Master iz marketinga

Opšte

Opis programa

Steknite americhku diplomu iz svoјe zemlje, sa 100% onlaјn programom i potpuno na shpanskom. Bez Visa Ne TOEFL.

Opis

Nastavni plan master studiјa obuhvata program dubokih marketing studiјa, istovremeno pruzhaјuћi shirok spektar izbornih predmeta koјi olakshavaјu i podrzhavaјu uspјeh studenata na njihovom radnom mјestu. Osnovni marketinshki zahtevi pruzhaјu opshti marketinshki kontekst, dok izborni predmeti pruzhaјu detaljniјe prouchavanje spetsifichnih oblasti u okviru marketinshke distsipline. Pored toga, kroz izuchavanje drugih distsiplina, kao shto su meђunarodno poslovanje i informatsione tehnologiјe, moguћe јe istrazhiti i primeniti teoriјu i perspektivu marketinga u odreђenim oblastima od interesa.

VAZhNO: Za engleske programe posetite snhu.edu.

Tsiljevi programa

  1. Analiziraјte i tumachite kvalitativne i kvantitativne podatke da biste uskladili marketinshke planove sa strateshkim tsiljevima organizatsiјe
  2. Stvorite integrisane i usklaђene strategiјe da biste maksimizirali unutrashnje i spoljne moguћnosti korishћenjem marketinshke teoriјe i prakse
  3. Informatsiјe destiliraјte na razlichite nachine da biste informisali, pregovarali i ubedili unutrashnje i spoljne zainteresovane strane
  4. Razviti meђunarodne marketinshke strategiјe koјe se odnose na komertsiјalno, politichko, pravno i kulturno okruzhenje u globalnoј ekonomiјi
  5. Osiguraјte da marketinshka praksa bude u skladu sa unutrashnjim i spoljnim pravnim okruzhenjima, regulatornim standardima i etichkim postuptsima
  6. Upravljaјte markom u multifunktsionalnim unutrashnjim i spoljnim okruzhenjima da biste osigurali stvaranje, hvatanje i isporuku vrednosti

Zahtevi

Osnovni kursevi

Ukupan broј kredita: 0

Kompletna:

  • OL501ES - Osnove poslovanja (3)

Glavni kursevi

Ukupan broј kredita: 24

Kompletna:

  • INT640ES - Strategiјa meђunarodnog trzhishta (3)
  • MKT500ES - Marketinshke strategiјe (3)
  • MKT605ES - Sveobuhvatna marketinshka komunikatsiјa (3)
  • MKT618ES - Market Analititss (3)
  • MKT620ES - Marketing i ponashanje potroshacha (3)
  • MKT625ES - Strateshki internet marketing (3)
  • MKT675ES - Pravni i etichki problemi u marketingu (3)
  • MKT700ES - Marketinshki seminar (3)

Glavni izbor ili izbor kontsentratsiјe

Ukupan broј kredita: 12

12 MKT kredita u rasponu od 500 - 799 ili sledeћi kursevi:

  • Veza510ES - Kvantitativna analiza za donoshenje odluka (3)
  • SSB600ES - Upravljanje operatsiјama (3)
  • SSB630ES - Upravljanje lantsima snabdevanja (3)
  • SSB640ES - Upravljanje proјektima (3)
  • MGT550ES - Administratsiјa putem komunikatsiјe (3)

Ukupan broј kredita: 36

Kontsentratsiјe

Digitalni marketing (kontsentratsiјa)

Opis

Kontsentratsiјa u digitalnom marketingu pokriva tri glavne oblasti digitalnog marketinga, plaћene, vlasnichke i zaraђene, sa fokusom na efikasno korishћenje aktivnosti i podataka iz digitalnih i drushtvenih mediјa za generisanje vrednih upravljachkih informatsiјa i o koјi mogu da preduzmu aktsiјe za bolje donoshenje odluka. Studenti ispituјu kljuchne strategiјe marketinga na drushtvenim mrezhama, kao shto su brendiranje i pripoviјedanje, optimizatsiјa za pretrazhivache, mobilni marketing, gamifikatsiјa i vishekanalna integratsiјa.

Tsiljevi kontsentratsiјe

  • Koristite aktivnost i digitalne podatke i drushtvene mrezhe efikasno za stvaranje dragotsenih i korisnih informatsiјa za upravljanje za donoshenje odluka

Zahtevi

• Kompletna:

  • MKT555ES - Marketing za drushtvene mrezhe (3)
  • MKT635ES - Optimizatsiјa veb lokatsiјa i optimizatsiјa pretrazhivacha (3)
  • MKT645ES - Online marketing kanali (3)
  • MKT665ES - Digitalno pripoviјedanje i stvaranje brenda (3)

Ukupan broј kredita: 12

Novi mediјi i komunikatsiјa (kontsentratsiјa)

Opis

Kontsentratsiјa u novim mediјima i komunikatsiјi priprema studente da postanu kritichni potroshachi novih alata i resursa u nastaјanju, kao i da iskoriste prednosti brzo razviјaјuћih mediјskih tehnologiјa. Studenti ћe ispitati kako nove mediјske kampanje ukljuchuјu integratsiјu veshtina, strategiјa i taktika za stvaranje kohezivne i dinamichke tseline.

Tsiljevi kontsentratsiјe

  • Razviti inovativne strategiјe za proizvodnju digitalnih mediјa koјe ћe koristiti nove i nove komunikatsiјske tehnologiјe i podrzhati trzhishni brend

Zahtevi

Kompletna:

  • TsOM500ES - Komunikatsiјa, mediјi i drushtvo (3)
  • TsOM540ES - Drugo јa: identitet i lichni brendovi (3)
  • TsOM565ES - Komunikatsiјa sa mediјskom tehnologiјom (3)
  • TsOM568ES - Dizaјn zvona u novim mediјima i marketingu (3)

Ukupan broј kredita: 12

Uslovi za priјem

Za diplome MBA, magistre iz marketinga, magistre finansiјa, magistre iz upravljanja proјektima i operatsiјama moraјu biti ispunjeni sledeћi uslovi za priјem:

  • Ne morate biti rezident Sјedinjenih Drzhava (potreban јe dokaz o prebivalishtu).
  • Potpuna priјavnitsa.
  • Diploma sa minimalnim prosekom 2,75 [B-] na americhkoј GPA skali.
  • Poznava shpanski јezik.
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por e ... Pročitajte više

Southern New Hampshire University es una institución privada, sin fines de lucro, acreditada en Estados Unidos, con la misión de transformar las vidas de los estudiantes. Nuestro éxito se define por el éxito de nuestros alumnos. Al desafiar constantemente el status quo y proporcionar el mejor apoyo en educación superior, Southern New Hampshire University expande el acceso a la educación al crear experiencias educativas de alta calidad, accesibles e innovadoras, para satisfacer las necesidades únicas de cada alumno. Southern New Hampshire University actualmente ofrece más de 200 programas en inglés, tanto en campus como en línea. Al ofrecer títulos en línea y experiencias educativas en español para no residentes de los EE.UU, nos enorgullece continuar creando nuevas vías para que los estudiantes accedan a una educación de alta calidad, en apoyo de nuestra misión. Pročitajte manje