiti nove digitalne kanale u marketinshkim strategiјama,
- Omoguћiti studentima shiroku protsenu u tri osnovne oblasti, a) osnovama marketinga, b) metodama digitalnog marketinga i v) inovatsiјama i preduzetnishtvom,
- Opremiti studente analitichkim i istrazhivachkim alatima za preduzimanje rigoroznih istrazhivanja i primenu istrazhivachkih proјekata u stvarnim situatsiјama,
- Razviјaјte profesionaltse do visokog stepena profesionalnih standarda u savremenoј oblasti digitalnog marketinga.
Prijem
Nastavni plan i program
Metode podučavanja, učenja i procene
Metodologija nastave magistra uključuje kombinaciju predavanja, tutorijala, seminara, ispita, projekata, prezentacija, zadataka, aplikacija za studije slučaja i nezavisnih istraživanja. Pored toga, dizajniran je da pruži akademsko iskustvo koje nadilazi iskustvo tradicionalne učionice, u kojoj je protok informacija prvenstveno od instruktora do učenika. Namera magistra digitalnog marketinga je da svaki učesnik doprinese obrazovanju čitave klase aktivnim učešćem u postupku učenja. Magistar u digitalnom marketingu sledi strategiju usmerenu na učenika zasnovanu na mešavini različitih tehnika aktivnog učenja sa ciljem da ugradi scenarije iz stvarnog života u jezgro aktivnosti magistra i istovremeno, kroz strategiju orijentisanu na istraživanje, magistar u digitalnom marketingu ima za cilj da opremi studente primenjenim istraživačkim veštinama. Od suštinskog je značaja da studenti upisani magistar digitalnog marketinga uče kroz aktivnu nastavu i učenje kombinacije tehnika koje kombinuju stvarni život i istraživačke aspekte ka stvaranju profesionalaca sa visokim stepenom profesionalnih standarda. U tom smislu, naš pristup usmeren na studente implementira se kroz interaktivne zadatke i formativne procene (ne ocenjene) koje su zakazane i mapirane u svakom nastavnom planu. Štaviše, putovanje učenja obogaćeno je simulacionim igrama poznatim simulacionim paketima i Neapolisom Ekperiential Studiing Tasks-Nest, koji nudi mogućnost zadataka dizajniranih u saradnji sa kompanijama na osnovu njihovih stvarnih potreba.
Svaki kurs se ocenjuje srednjoročnim zadacima tokom semestra i ispitivanjem na kraju semestra. U slučaju da student nije pohađao ispit ili nije uspeo da prisustvuje jesenjem ili prolećnom semestru, on/ona ima pravo da položi ponovni test na kraju akademske godine.
30% ili 40% završne ocene učenika u svakom kursu odgovara njihovom učinku u srednjoročnoj proceni i drugim interaktivnim ocenjenim aktivnostima, dok 60% ili 70% - odnosno srednjoročnoj proceni - odgovara njihovom učinku na završnim ispitima. Da bi se obezbedila prolazna ocena na kursu, učenici moraju da obezbede prolaznu ocenu (tj. 50% ili više) u svim komponentama procene.
Disertacija ne može biti kraća od 13.000 reči i duža od 15.000 reči, uključujući bibliografiju i sažetak. Nakon podnošenja, glavni supervizor priprema pismeni i obrazloženi izveštaj uz njegovu saglasnost za javnu podršku. Odbrana disertacije vrši se javno ili putem elektronske videokonferencije pred tročlanim odborom.
Struktura programa
U skladu sa relevantnim najavama Agencije za osiguranje kvaliteta i akreditaciju u visokom obrazovanju, studenti imaju mogućnost da postdiplomske studije završe u dva akademska semestra (12 meseci) sve dok započnu vođenje magistarske disertacije tokom prvog ili drugog semestra studija, uključujući i letnji period. U ovom slučaju završetak magistarske disertacije može se produžiti tokom letnjeg perioda, na jedan ili dva meseca. U svakom slučaju, ukupan ESPB ostaje 90.
Trajanje: 1,5 godina (3 akademska semestra)
Raspored
Master u digitalnom marketingu je strukturiran na sledeći način:
Semestar 1
- DM515 Digitalni marketing Obavezno
- MBA500 Metode istraživanja i analiza podataka Obavezna
- MBA561 Marketing Management& Poslovna komunikacija Obavezna
- DM504 e- Ponašanje potrošača
Semestar 2
- DM505 Digitalne komunikacije i strategije društvenih medija obavezne
- DM508 Veliki podaci i marketinška analitika obavezna
- MBA584 Preduzetništvo i inovacije Obavezno
- IS507 Disruptive Technologies
Semestar 3
- DIS600 Disertacija
Ishod programa
Ishodi učenja
Nakon završetka magistra digitalnog marketinga, očekuje se da će diplomirani studenti moći da:
- PLO1: Kritički proceniti i diskutovati koncepte i teorije vezane za oblast digitalnog marketinga.
- PLO2: Pokazati veštine kritičke analize u stvarnim složenim problemima u sferi digitalnog marketinga.
- PLO3: Kritički proceniti odluke koje su donele organizacije i preduzeća u pravcu stvaranja strategija digitalnog marketinga.
- PLO4: Kritički proceniti istraživanja u oblasti digitalnog marketinga i razgovarati o najnovijim istraživačkim trendovima i konceptima.
- PLO5: Razmislite analitički i primenite istraživačke alate u dizajniranju i preduzimanju rigoroznih i nezavisnih istraživanja u oblasti digitalnog marketinga.
- PLO6: Pokazati napredne veštine u analizi i efikasnom korišćenju istraživačkih podataka, velikih podataka i kvalitativnih i kvantitativnih informacija u pravcu pružanja rešenja u složenim poslovnim problemima.
- PLO7: Razviti profesionalizam i kritičku svest o profesionalnim standardima koje karakterišu etos, kreativnost i samoupravljanje.
- PLO8: Efikasno radite u grupama, sarađujte i gradite profesionalne odnose sa različitom publikom.
- PLO9: Kritički proceniti i koristiti informacije iz širokog spektra izvora i efikasno ih komunicirati koristeći različite medije sa svešću i profesionalnom odgovornošću o bezbednosnim pitanjima digitalnog okruženja.
- PLO10: Pokazati veštine u kritičkoj proceni i primeni digitalnih i veb tehnologija u digitalnom marketingu u stvarnim situacijama.