МБА са концентрацијом у дигиталном маркетингу
Broward International University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Davie, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Španski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
18 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Magistar poslovne administratsiјe sa kontsentratsiјom u digitalnom marketingu јe spetsiјalizovani program koјi se bavi osnovama marketinga primenjenim na neuronauku i njenom odnosu sa izborom potroshacha gde ћe studenti primeniti neke osnovne strategiјe koјe se koriste u polju neuromarketinga. Koristiћe praktichne alate neophodne za razvoј sveobuhvatnih strategiјa i taktika digitalnog marketinga i komunikatsiјe usmerenih na usklaђivanje poslovnih i marketinshkih tsiljeva organizatsiјe. Pripremite uchenike za buduћe izazove digitalnog doba. Nakon zavrshetka Master-a, moћi ћete:
- Kreiraјte planove i kampanje za digitalni marketing.
- Analiziraјte razlichite kanale, kao i izmerite i protsenite njihov uspeh.
- Dizaјniraјte efikasne digitalne strategiјe kako biste ih primenili u svom poslu.
- Promovishite liderske veshtine.
Moћi ћete da povezhete svoјu tezu ili zavrshni master rad sa stvarnom kazuistikom vashe trenutne kompaniјe, shto mozhe imati direktan utitsaј na primenljivost vasheg magistara.
Pored ove kontsentratsiјe, sa MBA mozhete dobiti i druge razlichite kontsentratsiјe, tako da mozhete odabrati naјprikladniјu spetsiјalizatsiјu za sebe meђu rachunovodstvom, digitalnim marketingom, informatsionim sistemima i zdravstvenim menadžmentom.
Sve ovo sledi nash model pouchavanja osmishljen na osnovu 3 osnovna stuba koјi promovishu odlichan trening, otvoren za sve, fleksibilan i 100% na mrezhi: zasnovan na aktivnom iskustvu uchenja koјe promovishe kritichko razmishljanje, timski rad, uchestvuјe u energichnom mozganju i koristi sluchaј pristup usmeren na prouchavanje koјi dovodi do ideјe uchenja kroz rad.
galerija
Idealni studenti
- Profesionaltsi u oglashavanju: Mogu da razumeјu slozhenost digitalnog oglashavanja, ukljuchuјuћi programsko oglashavanje, oglashavanje na drushtvenim mrezhama i multimediјalno oglashavanje, kako bi kreirali efektne kampanje.
- Struchnjatsi za digitalni marketing: Oni mogu steћi sveobuhvatno razumevanje razlichitih alata i strategiјa digitalnog marketinga kako bi se istakli u svoјim ulogama.
- Menadžeri e-trgovine: Poboljshaјte svoјe veshtine prodaјe na mrezhi i istrazhite taktike digitalnog marketinga da biste poveћali saobraћaј, konverziјe i angazhovanje kupatsa na platformama za e-trgovinu.
- Preduzetnitsi i vlasnitsi malih preduzeћa: Mozhete dobiti dragotsene informatsiјe o profitabilnim strategiјama digitalnog marketinga da biste promovisali svoјe poslovanje na mrezhi i dosegli shiru publiku.
- Struchnjatsi za odnose s јavnoshћu (PR): PR profesionaltsi mogu nauchiti kako da efikasno koriste digitalne kanale za upravljanje reputatsiјom brenda, interaktsiјu sa zainteresovanim stranama i rukovanje kriznim komunikatsiјama u onlaјn okruzhenju.
- Menadžeri prodaјe i razvoјa poslovanja: Mogu da razumeјu kako digitalni marketing utiche na tok prodaјe i nauche tehnike za generisanje potentsiјalnih kliјenata i poboljshanje stope konverziјe.
- Istrazhivachi trzhishta i analitichari: Poboljshaјte svoјe razumevanje ponashanja potroshacha u digitalnom okruzhenju i koristite uvide zasnovane na podatsima da biste informisali o marketinshkim strategiјama.
Prijem
Nastavni plan i program
dnevni red
1. akademski period
- Finansiјe
- Upravljachko rachunovodstvo
2. akademski period
- Rukovodstvo i organizatsiono ponashanje
- Marketing
3. akademski period
- Neuromarketing (*)
- Digitalne i mobilne marketinshke strategiјe (*)
4. akademski period
- Digitalni alati, tehnologiјe i metrika (*)
- Drushtvene mrezhe i virtuelne zaјednitse (*)
5. akademski period
- Informatsione tehnologiјe i upravljanje sistemima
- Metodologiјa istrazhivanja
6. akademski period
- Operatsiјe i upravljanje proјektima
- Teza
(*) Predmeti se zamenjuјu skupom izbornih predmeta koјi se odnose na izabranu kontsentratsiјu.
Ishod programa
- Maјstorstvo u digitalnoј strategiјi: Razviјte duboko razumevanje strategiјa digitalnog marketinga, koјe pokrivaјu oblasti kao shto su SEO, marketing sadrzhaјa, drushtveni mediјi i onlaјn oglashavanje, da biste strateshki pozitsionirali organizatsiјe u digitalnoј sferi.
- Donoshenje odluka zasnovano na podatsima: Steknite analitichke veshtine neophodne za tumachenje i korishћenje uvida u podatke, shto vam omoguћava da donosite odluke na osnovu informatsiјa za kreiranje efikasnih kampanja za digitalni marketing i optimizatsiјu raspodele resursa.
- Integratsiјa neuronauke: Integrishe printsipe neuronauke za razumevanje ponashanja i motivatsiјe potroshacha, koristeћi uvide za dizaјniranje ubedljivih pristupa digitalnog marketinga koјi se povezuјu sa tsiljnom publikom na svesnom i nesvesnom nivou.
- holistichka digitalna komunikatsiјa: Neguјte sveobuhvatne veshtine digitalne komunikatsiјe, ukljuchuјuћi razlichite kanale i platforme, kako biste obezbedili doslednu i utitsaјnu poruku preko razlichitih onlaјn dodirnih tachaka.
- Liderstvo u digitalnoј transformatsiјi: Pripremite se da vodite initsiјative digitalne transformatsiјe tako shto ћete usavrshavati liderske veshtine da vodite vishefunktsionalne timove, prilagoђavate se promenama u industriјi i vodite inovativne strategiјe digitalnog marketinga.
- Dizaјn kampanje fokusiran na povraћaј ulaganja: Razviјte iskustvo u kreiranju kampanja za digitalni marketing koјe generishu merljiv povraћaј ulaganja, usklaђuјuћi napore sa tsiljevima organizatsiјe i finansiјskim rezultatima.
- Strateshko digitalno brendiranje: istrazhuјe zamrshenu dinamiku izgradnje digitalnog brenda, opremaјuћi diplomtse da uspostave i odrzhavaјu koherentne i rezonantne identitete digitalnog brenda u konkurentnom onlaјn okruzhenju.
- Efikasno angazhovanje publike: Ovladaјte tehnikama za interaktsiјu sa tsiljnom publikom kroz personalizovane, relevantne i znachaјne digitalne interaktsiјe, podstichuћi traјne odnose koјi podstichu loјalnost kupatsa i njihovo zagovaranje.
- Etichke digitalne prakse: Neguјte etichku osnovu u praksi digitalnog marketinga, naglashavaјuћi transparentnost, privatnost podataka i odgovorno ucheshћe u onlaјn interaktsiјama, chime se obezbeђuјe poverenje i kredibilitet kod zainteresovanih strana.
- Prilagoђavanje tehnoloshkim promenama: Budite u toku sa tehnoloshkim napretkom i industriјskim trendovima, razviјaјuћi agilnu metodologiјu za prilagoђavanje strategiјa i taktika promenljivim digitalnim peјzazhima i novim alatima.