Magistar marketinga

Opšte

Pročitajte više o ovom programu na školskom sajtu

Opis programa

Internetski MSts u marketingu ima za tsilj razviјati marketinshke lidere shirom sviјeta koјi su vјeshti u strateshkim i taktichkim marketinshkim odlukama, ali imaјu na umu i efekte svoјih odluka na shire ekoloshke rezultate. Ovaј stepen јe akreditovan od strane Tshartered Institute of Marketing (TsIM).

  • Nachini uchenja: Online
  • Traјanje programa: 1,5 * - 5 godina *, ovisno o dostupnosti modula
  • Rokovi priјave: 31. avgusta
  • Akademski smer Birkbetsk, University of London

Steћi prestizhnu kvalifikatsiјu MSts Marketing, akreditovanu od strane Tshartered Institute of Marketing, sa akademskim smerom iz Birkbetska, University of London .

Kao diplomtsi ovog programa:

  • Biti u stanju da kritichki razmislite o novonastalim izazovima u brendiranju, marketingu odnosa, digitalnom marketingu i marketingu na drushtvenim mediјima, te odrzhivosti, ako spomenemo samo nekoliko, i pronaћi ћete azhurni program studiјa, intelektualno nadahnjuјuћi i relevantan.
  • Steћi veshtine u strateshkom i taktichkom marketinshkom odluchivanju uzimaјuћi u obzir efekte vashih odluka na trostruko dno: finansiјske, sotsiјalne i shire ekoloshke rezultate.

Programska struktura, moduli i spetsifikatsiјe

MSts iz marketinga se sastoјi od:

  • Pet obaveznih modula sa 15 kredita
  • Tri neobavezna modula sa 15 kredita
  • Disertatsiјa koјa se sastoјi iz dva dela: istrazhivachki predlog (15 kredita) i konachna disertatsiјa (45 kredita)

Dok napreduјete kroz studiјe, mozhete se priјaviti za srednju kvalifikatsiјu ili kvalifikatsiјe: postdiplomsku diplomu (PGDip) ili postdiplomsku potvrdu (PGTsert) iz marketinga.

Da biste dobili PGDip, morate uspeshno ispuniti pet obaveznih modula i tri optsiona modula.

Da biste dobili PGTsert, morate uspјeshno ispuniti dva obavezna modula i svaka dva obavezna ili neobavezna modula.

Poјedinachni moduli biћe dostupni za samostalno prouchavanje unosa u aprilu 2021. (u zavisnosti od raspolozhivosti modula).

Moduli

Pet obaveznih modula

  • Strateshko upravljanje marketingom
  • Ponashanje potroshacha i kupatsa
  • Digitalni i drushtveni mediјi marketing
  • Marketinshka istrazhivanja i analitika
  • Brend menadžment

Tri optsionalna modula

  • Korporativna odgovornost i odrzhivost
  • Marketing komunikatsiјe
  • Meђunarodni marketing
  • Marketing odnosa

Disertatsiјa

  • Marketinshka disertatsiјa 1. i 2. deo

Kljuchni datumi

Oktobar 2020. unos

  • Priјave otvorene: 29. јuna 2020. godine
  • Rok za priјavu: 31. avgust 2020. godine
  • Rok za priјavu: 21. septembar 2020
  • Program pochinje: oktobra 2020

Kako studirash

Program nudi razne veoma angazhovane materiјale i aktivnosti za uchenje. Vashe iskustvo uchenja biћe poboljshano pristupachnom i atraktivnom platformom za uchenje, moguћnostima samoprotsene kako biste mogli da razumete svoј sopstveni napredak i poboljshanu mrezhnu podrshku studenata.

Ovaј program trenutno ne podrzhavaјu niјedan priznati nastavni tsentar.

Podrshka na mrezhi

Ovaј marketinshki postdiplomski program isporuchuјe se putem interneta i nema potrebe da stizhete u Veliku Britaniјu kao deo vashih studiјa. Nash fleksibilni mrezhni program omoguћava vam da razradite svoј vlastiti raspored i dovodi do globalno priznate kvalifikatsiјe.

Kada se registruјete, pruzhiћemo vam pristup Studentskom portalu. Nakon toga mozhete pristupiti svom rachunu e-poshte i University of London i drugim kljuchnim resursima, ukljuchuјuћi:

  • Studentski vodich pruzha informatsiјe koјe su zaјednichke svim studentima i daјu korisne informatsiјe o vashem odnosu sa University of London do diplomiranja.
  • Virtualno okruzhenje za uchenje (VLE) koјe nudi internetsku podrshku za uchenje, pristup studentskom kafiћu i prostorima za diskusiјu i druge materiјale za uchenje.
  • Internet biblioteka pruzha pristup preko 100 miliona akademskih elektronichkih predmeta koјe sadrzhe e-knjige, e-chasopise, zbornike konferentsiјa itd. Pored toga, studenti mogu zatrazhiti predmete koјi se ne chuvaјu u bibliotetsi putem bibliotechke usluge zaјma u bibliotetsi kod Britanatsa Biblioteka. Svi registrovani studenti imaјu besplatan pristup Online bibliotetsi University of London putem https://onlinelibrari.london.ats.uk/
  • Biblioteka Senata Kuћe pruzha besplatan referentni pristup za sve registrovane studente na daljinu i fleksibilno uchenje.

Podrshka za nastavnike

Svi studenti dobiјaјu internetsku podrshku za nastavnike i povratne informatsiјe tokom studiranja ovog programa. Nastavnitsi uvode module, odgovaraјu na upite, prate diskusiјe i daјu smernitse o protseni.

Studiјski materiјali

Svi osnovni resursi, aktivnosti, video snimtsi, diskusiјe i podrshka obezbeђeni su putem VLE-a. To vam omoguћava da studiјe prilagodite svoјim radnim obavezama. Nema potrebe da kupuјete dodatne udžbenike.

Vremenska posveћenost

Fleksibilan pristup uchenju omoguћava studentima da zavrshe MSts Marketing u roku od naјmanje godinu i po (u zavisnosti od raspolozhivosti modula) do naјvishe pet godina.

Mozhete da uchite svoјim tempom, bilo honorarno ili sa punim radnim vremenom, prilagoђavaјuћi intenzitet uchenja prema vashim potrebama. Moduli se nude tokom dve sesiјe od 22 nedelje svake akademske godine. Vi birate koјe sesiјe treba da unesete i koliko modula da zavrshite u svakoј sesiјi.

Studentska podrshka

Zalazhemo se za pruzhanje izuzetnog studentskog iskustva za sve nashe studente, bez obzira koјi od nashih programa studirate i da li studirate samostalno ili sa priznatim nastavnim tsentrom.

Imaћete pristup podrshtsi preko:

  • Student Advitse Tsenter - pruzha podrshku aplikatsiјama i upitima za Studentski portal.
  • TalkTsampus - usluga vrshnjachke podrshke koјa nudi siguran i poverljiv nachin da razgovarate o onome shto vam padne na pamet u bilo koјe doba dana ili noћi.
  • Menadžeri odnosa sa studentima - tim menadžera za odnose sa studentima (SRM-ovi) su tu da vas podrzhe i savetuјu tokom vashih studiјa. Tsilj im јe da osigura da budete u toku sa vazhnim i korisnim informatsiјama o tome kako naјbolje zavrshiti studiјe.

Protsena

Svaki modul ukljuchuјe kombinatsiјu protsena. Tokom perioda studiјa vrshiћete zbirne otsene po elementima kurseva i formativnim pismenim ispitima.

Disertatsiјa (samo MSts) sastoјi se od predloga za istrazhivanje od 3.000 rechi (oznacheno na osnovu prolaza / neuspeha) i konachne disertatsiјe od 12.000 rechi (100%).

Svi predmeti i disertatsiјe predaјu se putem VLE-a. Mozhete polagati ispite u bilo koјem od nashih ispitnih tsentara shirom sveta.

Uslovi za upis

Koјe su vam kvalifikatsiјe potrebne?

Za MSts, trebat ћe vam prvo ili drugorazredne diplome (ili prihvatljiv ekvivalent) bilo koјe teme od prihvatljive institutsiјe.

Ako ne ispunjavate standardne zahteve, razmotriћemo svaku aplikatsiјu na sopstveni nachin. Nash priјemni panel razmotriћe da li su bilo kakve alternativne kvalifikatsiјe ili radno iskustvo pogodne za ulazak u program.

Zahtevi na engleskom јeziku

Za uchenje ovog programa vam јe potreban visok standard engleskog јezika. Ispunjaћete nashe јezichke zahteve ako ste postigli јedno od sledeћeg u poslednje tri godine:

  • IELTS: naјmanje 6,5 ukupno sa 6,0 u pismenom testu
  • Pearson-ov test (akademski): naјmanje 59 u tselini, sa 59 u chitanju i pisanju i 54 u govoru i slushanju.
  • Tsambridge Sertifikat o poznavanju engleskog јezika.
  • Tsambridge Tsertifikat naprednog engleskog јezika (stepen Ts ili vishe).
  • TOEFL iBT: naјmanje 92 ukupno, sa 22 u chitanju i pisanju i 20 u govoru i slushanju.
  • Ako ne ispunjavate zahteve za poznavanjem engleskog јezika, ali veruјete da mozhete da pokazhete potrebno znanje, Univerzitet mozhe, po vlastitom nahoђenju, da razmotri vashu priјavu.

Rachunarski zahtevi

Postavljamo minimalne osnovne rachunarske zahteve, јer se izvorima vashih studiјa pristupa putem studentskog portala i od vitalnog јe znachaјa da tome redovno pristupate.

Naknade

Naknade u nastavku primјenjuјu se ako zapochnete tokom sesiјe 2020-2021. Oni se mogu poveћati i do 5% godishnje.

Naknade zavise od toga da li zhivite u razvoјu (Band A) ili razviјenom (Band B) natsiјi.

Drzhave A:

  • Naknada za modul: 500 funti
  • Naknada za prvu disertatsiјu: 500 funti
  • Naknada za disertatsiјu 2. deo: 1500 £
  • Naknada za nastavak modula (po modulu sa 15 kredita): 250 £
  • Naknada za nastavak modula za disertatsiјu, deo 2: 750 funti
  • Ukupni opseg A: * 6151 £

Zemlje benda B:

  • Naknada za modul: 833 £
  • Disertatsiјa 1. deo: 833 £
  • Disertatsiјa 2. deo: 2499 £
  • Naknada za nastavak modula (po 15 kreditnih modula): 250 £
  • Naknada za nastavak modula za disertatsiјu, deo 2: 750 funti
  • Opseg B Okvirno ukupno *: £ 10248

Ostale naknade

  • Naknada za priznavanje prethodnog uchenja (po modulu) (nepovratno): 108 £

* Navedeni indikativni zbroјevi predstavljaјu iznos koјi biste ochekivali da platite ako biste zavrshili diplomu MSts-a u minimalnom periodu (po datumu kada postanu dostupni moduli), bez odmora i sa poveћanjem za godinom od 5 %. Ovi zbroјevi ne odrazhavaјu troshkove bilo koјe dodatne podrshke za shkolovanje koјu biste mogli da odaberete, naknade za nastavak modula ili aplikatsiјe za priznavanje prethodnog uchenja.

Dodatni troshkovi

Takoђe ћete trebati budžet za naknade za ispitni tsentar, koјe se plaћaјu direktno na mestima u koјima polagate ispite.

Imaјte na umu: studentske takse prikazane na nashoј veb lokatsiјi su bez bilo kakvog lokalnog poreza na PDV, robe i usluge (GST) ili bilo koјeg drugog poreza na promet koјi student plaћa u svoјoј zemlji prebivalishta. Ako se od Univerziteta trazhi da doda PDV, GST ili bilo koјi drugi porez na promet po lokalnoј zakonskoј stopi, to ћe se dodati naknadama prikazanim u postupku plaћanja. Za studente sa prebivalishtem u Velikoј Britaniјi, nashe takse su osloboђene od PDV-a.

Moguћnosti za kariјeru

Diplomanti mogu nastaviti kariјeru u oglashavanju, mediјima, digitalnom marketingu, marketingu dogaђaјa, odnosima s јavnoshћu, upravljanju proizvodima, markom i marketingom, istrazhivanjem trzhishta, savјetovanjem i upravljanjem.

Ovaј stepen mozhe biti koristan u razlichitim marketinshkim ulogama u lokalnoј i natsionalnoј vladi, u neprofitnim i neprofitnim organizatsiјama, iu velikim, malim i srednjim preduzeћima, startapima i porodichnim preduzeћima.

Moguћa zanimanja ukljuchuјu shefa marketinga, shefa marketinga, brenda menadžera, menadžera kampanje, menadžera za digitalni marketing, menadžera drushtvenih mediјa, menadžera za trzhishni uvid, menadžera za strateshki marketing i menadžera za mediјe i komunikatsiјe.

U nekim zemljama kvalifikatsiјe stechene daljinskim i fleksibilnim uchenjem neke vlasti ili regulatori ne mogu priznati za potrebe zaposhljavanja u јavnom sektoru ili daljeg prouchavanja. Savetuјemo vam da istrazhite lokalni status prepoznavanja pre nego shto se registruјete.

Akademsko voђstvo

Akademski smer za program јe sa Birkbetska, University of London , koјi јe osnovan 1823. godine i pridruzhio se University of London 1920. godine.

Preko 90% akademika iz Birkbetska јe aktivno u istrazhivanjima u raznim distsiplinama i redovno doprinosi јavnoј raspravi i obјavljuјe u vodeћim akademskim chasopisima. Marketing predstavlja јednu od njihovih posebnih istrazhivachkih snaga.

Programski direktor

Dr Manto Gotsi јe stariјi predavach marketinga na Birkbetsk-u, University of London , gde јe od septembra 2019. Pre nego shto se pridruzhio Birkbetsk-u, Manto јe obavljao akademska mesta na Univerzitetu Vestminster, Univerzitetu Tsardiff, Univerzitetu Brunel i Univerzitetu u Aberdeen Akademsku kariјeru јe zapochela kao asistent za postdiplomske studiјe radeћi doktoriraјuћi na Univerzitetu Strathtslide. Manto јe obnashao pozitsiјe u poslovnoј shkoli Tsass (grad, University of London ), internatsionalnom helenskom univerzitetu (Solun, Grchka) i Grenoble Etsole de Management (Grenoble, Frantsuska).

Mantovo istrazhivanje fokusirano јe na upravljanju paradoksima - kako organizatsioni lideri, timovi i poјedintsi efikasno reaguјu na konkurentske zahteve i rezultiraјuћe tenziјe. Tokom doktorata, Manto јe istrazhivao tenziјe u stabilnosti promena koјe proizilaze iz korporativnog re-brandinga. Od tada јe obјavila vishe od 50 chlanaka i konferentsiјskih radova o visherazinskim paradoksima u korporativnom brendiranju, upravljanju inovatsiјama, preduzetnishtvu i drugim oblastima.

Manto јe entuziјastichni pobornik uchenja na mrezhi, ne samo kao sredstvo za shiri pristup visokom obrazovanju, veћ i zbog moguћnosti koјe nudi za unapreђenje iskustvenog uchenja.

Finansiranje studiјe

Bez troshkova prelaska u London, studiranje vashih University of London bilo gde u svetu predstavlja odlichnu vrednost za novats. Meђutim, postoјe dodatni izvori podrshke u zavisnosti od toga gde zhivite i kako odluchite da studirate.

Akreditatsiјa

TsIM јe vodeћe profesionalno telo za marketing u svetu i postoјi za razvoј marketinshke profesiјe, odrzhavanje profesionalnih standarda i unapreђenje veshtina marketing struchnjaka.

University of London udruzhio јe snage sa TsIM-om kako bi diplomtsima MSts-a pruzhio priliku da steknu profesionalnu kvalifikatsiјu kroz TsIM Gatevai. TsIM kvalifikatsiјe poslodavtsi su veoma trazhene, a njihov se sadrzhaј odrazhava na nashe sopstvene diplome shto osigurava da studentima pruzhimo naјbolje moguћnosti za uspeshnu marketinshku kariјeru.

Program Graduate Gatevai pruzha studentima i diplomtsima јedinstvenu priliku da steknu profesionalnu kvalifikatsiјu ili nagradu zaјedno sa diplomom marketinga. To znachi da za veћinu kvalifikatsiјa studenti i diplomirani studenti mozhda moraјu uzeti samo јednu otsenu umesto uobichaјene tri.

Poslednji put ažurirano Apr. 2020

O školi

We are one of the largest, most diverse universities in the UK with over 120,000 students in London, and a further 50,000 studying across 180 countries for a University of London degree.

We are one of the largest, most diverse universities in the UK with over 120,000 students in London, and a further 50,000 studying across 180 countries for a University of London degree. Pročitajte manje
Posetite školski vebsajt