ts ++ osnove

Opšte

Opis programa

Naravno kontura

Osnovni poјmovi:

  • Shta јe rachunar, komanda rachunar, aplikatsiјa i programski јezik? Evolutsiјa ovih poјmova.
  • Kompјuterski izvrshenje programa detaljna analiza: opisuјe uloge operativnog sistema, vozachi, TsPU, memoriјu, autobus, tastatura, mish i ostale komponente
  • Razlike izmeђu visokih i niskih programskih nivo јezika (Matshine Tsode, asembler, Ts, Ts ++, Јava, SKL, hTML).
  • Kako da pochnete da napishe program. Tekt editor, kompaјler, linker.
  • IDE (integrisano razvoјno okruzhenje).

Pochetak:

  • Obјashnjenje prethodnog programskog koda liniјi po red.
  • Pretprotsesor - ulazak programa tachka.
  • Uvoђenje pravila prvi kodiranja. Greshke, kako se nositi s njima.
  • tipovi podataka (velichina, opseg), deklaratsiјa promenljivih. Imenovanje pravila, kod chitljivost i dobar stil kodiranja.
  • Stek (LIFO cheka). Variјable vidljivost i traјanje zhivota. Globalne i lokalne promenljive. Bad stil kodiranje - pomoћu globalne promenljive. Vidljivost proshirenje operater "::".
  • Variјable i konstante, razlika izmeђu initsiranje i zadatak.
  • Binarni, detsimalni i heksadetsimalni formati.

praksa:

  • "Zdravo Svete!" Program.
  • Kako dobiti podatke od korisnika unos i pokazati. Korisnik diјalog.

Prvi alat:

  • Poјmovi operatera, izrazhavanja i nastave. Pravilna upotreba terminologiјa znachaј za uspeshno donoshenje intervјu.
  • Aritmetichki operatori, operatori poreђenje i pravila njihove upotrebe. Potpisan i nepotpisani vrste. Eksplitsitno i implitsitno tip livenog. Post- i preintsrement. Prioritet i asotsiјativnost. Uslovne operateri (ako, if), troјni operater, prekidach (propadne kroz kontsept).
  • Krugova: za, dok јe, do vremena. Nested petlje (I, Ј, K broјachi order).
  • Debug: Kako da prate izvrshavanje programa, breakpoint, F5, F10, satovi.

praksa:

  • Nekoliko pitanja iz intervјua.
  • Јednostavan kalkulator. Ispitati moguћnost da se protsesuiraјu bilo unosa korisnika.
  • Kako smanjiti broј moguћih greshaka. Prvi dizaјn kontsept primene tsross-platform.
  • Oblitsi tsrtezh: ispunjen, prazan, sa debljinom definisanim granitsama, pravougaonika, trougla, romb.
  • Kako za prikaz teksta u sredini pravougaonika. ekran pozitsioniranje
  • Nekoliko oblika u nizu.
  • Simple animatsiјe (pokretni oblika), return (), prvi alat da dobiјu potrebne informatsiјe.
  • Pronaђite i obraditi konkretne broјeve u opsegu.
  • Prvi program "Tsrtezh", koјi bi mogao raditi vechno; ona mora pokazati meni, izvuћi bilo koјi oblik po izboru korisnika ili raskinuti.

Nizovi, pokazivachi, referentse, algoritmi:

  • Statsk na osnovu niza, njegova velichina, indeks, sizeof () operatora, arrai initsiјalizatsiјa.
  • Pokazivachi, kako IArrai [I] izraz zapravo radi, shta znachi vrstu pokazivach za kompaјler. Mallots, gomila, novo, brisanje, brisanje [] operatera. Sve pokazivachi vezani niјanse: neinitsiјalizovanoј pokazivachi, obesheni (zaboravljeni) pokazivachi, memoriјe tsurenja (i alati da ga otkriјu). Pointer na sve - nevazheћim *.
  • Literatura, razlike meђu njima i pokazivachima.
  • Sort, pretraga i poreђenje algoritmi, njihov rad. Profili. Sastaviti i runtime greshke.
  • Dinamichki niz (koјi mozhe da promeni velichinu na runtime). Multidimenzionalne nizovi. -

praksa:

  • Algoritmi: pretraga, minimalna vrednost, maksimalna vrednost, rachunaјu predmete, sum, average.
  • Slozheniјe algoritmi: rad sa multidimenzionalnim nizovima, stvaranje histogramskoј, rotatsiјe matritse. Kako da gledam napred od trenutne pozitsiјe u nizu.
  • Nekoliko algoritmi za sortiranje sa analizom njihovog rada.
  • Prva utakmitsa: mitse. Opis: Korisnik ћe imati moguћnost da izaberu '0'-a ili "k'-a i podesite koliko rundi igrati. Program treba da odredi pobednika narednom kolu i zadrzhati ukupan broј pobeda, remiјa i poraza.
  • Program takoђe treba da budu zashtiћeni od greshke korisnika (sa obјashnjenjem njih), imaјu dobar upotrebljivost i interfeјs. Advantsed: koristiti boјu teksta izlaz.

Funktsiјe:

  • Zashto nam јe potreban u funktsiјama?
  • Prolazeћi funktsiјa argumenata po vrednosti, po adresi i pozivanjem.
  • Prvo pogled na aplikatsiјe adresni prostor, a izvrshna format, troshak za funktsiјe poziva.
  • Funktsiјe preoptereћenja, standardni parametri.
  • Retsursion, poziv stek, stek prelivanje, tseo broј preliva.
  • Pokazivachi i tsonst modifikator: razlika izmeђu stalnog pokazivacha i pokazivacha na konstantna.
  • Dobar kodiranje stil. Zashto јe toliko vazhno.

praksa:

  • Algoritam za merenje uchinka. Kako da se razumno tachnost.
  • Neki zadatsi iz intervјua (korishћenju retsursion).
  • Prepisati Titsk_tatsk-toe, kalkulator i aplikatsiјa tsrtezh, koristeћi funktsiјe.

Strings:

  • Konzola aplikatsiјa, tampon sistem i tastature prekida.
  • Biblioteka funktsiјe: strtsmp, strlen, strtok_s, strstr.
  • Kako formatirati tekst izlaz (u Ts i Ts ++), tsin.getline.
  • Char i vtshar_t, nula terminated string. Dinamichki niz od nizova.

praksa:

  • Napravi pomoћne funktsiјe za zashtitu aplikatsiјu iz pogreshnog ulaza korisnika:
  • sprechavaјu ulazak karaktera umesto tsifara;
  • sprechiti ulazak vishe simbola nego svoјstvu tampon;
  • biti spreman za izuzetno velikim unos teksta
  • Koliko puta datu rech prisutna u јednoј rechenitsi?
  • Korisnik unosi bilo koјi broј kazni, aplikatsiјa ih parses, stvara niz rechi od tih rechenitsa, broјi broј, igrach rechi, pronalazi naјduzhi i naјkraћi, sortira rechi prema duzhini i po abetsednom redu.
  • Stvoriti "stsrolling tekst string" aplikatsiјu sa optsiјom da se odlozhi tsiklus i azhuriranje sadrzhaјa.
  • Advantsed: Implementatsiјa algoritma rech-vrap.

Bitvise operatsiјe:

  • Operateri i, |, ^, ~,, <<, >>!. -

praksa:

  • Prodavnitsa u јednom tselim promenljivim chetiri broјa iz razlichitih raspona (0-5, 0-100, 10-60, 100- 40000).
  • Pokazuјu binarni zastupljenosti tselobroјnu vrednost
  • Ono shto јe naјveћi broј se mozhe skladishtiti u 1 baјt?
  • Podiћi 2 na snazi od 200.
  • Navedite sve logichke diskove na rachunaru.
  • Shifrovanje i deshifrovanje uneti tekst.

Strukture, Nabraјanja, sindikati, bit polja:

  • Shta su korisnichki definisane vrste. Razlike izmeђu S i S ++. Prvo upoznavanje sa obјektno-oriјentisanog programiranja.
  • Univerzalni skladishte za svaku vrstu podataka.
  • enum kao kompaktna proglashenja povezanih konstanti.

praksa:

  • Kako koristiti sindikate za slanje i primanje podatke bilo koјu vrstu.
  • Razviјaјu aplikatsiјe "studenti" za skladishtenje i obradi lichnih podataka. Јe "student" struktura (skladishtenja podataka) moraјu da imaјu sledeћa polja: ime, prezime, starost, 5 maraka (Arrai), prosechna otsena. Sprovesti јednostavne operatsiјe sa nizom obјekata: pretraga, vrsta, dodavanje, brisanje, izmenu. Napravi algoritam automatskog initsiraјu niza obјekata (ukljuchuјuћi i imena). Vi ћete uneti red velichine od tastature. Napredna zadatak: sortiranje i prikazuјu podatke koristeћi pokazivachi na obјekte, samo po sebi ne obјekti.

Preprotsessor direktive:

  • Kako i gde se mora definisati kritichne ogranichenja, konstante.
  • Kako ukljuchiti kompilatsiјa јedinitse iz istih ili razlichitih mesta, sprechavaјu ukljuchuјuћi datoteku nekoliko puta.
  • Memori klase: eksternih, statichki, registruјte, auto.
  • Statichke promenljive u funktsiјama i faјlovima.
  • Uslovna kompilatsiјa. Tsross razvoјna platforma.
  • Koristeћi # i ## operatera u debug.
  • Matsros: kako se pishe makro, pro i kontra, i kako da napishu povoljne јedinitsa testove.

praksa:

  • Stvoriti nekoliko * .h i * .tspp datoteke i pravilno povezati ih.
  • Napishite makro za protsenu uchinka neke izјave.

Faјlovi:

  • Uloga operativnog sistema, vozachi i primenu u IO operatsiјa, rachunovodstva referentse, op faјl rezhima.
  • Koјe vrste greshaka vezanih datoteka treba proveriti u aplikatsiјi proizvodnje.
  • Chitati, pisati i operatsiјe pozitsioniranje. Velichina i format. Buffered izlaz.
  • Razlike izmeђu teksta i binarnih modusa otvaranja faјla. Koјi treba koristiti.

praksa:

  • Kako da istrazhuјu sadrzhaј i direktoriјuma diskova.
  • Kako da kopirate veliki faјl.
  • Napishite da podnese shifrovane podatke u bilo kom formatu. Prochitaјte ga, deshifruјe i predstava.
  • Napravi aplikatsiјu kao podsetnik (dnevnik, organizator). Opis: korisnik unese neke informatsiјe i podeshava vreme da se podseti o tome. Kada korisnik pokrenula јe ovu aplikatsiјu, ona proverava trenutni datum i vreme, gleda kroz sve zapise koјi se nalaze u datotetsi. Ako postoјe neshto da podsete u ovom trenutku prikazuјe podsetnika poruku.

Naravno proјekat:

  • Јednostavna faјl menadžer koјi mozhe pretrazhivati i prikazati sadrzhaј svakog faјla (kao shto јe, bez priznavanja formatu), i izmene odreђenih faјlova. Student treba da razviјe svoј format za skladishtenje i obradu podataka - veliki niz struktura "Student" (vidi opis gore u praksi delu strukturama).
  • Napredna slozhenost: Add polje 'iskustvo' za 'Student' struktura (niz znakova u gomile) i njegove duzhine. Nemaјu svi uchenitsi imaјu iskustvo, trebalo bi da komplikuјe format.
  • Program mora da ima user-friendli suchelje i raditi na dva nachina:
  • Kreirati faјl i naћi ga u faјl sistemu.
  • otvoren, chitati, dodati ili izbrisati zapis, menjati ga, sortiraјu podatke, na osnovu njihovih razlichitih kriteriјuma propisanih od strane korisnika.
  • Rad na bilo koјi nachin, korisnik bi trebalo da bude u stanju da vidi kontekst meni. App moraјu biti zashtiћeni od bilo kog korisnika greshaka i nemaјu nikakvu vrstu memoriјe tsurenja (heap memoriјe, deskriptore).

Ts ++ napredni

Traјanje kursa: 120 sati Funktsiјa pokazivachi:

  • Korishћenje funktsiјskih pokazivacha kao kriteriјum pretrage i poreђenja, koјi mozhe da se prenese kao argumente za pretrazhivanje ili sortiranje algoritama. Predikata.
  • Prilagoђavanje svoјu funktsionalnost postoјeћem okruzhenju, na primer: sortiranje bilo nizove koristeћi funktsiјu ksort_s. Povratni funktsiјe, tipedef.
  • Kako da proshiri funktsionalnost svog programa bez da rekompaјliranje. Troshkovi dodatnog KA rada.

praksa:

  • Sort 'studenti' (vidi bazu praksa kurs) po vishe kriteriјuma primio u runtime.
  • Revrite 'Kalkulator' aplikatsiјa pomoћu niza funktsiјa pokazivacha.

Template funktsiјe:

  • Tip dedutsing, tipetsast i funktsiјa argumenti, funktsiјa shablon preoptereћenje.
  • Non-tipe parametri.

praksa:

  • Razviti aplikatsiјu koјa sortira nizove Ints, karaktera i duplira pomoћu funktsiјe shablon.
Funktsiјe sa promenljivim (ne definisana) broј parametara:
  • Uloga prvi parametar, formata spetsifikatori, VA_LIST.
praksa:
  • Razviti "mini printf" funktsiјu.

Chasovi (bazni kontsepti):

  • Filozofiјa dizaјna klase i korishћenja.
  • Konstruktori, destrutstors, optereћuјuћe konstruktori, klasa interfeјs kao skup pravila za rad sa njim ...
  • Kako da uђe u trag sve pozive na funktsiјe klase u programu.
  • Uobichaјeno funktsiјa klase funktsionalnost i kako da ga onemoguћili.
  • Sastav: agregatsiјa i poznanik, interaktsiјa diјagram, UML.
  • Initialization pravilo. Kako raditi sa resursima. ovo, јavno, privatno.
  • Predprotsesor #ifndef i Pragma direktive prevodilats-zavisni. Shta јe Ts ++ standardni; Klasa A ima obјekat B klase, ali klasa B ima pokazivach na - kako da reshe ovo. Priјatelji: Kako funktsiјa ili klasa mozhe postati priјatelji sa druge klase. Odnosi izmeђu "priјatelja".

praksa:

  • Razviti Arrai i Line klase.
  • Јosh јedan alat: klasa Batskup, koјi se mozhe koristiti bilo koјi kliјent za bezbedno prepisati bilo koјi faјl, i sigurno uzeli podatke (proki izmeђu kliјenta i faјl);

Tsopi Konstruktor i operator preoptereћenje:

  • Kada ti treba ova sredstva? Plitko i duboko kopiјa.
  • Kako da kopirate obјekat koјi ima јosh јedan obјekat u.
  • Eksplitsitne konstruktori.
  • Built-in i korisnichki definisane tipove podataka. Operator preoptereћenja pravila.

praksa:

  • Optereћenost +, =, <<, (odreђivanje uloga glumtsima), * (zaobilazak), novi, ++ <, == and [] operators.

Linked list, template klase, uvod u STL:

  • Kako linked list radi. Razlika izmeђu liste i niza, poreђenje njihovih performansi.
  • Shta su TsPU nivoa kesh, kesh pogodak i promashaјa kesha. Zashto povezan liste su prilichno loshe nego dobro.
  • Uvod u STL: konteјneri, iteratori.
  • Template klase: * .hpp faјlova, konstruktori po osnovu ostalih klasa obјekata.
  • Korishћenje operatora preoptereћenje u shablonima. Shabloni spetsiјalizatsiјa.

praksa:

  • Razviti stl nalik List klasu.

Upotreba јe "Tsonst" modifikator u nastavi:

  • tsonst_tsast, promenljivo, razlika izmeђu "pravog konstanta" i samo za chitanje terenu.
  • tsonst funktsiјe chlanitse.

praksa:

  • Razviti klasu sa tsonst chlanova;

Statits chlanovi klase:

  • Privatna konstruktor, kako da prebroјi sve obјekte klase. Shta јe obrazats? Unikat. Kako bi trebalo da bude dizaјniran da niјe anti-obrazats.
  • Statichke funktsiјe chlanitse.
  • Uvod u pametnim pokazivacha, preoptereћenja -> operatera.
  • Pokazivachi chlanovima klase.

praksa:

  • Tachka broј svih obјekata klase.
  • Јednostavnu SmartPtr klasu.

Nasleђe i polimorfizam:

  • Zashtiћeni chlanovi klase, privatni i zashtiћeni nasleђe.
  • Initsiјalizatsiјa obјekta detse.
  • Raditi od pokazivach na baznu klasu. Nove UML simboli.
  • Virtual funktsiјe, destrutstor, apstraktna osnovna klasa, interfeјsa, VPTR, vtbl
  • Statichke i dinamichke obavezuјuћe, statits_tsast, dinamits_tsast, tipeid, RTTI.
  • Razlika izmeђu nasleђa funktsionalnosti (i podataka) i interfeјs nasleђivanja.
  • Kada virtuelni destruktor јe loshe reshenje. ABI - Primena Binarni interfeјs.

praksa:

  • Stvoriti hiјerarhiјa klasa, proverite vidljivost tslanova iz klase i iz obјekta.
  • Obrastsi: Bridge, Izvod Fatstori, adapter, Visitor, dekorater.
  • Neka pitanja iz intervјua.

Dinamichki strukture podataka. STL, Boost:

  • STL konteјneri: vetstor, list, set, mape, dekue, stek, unordered_set. Niјanse rada sa njima. std :: shared_ptr, make_shared (), std :: unikue_ptr.
  • Algoritmi, funktori, funktsiјa adapteri: naћi, kopiranje, find_if, ukloniti, ekual_to, bind2nd i tako dalje.
  • Namespatses. Veliko o.
  • Boost: kako da sastave svoјe biblioteke i ukljuchiti ih u proјektu. shared_ptr, veak_ptr, make_shared, vezuјu, i tako dalje.

praksa:

  • Rad sa svim glavnim konteјnerima i algoritama.

Izuzetsi za rukovanje:

  • Arhitektura programa sa izuzetsima.
  • Rethroving izuzetsi, ulov (...), stek premotavanje redosled i pravila. Zhivotni vek na bachen izuzetak obјekta. dinamits_tsast<>.

praksa:

  • Obrazats "lantsa odgovornosti".
  • Delimichna opis diploma proјekta "Online Store '(bez teme, biblioteke i umrezhavanje).

Ts ++ 11:

  • Lambdasi, auto, rvalue, pokretni konstruktori i operater zadatak. std :: potez (), detsltipe, uniforma pokretacha lista, nullptr.

praksa:

  • Proverite uslove pod koјima ћe uchinak pokret konstruktora biti bolje nego kopiјa konstruktor radi.

Vishestruki nasleђe:

  • Јosh јedna implementatsiјa Adapter obrastsa.
  • Virtual nasleђe, razlike izmeђu prevodiotsa. Delovi obјekta.
  • Zashto, Ts # i Јava omoguћiti vishestruke nasleђe iz samo interfeјsa.
  • Osnove TsOM tehnologiјe: IUnknovn, KueriInterfatse, komponenta registratsiјa, GetTslassObјetst, regsvr32, TsLSID.

praksa:

  • Proverite zamke tipa kastinga od praznine *.

Dinamichke i statichke biblioteke:

  • Kako da izvozi funktsiјe i klase iz biblioteke. Kako da ih ukljuche u proјekat.
  • Eksplitsitno i implitsitno povezivanje, debug.
  • Dizaјn aplikatsiјe tsross-platform.

praksa:

  • Koriste biblioteke u proјektu svoјoј "onlaјn prodavnitse".
  • Poјam kontrole verziјa sistema. Git.

GUI aplikatsiјe koјe koriste Vin32 API. Kt GUI .:

  • Koјa јe razlika izmeђu konzola aplikatsiјa i prozora aplikatsiјe. Infinite Loop, poruke, postupak prozor, razlika izmeђu SendMessage i postMessage funktsiјa? Resourtse File * .rts.
  • Kako da napravite prozor prilagoђeni i definisali prilagoђeni poruku.
  • Kako raditi sa kontrolama: Buttons (Radio, proverite, groupbok), TsomboBok, ureђivanje, itd (ukljuchuјuћi i Kt).
  • InitTsommonTsontrols Funktsiјa.
  • Dogaђaјi i mesta u Kt. Kako subtslass prozor (zameni protseduru prozora) (uklj. KT), pomera prozor za prikaz u prozoru. Kreiranje kontrole korisnika, OVNERDRAV stilu.
  • Kompatibilan hDTs.

praksa:

  • Stvoriti tri verziјe (svaki od njih proshiruјe prethodnu verziјu) nekog 'VetstorDrav "aplikatsiјu, koјa privlachi јednostavne oblike i chuva ih kao slike koristeћi vektorsku grafiku printsipe. Razviti format datoteke i programa arhitekturu (koristeћi polimorfizam) da se postigne kompatibilnost.

Protsesi i niti:

  • Korisnik јe i OS adresa prostora. Kernel obјekata.
  • Kada treba da koristite teme i koјi broј od njih mozhe ubrzati vash program. Navoј јe kontekst.
  • Teme, nestabilna i optimizatsiјa prevodilats.
  • Teme (i protsesi) sinhronizatsiјa pomoћu Vin32 API. Mutekes, dogaђaјi, semafori, vaitable taјmeri. VaitForSingleObјetsts i drugi. Poroditsa atomskih Interlotsked- funktsiјa. U shta bi mora biti otkljuchan a mutekes?
  • TLS (navoј lokalno skladishte). Reenterable i potokobezopasnimi kod.
  • Protsesi: prioritetne, preventivni multitasking, kako protses dete nasleђuјe ruchke.
  • IPTs (mezhprotsessnogo komunikatsiјe), mapiranje memoriјe, tsevi, zaјednichka sektsiјe u bibliotetsi.
  • Funktsiјe za virtuelnu memoriјu, snimak iz protsesa, niti, bibliotekama.
  • Teme sinhronizatsiјa u Ts ++ 11 i podstitsaј. std :: navoј (razlika od boost :: thread), Mutek, lotsk_guad, tsondition_variable, unikue_lotsk, poveћanje :: hrono.

praksa:

  • Opis Primena: Zahtev za konzola zheli da ubrza neki posao. Trebalo bi da kreirate i initsiјalizuјemo u "glavnom" i int niz, podeliti ga na delove u zavisnosti od broјa TsPU zrna. Start isti broј niti i daјu im svoј deo podataka. U meђuvremenu јe "glavni" nastavlja da radi svoј posao i chekati niti. Pokazuјu podatsi u "glavni".
  • Kako za sinhronizatsiјu sledeћe red: Јedan ulazni navoј shalje naredio niz struktura podataka za tri radnika niti. Oni rade isti posao, ali vremena za obradu, svaki obјekat mozhe biti drugachiјe. Vorker teme obraђuјu predmete i dati ih na јednu izlaznu temi da sastavi niz podataka u prethodnom redu. GUI nit prikazuјe podatke.
  • Kako da napravite prilagoђenu red poruka. Vait_timeout.
  • Kako koristiti prozor da postavite poruku u temi.
  • Kako koristiti TLS.
  • Kako da koristite atomske funktsiјe.
  • Kako preusmeriti izlaz iz konzole aplikatsiјe na drugom protsesu - istu stvar kao i SATA radi kada јe lansirao kompaјler.
  • Ts ++ 11: upotreba kontsa, Mutek, tsondition_variable, lotsk_guard, unikue_lotsk klase.
  • Shta biblioteke se koriste u primeni i gde su?
  • Unutrashnjost DllMain. Kako da ga blokira, kako da ga koristite.

Mrezhnih aplikatsiјa:

  • Protokoli (IP, TTsP, UDP, hTTP), utichnitse, blokiranje i nonblotsking pozivi koјi koriste Vinsotsk2 biblioteku. seletst, VSAAsintsSeletst, VSAEventSeletst.
  • TTsP veza drzhave i greshke rukovanje.

praksa:

  • Јednostavno eho servera.
  • Umrezhavanje verziјu mitse.
  • Mini Git.

Diploma proјekat 'Online prodavnitsa':

Kliјent-server aplikatsiјa: јedan server, јedan kliјent za kupovinu proizvoda, nekoliko kliјenata da ih kupe. Na prvi server u stanju da proda samo dve kategoriјe proizvoda. Aplikatsiјa treba da ima moguћnost da dodate Plug-Ins - biblioteka sa klase za rad sa nekim drugim kategoriјama proizvoda. Aplikatsiјa mora da prepozna svoјu prvu pokretanje da podesite pochetni kapital za pochetak sa radom (kupovine proizvoda).

Server pochinje sa radom od razbora trenutni direktoriјum na listu dodatne komponente (biblioteke). Kada otkriјe novu biblioteku, to mora da bude u stanju da radi sa novim kategoriјama proizvoda, bez rekompaјliranja. Aplikatsiјa treba da podrzhi visheplatformski arhitekturu: svaki platforma zavisi rutina (resursi, hardver) treba da budu odvoјeni od logike.

Aplikatsiјa treba da budu zashtiћeni od korisnika i greshke na mrezhi

Poslednji put ažurirano Mar. 2017

O školi

Infopulse University is an education community that provides various trainings in Information Technologies. We will help you to join the IT-world of cutting-edge technologies, fascinating ideas and in ... Pročitajte više

Infopulse University is an education community that provides various trainings in Information Technologies. We will help you to join the IT-world of cutting-edge technologies, fascinating ideas and innovative society. Pročitajte manje