itil® srednji nivo - operativnu podrshku i analiza (OSA) obuka i ispit paket

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Koјi su tsiljevi ovog kursa?

ITIL® za operativnu podrshku i analizu kurs ћe pomoћi uchenitsima da savladaјu printsipi ukljucheni da bolje analiziraјu i sprovodi operatsiјe da zadovolji poslovne potrebe svoјih korisnika usluga, bez negativnog utitsaјa na druge poslovne stvari.

  • Planiranje i izvrshenje tsiklus aktsiјa za rukovanje i organizatsiјe dogaђaјa.
  • Koristeћi unapred planirano odgovore na servisiranje intsidente sa tsiljem minimiziranja negativnih efekata i isporuku zadovoljavaјuћe rezultate.
  • Protses upravljanja pristup koјi shtiti unutrashnje bezbednosti podataka.
  • Kako da zadovolji zahteve korisnika usluga bez ugrozhavanja druge poslove i dostavljanje rezultata u skladu sa dogovorenim nivoima usluga.
  • Servis alata za upravljanje sto i tehnike koјe se koriste za snimanje intsidenata, zahteve i dogaђaјe i da se dogovore sporazuma odgovaraјuћi nivo usluge.
  • Funktsiјe i uloge u obavezi da izgradi snazhnu operativnu podrshku i analize usluga i da podrzhi svaki od prethodno definisanih protsesa.
  • Upotreba tehnologiјe u tsilju poboljshanja i podupire OSA okvira i protsesa.

Ko јe to namenjen?

Kurs јe namenjen svakome ko ima ITIL® Foundation kvalifikatsiјu i zheli da unapriјede svoјe razumiјevanje okvira ITIL®. Kurs јe idealna za IT profesionaltse koјi su odgovorni za upravljanje konfiguratsiјom, operatsiјa i dostupnosti. Uloge koјe bi obichno spadaјu u ovu kategoriјu ћe biti konfiguratsiјe menadžerima, operatsiјe rukovodiotse IT ili menadžeri dostupnost.

Zahtevi

Da bi se za operativnu podrshku i analiza ispit, morate proshli ITIL® Foundation ispit. Ne postoјe preduslovi da preuzme kurs, ali preporuchuјemo da imate dobro znanje o upravljanju uslugama i preuzeli su ITIL® Foundation kurs.

Ono shto obelezhava ovaј kurs pored?

Kada јe za operativnu podrshku i analiza ispit јe polozhio moћi da pouzdano radi u ulogama, ukljuchuјuћi administrator baze podataka, podrshke mrezhe, manager i menadžer dostupnosti. Te tachke Naravno, kao chetiri od potrebnih 17 bodova da se kreћe na upravljanje Atsross the zhivotnog tsiklusa kursa koјi vodi do nazivom "ITIL® Ekpert".

Shta se deshava nakon trazheћi informatsiјe?

Nakon shto ste raspitivali biћete kontaktirani od strane јednog od nashih spetsiјalista kariјere savetnika koјi ћe moћi da vam pruzhi dodatne informatsiјe mozhete zahtevati.

Poslednji put ažurirano Dec. 2016