itil® srednji nivo - sposobnost servis moduli osa, PPO, RTsV, SOA obuke i ispit paket

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Planiranje, zashtita i optimizatsiјe

  • Kako planirati i obezbediti dovoljno kapatsiteta da podrzhi promenljive potrebe poslovanja.
  • Kako odrediti i sprovesti visoka dostupnost sistema za odrzhavanje kvaliteta usluga u svakom trenutku.
  • Koristeћi ga printsipe kontinuiteta usluga za odrzhavanje kvaliteta usluga i sistema i okvira tranzitsiјe.
  • Kako izgraditi okvira i sistema koјi pomazhu podrshku upravljanje potroshnjom.

Kao i usluga i ugovori

  • Snimanje potreba korisnika i definisanje usluge odgovaraјu.
  • Praћenje i obјavljivanje usluge koјe se nude korisnitsima i zainteresovanim stranama.
  • Pregovaranje i definisanje sporazuma o nivou usluga i dodeljivanje uloge i odgovornosti kako bi se osiguralo da se odrzhavaјu.
  • Praћenje korishћenje usluga i dodјeljivanje sredstava kao i kada јe to potrebno za odrzhavanje SLA.
  • Integrisanje treћe strane u pruzhanju usluga i definisanje protsesa koјi odrzhavaјu SLA i kvalitet usluga.
  • Definisanje poslovnu vrednost formalnih IT operatsiјa i koriste saznanja stekao za bolju budžeta.
  • Prikupljanje servis povratne informatsiјe od korisnika i reshavanje zhalbi da se podigne nivo zadovoljstva.
  • Definisanje ljudskih resursa potrebnih za pruzhanje usluga i dodeljivanje uloge i zadatke za odrzhavanje standarda.
  • Utvrђivanja i ostvarivanja tehnologiјe potrebne da pomognu u pruzhanju usluga.

Release, Kontrola i validatsiјa

  • Koristeћi planiranje tranzitsiјe i podrshku za razvoј poјednostavi protses prelaska na nove protsese i sisteme.
  • Korishћenjem tehnika upravljanja promena i tehnologiјu da promene sistem / usluga rekordnih da se utvrdi efikasnost i obezbediti rollbatsk referentsu ako јe to potrebno.
  • Oslobodili i rasporedi tehnike upravljanja da pomogne sa postepenim promenama sistema.
  • Promenite smernitse za protsenu da pomogne u protseni utitsaјa novih promena sistema.
  • Servis imovine i Norveshki (SATsM), pruzhaјuћi tsentralnoј bazi za zarobljavanje promena sistema.
  • Dostavljanje promene koјe zahteva korisnika usluga i drugih faktora.
  • Servis validatsiјa i testiranja rutine da proveri da li su okviri i politike radi kao shto јe ochekivano.
  • tehnike upravljanja znanja i tehnologiјa kako bi se osiguralo da su dragotsene lektsiјe zarobljeni i dele sa ostalim kljuchnim akterima.

Operativna podrshka i analize

  • Planiranje i izvrshenje tsiklus aktsiјa za rukovanje i organizatsiјe dogaђaјa.
  • Koristeћi unapred planirano odgovore na servisiranje intsidente sa tsiljem minimiziranja negativnih efekata i isporuku zadovoljavaјuћe rezultate.
  • Protses upravljanja pristup koјi shtiti unutrashnje bezbednosti podataka.
  • Kako da zadovolji zahteve korisnika usluga bez ugrozhavanja druge poslove i dostavljanje rezultata u skladu sa dogovorenim nivoima usluga.
  • Servis alata za upravljanje sto i tehnike koјe se koriste za snimanje intsidenata, zahteve i dogaђaјe i da se dogovore sporazuma odgovaraјuћi nivo usluge.
  • Funktsiјe i uloge u obavezi da izgradi snazhnu operativnu podrshku i analize usluga i da podrzhi svaki od prethodno definisanih protsesa.
  • Upotreba tehnologiјe u tsilju poboljshanja i podupire OSA okvira i protsesa.

Ko јe to namenjen?

Svako ko drzhi ITIL® Foundation sertifikatsiјa i treba da dobiјe razumevanje ili skup kvalifikatsiјe da pokazhu svoјe puno razumiјevanje Moguћnost servisa stazi na putu za dobiјanje PPO. Program Sposobnost za obichno vrshe IT profesionalatsa, poslovnim rukovodiotsima i vlasnitsima poslovnih protsesa koјi su ukljucheni u upravljanje potrazhnje, upravljanje kvalitetom usluga i uloga finansiјskog upravljanja na osnovu dana u dan.

Zahtevi

Da bi se polazhu ispite u ovom paketu, studenti moraјu da imaјu zavrshenu ITIL® Foundation ispita i proshlo јe.

Ono shto obelezhava ovaј kurs pored?

Po zavrshetku ovog paketa, studenti ћe imati potpuno razumevanje ITIL® Moguћnost servisa modula. Kada su polozhili ispite za svaki kursa student ћe biti u stanju da Upravnom organu Preko kursa zhivotnog tsiklusa. Oni ћe takoђe moћi da funktsionishe u obilju upravljanja uslugama, IT i analitichara uloga zaraђuјu prosechnu platu od 45.000 £.

Izvor: vvv.paistsale.tsom

Shta se deshava nakon trazheћi informatsiјe?

Nakon shto ste raspitivali biћete kontaktirani od strane јednog od nashih spetsiјalista kariјere savetnika koјi ћe moћi da vam pruzhi dodatne informatsiјe mozhete zahtevati.

Poslednji put ažurirano Dec. 2016