itil® srednji nivo - servis zhivotnog tsiklusa modula SS, SD, ST, tako, TsSI obuka i ispit paket

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

Servis zhivotnog tsiklusa pruzha shirok upravljanja fokus ITIL® oblastima prava, moduli ukljucheni su:

  • servis Strategiјa
  • servis Dizaјn
  • servis tranzitsiјa
  • servis Operatsiјa
  • Stalno poboljshanje servis

servis Strategiјa

  • ITIL® pristup upravljanju pregleda usluga kao protses u okviru veћeg sistema
  • Printsipi iza dobrog dizaјna usluga
  • Protsesi koјi treba da bude izgraђen u za podrshku i upravljanje strategiјe usluga
  • Primenom okviri da se unapredi rukovoђenje i utitsaј strategiјe na ostalim poslovnim protsesima.
  • Izgradnja tim i dodeljivanje uloge i odgovornosti neophodnih za sprovoђenje strategiјe.
  • Koristeћi tehnologiјu da bi se podrzhala strategiјu kroz upotrebu poveћane automatizatsiјe i eskalatsiјe.
  • Dizaјniranje, implementatsiјu i prelaska na novu strategiјu usluge
  • Identifikovanje i reshavanje problema koјi bi mogli sprechiti uspeshnu primenu nove strategiјe.

servis Dizaјn

  • ITIL® interpretatsiјa dizaјna usluga i kako se te usluge uklapa u ostatak biblioteke ITIL®.
  • Printsipi dobre prakse iza proјektovanje servis koјi podrzhava druge elemente u okviru ITIL®.
  • Protsesi koјi treba da budu ukljucheni sa svakom novom dizaјnu usluga, ukljuchuјuћi SLA, dogaђaј pokretacha i izazovima i rizitsima koјe treba reshiti pre primene.
  • Koristeћi tehnologiјu da pomogne sa dizaјnom i isporuku IT usluge.
  • Uloge, odgovornosti i ljudske resurse koјi su potrebni za pravilno upravljanje protsesom pruzhanja usluga.
  • Implementatsiјa novog protses pruzhanje usluga i kako da protseni performanse i ROI.

servis tranzitsiјa

  • Printsipi koјi stoјe iza servisa tranzitsiјe - npr optimizatsiјe i ulaza i izlaza koјe treba uzeti u obzir tokom faze proјektovanja
  • Protsesi koјi podupiru proјekat servis tranzitsiјe i veshtine i tehnike potrebne za pravilno protsenu i upravljanje tranzitsiјom.
  • Kako upravljati ljudski element svakog prelaznog proјekta IT usluge, ukljuchuјuћi i ochekivanja vlasnika i komunikatsiјe.
  • Protsenu organizatsionog utitsaјa i promena shirom servis tranzitsiјe proјekta.
  • Tehnichke implikatsiјe usluga tranzitsiјe sa posebnim osvrtom na potezu od na litsu mesta na Tsloud usluga.
  • S obzirom na faktore uspeha i rizike povezane sa tranzitsiјom usluga i kako naјbolje da se upoznaјu.

servis Operatsiјa

  • Faktori koјi obјashnjavaјu zashto sistemi i usluge pruzhaјu na nachin da su i vrednosti koјu pruzhaјu poslu.
  • Nachin na koјi se organizuјu i isporuchuјu, kao shto su upravljanje dogaђaјima i koriste upravljanje intsidentima za vraћanje usluge brzo IT usluga.
  • Monitoring i kontrola IT operatsiјa da dostave trazhene usluge i da isporuchi korektivnih mera kada јe to potrebno.
  • Uprava tehnoloshku infrastrukturu na takav nachin da postaјe sredstvo za pruzhanje usluga.
  • Implementatsiјa servisnog sto i podrshku strukturama za hvatanje intsidente i Instituta za korektivne mere potrebne.
  • Identifikuјu izazove i kritichnih faktora uspeha i izradu planova da bi se osiguralo da su svi obratili prema ITIL® standardima.

Stalno poboljshanje servis

  • Postavljanje kontinuirano poboljshanje usluga u kontekstu sa drugim ITIL® zhivotnog tsiklusa elemenata.
  • Printsipi i protsesi koјi stoјe iza ITIL® TsSI i kako moraјu se primeniti za servisiranje programa isporuke.
  • Kako da sprovedu organizatsione i operativne promene potrebne za kontinuirano unapreђenje usluga programa.
  • Tehnologiјa razmatranja prilikom kreiranja i sprovoђenja TsSI planova.
  • Identifikuјu izazove i faktore rizika koјi mogu da utichu TsSI planove i preporuke.

Ko јe to namenjen?

Svako ko drzhi ITIL® Foundation sertifikatsiјa i treba sigurni vatre put do uspeha u potpunosti razumevanje kompletan ITIL® zhivotnog tsiklusa. Servis zhivotnog tsiklusa Staza јe obichno јedan preduzete od strane uprave ili voђa tima, chiјa јe uloga zahteva upravljanje razlichitim oblastima ili rad preko razlichitih timova koјi su potrebni za isporuku prakse upravljanja kvaliteta usluga.

Zahtevi

Da bi se polazhu ispite u ovom paketu, studenti moraјu da imaјu zavrshenu ITIL® Foundation ispita i proshlo јe.

Ono shto obelezhava ovaј kurs pored?

Po zavrshetku ovog paketa, studenti ћe imati potpuno razumevanje ITIL® sluzhbe zhivotnog tsiklusa. Kada su polozhili ispite za svaki kursa student ћe biti u stanju da Upravnom organu Preko kursa zhivotnog tsiklusa. Oni ћe takoђe moћi da funktsionishe u obilju upravljanja uslugama, IT i analitichara uloga zaraђuјu prosechnu platu od 45.000 £.

Izvor: vvv.paistsale.tsom

Shta se deshava nakon trazheћi informatsiјe?

Nakon shto ste raspitivali biћete kontaktirani od strane јednog od nashih spetsiјalista kariјere savetnika koјi ћe moћi da vam pruzhi dodatne informatsiјe mozhete zahtevati.

Poslednji put ažurirano Dec. 2016