itil® srednji nivo - poboljshanje kontinualni servis (TsSI) obuka i ispit paket

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

sertifikatsiјa Unapreђenje ITIL® Srednji Kontinuirano servis pokazuјe iskustvo u modulima za poboljshanje ITIL® usluga i protsesa, funktsiјe i aktivnosti koјi su ukljucheni u TsSI. Pomaganja ucheniku da shvati znachaј kontinuiranog programa poboljshanja usluga i kako da sprovedu јednu.

  • Postavljanje kontinuirano poboljshanje usluga u kontekstu sa drugim ITIL® zhivotnog tsiklusa elemenata.
  • Printsipi i protsesi koјi stoјe iza ITIL® TsSI i kako moraјu se primeniti za servisiranje programa isporuke.
  • Kako da sprovedu organizatsione i operativne promene potrebne za kontinuirano unapreђenje usluga programa.
  • Tehnologiјa razmatranja prilikom kreiranja i sprovoђenja TsSI planova.
  • Identifikuјu izazove i faktore rizika koјi mogu da utichu TsSI planove i preporuke.

Ko јe to namenjen?

Svako ko јe proshao ITIL® Fondatsiјu i trazhi da se krene na putovanje koјe ћe ih odvesti dublje u okviru ITIL®. To јe srednji nivo kursa za TsIO јe, IT Servitse menadžeri i drugi vishi IT menadžeri.

Zahtevi

Da bi se na TsSI ispit, morate proshli ITIL® Foundation ispit. Ne postoјe preduslovi da preuzme kurs, ali preporuchuјemo da imate dobro znanje o upravljanju uslugama i preuzeli su ITIL® Foundation kurs.

Ono shto obelezhava ovaј kurs pored?

Kada TsSI ispit јe polozhio moћi da funktsionishe kao menadžera za podrshku ili servis tranzitsiјe menadžera. Te tachke Naravno, kao tri potrebnih 17 bodova da se kreћe na upravljanje Atsross the zhivotnog tsiklusa kursa koјi vodi do nazivom "ITIL® Ekpert".

Shta se deshava nakon trazheћi informatsiјe?

Nakon shto ste raspitivali biћete kontaktirani od strane јednog od nashih spetsiјalista kariјere savetnika koјi ћe moћi da vam pruzhi dodatne informatsiјe mozhete zahtevati.

Poslednji put ažurirano Dec. 2016