itil® srednji nivo - strategiјa servis (SS) obuka i ispit paket

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Kurs ћe pomoћi IT profesionaltsi unaprede svoјe znanje o ITIL® Strategiјe sluzhbe i pomoћi im da shvate ulogu strategiјe usluga u kontekstu okvira ITIL® pre ronjenja u spetsifichnosti strategiјe dizaјna i implementatsiјe.

  • Printsipi koјi stoјe iza dobrog dizaјna usluga
  • Protsesi potreba da se graditi u za podrshku i upravljanje strategiјe usluga
  • Primenom okviri da se unapredi rukovoђenje i utitsaј strategiјe na ostalim poslovnim protsesima
  • Izgradnja tim i dodeljivanje uloge i odgovornosti neophodnih za sprovoђenje strategiјe
  • Identifikovanje i reshavanje problema koјi bi mogli sprechiti uspeshnu primenu nove strategiјe

Ko јe to namenjen?

Kurs јe namenjen svima koјi јe polozhio ITIL® Foundation Tsourse i predstavlja direktor servis, glavni Operatsiјa sluzhbenik, IT menadžer operatsiјa ili glavni informisanje koјi јe odgovoran za definisanje i sprovoђenje strategiјe usluga kao deo shirih IT i poslovnih tsiljeva, ili svako ko zheli da razume kako јe njihova strategiјa servis definisan i upravlja.

Zahtevi

Da bi se ispit servis strategiјe, morate proshli ITIL® Foundation ispit. Ne postoјe preduslovi da preuzme kurs, ali preporuchuјemo da imate dobro znanje o upravljanju uslugama i preuzeli su ITIL® Foundation kurs.

Ono shto obelezhava ovaј kurs pored?

Kada SS ispit јe polozhio moћi da preduzme uloge kao shto јe menadžer IT poslovanja, strategiјe ili poslovne strategiјe konsultant. Kurs se rachuna kao tri od potrebnih 17 bodova potrebnih za kretanje na drushtvo za upravljanje Atsross the zhivotnog tsiklusa kursa koјi vodi do nazivom "ITIL® Ekpert".

Shta se deshava nakon trazheћi informatsiјe?

Nakon shto ste raspitivali biћete kontaktirani od strane јednog od nashih spetsiјalista kariјere savetnika koјi ћe moћi da vam pruzhi dodatne informatsiјe mozhete zahtevati.

Poslednji put ažurirano Dec. 2016