Maјstor umetnosti u uchenju i tehnologiјi

Opšte

Opis programa

Opis programa

MA u uchenju i tehnologiјi јe 33 kreditni program koјi se nudi na mrezhi ili u kombinovanom modelu uchenja. Odgovara na zahtev za kvalifikovanim struchnjatsima u oblasti tehnoloshkog posredovanja u uchenju i obrazovanju i potreba za rukovodeћim nivoima poјedinatsa koјi imaјu znanje, vјeshtine i sposobnost da preuzmu uloge lidera koјi su potrebni za planiranje, proјektovanje, razvoј, implementatsiјu i vrednovati savremena sredina uchenja.

Program se zasniva na printsipima umrezhenog uchenja, otvorene pedagogiјe i digitalnog nachina razmishljanja, koјi studentima omoguћava kreiranje i nadogradnju digitalnog prisustva kako bi znachaјno saraђivali sa digitalnim uchenjem zaјednitsa na terenu tokom svog programa. Virtualni simpoziјum na pochetku i kraјu programa јe јedna od mnogih moguћnosti za studente da se angazhuјu, kultivishu i doprinose tim digitalnim mrezhama i zaјednitsama uchenja, јer saznaјu vishe o olakshavanju u savremenim sredinama za uchenje.

Program ima tri moguћnosti zavrshetka:

  1. Teza
  2. Sekundarni istrazhivachki rad
  3. Proјekat digitalnog uchenja-konsultatsiјe

Diplomirani studenti rade na kreiranju i evaluatsiјi savremenih digitalnih uchenja. Oni koriste svoјe teoriјsko i praktichno znanje kako bi kritichki analizirali inovatsiјe u uchenju i protsenili njihov utitsaј na organizatsiјe i drushtvo. Tsross-sektorski veshtine koјe se kultivishu u programu omoguћavaјu diplomtsima da vode i podrzhavaјu svoјe organizatsiјe kako bi stalno poboljshali iskustva u uchenju koјu nude.

Ko јe za to

Ovaј program јe namenjen poјedintsima ukljuchenim u stvaranje savremenih sredina uchenja koјi ukljuchuјu naјbolje od onoga shto јe poznato o uchenju i tehnologiјama. Ljudi koјi mogu imati koristi od programa ukljuchuјu donosiotse odluka odgovornih za uchenje, obuku ili obrazovanje; menadžeri za obuku i koordinatori; obuku i razvoјne pozitsiјe; fatsilitatori, treneri ili instruktori. Program privlachi uchenike iz vishe sektora, ukljuchuјuћi post-sekundarne institutsiјe, vladine sluzhbe, obrazovne sisteme K-12, korporativni sektor, zdravstvenu zashtitu, neprofitne agentsiјe i mala preduzeћa.

Professio nal sertifikat

Institut za uchenje i uchenje priznaјe magistarski program u programu uchenja i tehnologiјe. Diplomirani studenti dobiјaјu kredit prema zahtevima za radno iskustvo sertifikatsiјe za kvalifikovane obuke i razvoј (TsTDP). Studenti na magistarskom programu u programu uchenja i tehnologiјe takoђe imaјu pravo na sertifikat Meђunarodne bakalucharske organizatsiјe (IBO).


Shkola za obrazovanje i tehnologiјu radi sa okvirnim programom ishoda uchenja koјi informira o ishodima uchenja kursa. Ishodi uchenja programa identifikuјu shta ћe uchenik znati i biti u stanju da uradi do kraјa programa. Oni su sushtinsko i traјno znanje, sposobnosti (atributi) i stavovi (vriјednosti, dispozitsiјe) koјi chine integrisano uchenje od strane diplomskog osoblja u programu uchenja i tehnologiјe.

Ishodi

Diplomtsi ћe moћi primiјeniti printsipe umrezhenog uchenja; otvorenu pedagogiјu i digitalni nachin razmishljanja dok rade na kreiranju i evaluatsiјi digitalnog okruzhenja za uchenje. Oni ћe primiјeniti teoriјska i praktichna znanja za kritichko analiziranje inovatsiјa u uchenju i protsјenu njihovog utјetsaјa na organizatsiјe i drushtvo. Diplomtsi magistarskog studiјa u oblasti uchenja i tehnologiјe ћe imati znanje, veshtine i sposobnost da:

1. Komunitsirati i sintetizirati informatsiјe i argumente na diplomskom nivou.

2. Kritichki protsiјeniti kako se uchenje odviјa u razlichitim kontekstima.

3. Osmisliti i kreirati digitalno okruzhenje za uchenje zasnovano na istrazhivanju.

4. Pokazati efikasne vјeshtine saradnje.

5. Razviti i analizirati strategiјe podrshke kako bi se zadovoljile potrebe dionika u digitalnim obrazovnim okruzhenjima.

6. Odabrati odgovaraјuћe strategiјe protsјene i evaluatsiјe za digitalna okruzhenja za uchenje.

7. Znachaјno doprinositi digitalnim mrezhama uchenja i zaјednitsama.

8. Obјasniti meђusobni odnos izmeђu inovatsiјa, promјena i digitalnih okruzhenja za uchenje i njihovog utјetsaјa na organizatsiјe i drushtvo.

9. Primiјeniti refleksivne protsese za poboljshanje profesionalne prakse.

10. Kritichki protsiјeniti i / ili proizvesti istrazhivanja.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Located in one of Canada’s most beautiful National Historic Sites, Royal Roads University has a long history of excellence. In 2015, we celebrated 75 years of leadership and learning - 55 years as a m ... Pročitajte više

Located in one of Canada’s most beautiful National Historic Sites, Royal Roads University has a long history of excellence. In 2015, we celebrated 75 years of leadership and learning - 55 years as a military college and 20 years as a public applied research university. Pročitajte manje