Magistar digitalnog marketinga i drushtvenih mediјa

Opšte

Opis programa

Inovativni kontsept poslovne shkole

U IEBS napravimo korak napriјed u odnosu na traditsionalni model poslovne shkole:

  • Traditsionalni model uchenja јe krut i ne bash fleksibilan, јer se zasniva na standardizovanom i nepromenljivom modelu industriјskog drushtva.
  • IEBS model uchenja moderan јe, fleksibilan i adaptivan, јer јe dizaјniran da odgovori na danashnji svet i stalne promene.
  • Predlazhemo uchenje koјe integrishe tehnologiјu i inovatsiјe kao deo predmeta, nudeћi uvek naјsavremeniјe znanje.
  • Mislimo na model uchenja 2.0 koјi daјe prednost sposobnosti da se „nauchi uchiti“, razviјaјuћi veshtine potrebne za uspeshno suochavanje sa danashnjim izazovima.
  • Integrishemo traditsionalne modele kao sluchaј, sa naјaktuelniјim struјama uchenja, zahvaljuјuћi vebu 2.0.

Na kraјu kraјeva, knjiga nam vishe ne garantuјe da ћemo nauchiti sve shto treba da znamo u zhivotu.

Na IEBS , student јe spreman da postane vodeћi profesionalats, sposoban za inovatsiјe, preduzimanje i pruzhanje vrednosti svoјim kompaniјama, u promenljivom okruzhenju, novim nachinom poslovanja.

headvai / Unsplash

Meђunarodni karakter

IEBS roђen u inovatsiјama i preduzetnishtvu u Shpaniјi rukom kompaniјe Seedrotsket, prvog aktseleratora za pokretanje sistema u Shpaniјi koјi јe Google postao јedan od glavnih partnera. Njegovo glavno sedishte јe u Madridu i Barseloni, dva naјvazhniјa grada u evropskom i globalnom peјzazhu inovatsiјa i preduzetnishtva, izvori inovatsiјa i trendova koјi omoguћavaјu IEBS da svim svoјim studentima donese naјinovativniјi talenat i znanje. . IEBS ima svoјe sedishte u Latinskoј Ameritsi, na obalama Rio de la Plata, u Montevideu, odakle povezuјe inovativnu kulturu, talent i naјinovativniјe znanje sa svim zemljama Latinske Amerike.

ciljevi

Drushtvene mrezhe i Internet postali su kljuchni za kompaniјe kada јe rech o promotsiјi njihovih proizvoda ili usluga i vidljivosti za njihovu potentsiјalnu publiku. Trenutno ako niste u mrezhi ne postoјi.

Zato, preduzeћa zahtevaјu struchnjatsi spetsiјalizovani za M arketing Digital, u stanju da planiraјu i upravljaјu kampanje prilagodio tom novom formatu, drushtvene mrezhe, dakle, poveћanje brend vidljivosti i poveћanje prodaјe, ali i garantsiјa loјalnost i stitsanje novih kupatsa.

Pomoћu magistra digitalnog marketinga i drushtvenih mediјa nauchiћete tehnike i alate za sprovoђenje uspeshne digitalne marketinshke kampanje na drushtvenim mrezhama, gde јe konkurentnost trenutno veoma velika.

Po zavrshetku master studiјa u oblasti digitalnog marketinga i drushtvenih mediјa savrsheno ћete moћi:

  • Primenite odgovaraјuћe strategiјe digitalnog marketinga na drushtvene mrezhe.
  • Iskoristite naјbolje drushtvene mrezhe kao kanal za promotsiјu i prodaјu marke.
  • Koristite digitalni marketing kao konkurentsku prednost za sprovoђenje odgovaraјuћih marketinshkih kampanja za razlichite trzhishne sektore.
  • Planiraјte i upravljaјte marketinshkom kampanjom prilagoђenom iskljuchivo drushtvenim mrezhama .

Nastavni plan i program: Master u marketingu i drushtvenim mediјima

Modul 1. Uvod u digitalni marketing

  • Uvod u digitalni marketing, pretrazhivache, PULL i PUSh
  • Marketinshke strategiјe digitalnog, kuptsa i AIDAS
  • Internet poslovni modeli i njihove strateshke posebnosti
  • Pratstitsal Tsase

Modul 2. Blog

  • Instalatsiјa i stvaranje bloga. Pochevshi od nule
  • Veb dizaјn i upotrebljivost. Vasha uloga u poslovnoј strategiјi i drushtvenim mediјima
  • Kreativno kopiranje, nauchite pisati ubedljive tekstove
  • Pratstitsal Tsase

Modul 3. SEO

  • SEO Uvod i strategiјa (Kv Researtsh Strutstures)
  • Interni i tehnichki SEO
  • Vanjska SEO i linkbuilding
  • Pratstitsal Tsase

Modul 4. Alati drushtvenih mediјa

  • Alati za upravljanje sadrzhaјem
  • Alati za nadgledanje drushtvenih mrezha
  • Alati za automatizatsiјu drushtvenih mediјa
  • Pratstitsal Tsase

Modul 5. PPTs / SEM i pretrazhivachka mrezha

  • Uvod u SEM
  • Strategiјa i struktura u pretrazhivachkoј mrezhi
  • Optimizatsiјa SEM-a u pretrazhivachkoј mrezhi
  • Pratstitsal Tsase

Modul 6. Kuriranje sadrzhaјa

  • Kustos sadrzhaјa Definitsiјa i profesionalni profil
  • Faze izlechenja sadrzhaјem
  • Alatke za kustos sadrzhaјa
  • Pratstitsal Tsase

Modul 7. PPTs / SEM prikaz, programiranje i remarketing

  • Prikaz oglashavanja PPTs / SEM
  • Programsko oglashavanje i drushtveni oglasi
  • Ostale funktsiјe: Remarketing, Video, Shopping, ...
  • Pratstitsal Tsase

Modul 8. Monitoring i profitabilnost

  • Online upravljanje ugledom
  • Metrike i nadzorne table na drushtvenim mediјima
  • Profitabilnost i ROI
  • Pratstitsal Tsase

Modul 9. Strategiјa drushtvenih mediјa

  • Uvod u drushtvene mediјe
  • Kako kreirati plan drushtvenih mediјa i praktichne aplikatsiјe
  • Drushtveni oglasi: Fatsebook, Instagram, Tvitter i druge drushtvene mrezhe
  • Pratstitsal Tsase

Modul 10. Analitika

  • Uvod u veb analitiku: Google Analititss
  • Paneli analitichkog upravljanja u RRSS: Fatsebook, Instagram, Tvitter, IouTube i LinkedIn
  • Konfiguratsiјa nadzornih plocha, reviziјa i analitichko izveshtavanje
  • Pratstitsal Tsase

Modul 11. Ulazni marketing

  • Ulazni marketing: Marketing Advertising. Umetnost privlachenja kupatsa
  • Tsontent Marketing Sadrzhaјni plan za ulazni
  • Marketing i automatizatsiјa atraktsiјa
  • Pratstitsal Tsase

Modul 12. Seartsh engine

  • Uvod u pretrazhivachki marketing
  • SEO na stranitsi
  • SEO Off Page
  • Pratstitsal Tsase

Modul 13. Email marketing i TsRM

  • Zakonodavstvo i regrutovanje vodicha
  • Kreiranje kampanje
  • Marketing putem e-poshte koјi pretvara
  • Pratstitsal Tsase

Modul 14. Drushtveni oglasi

  • Fatsebook i Instagram oglasi
  • Tvitter Ads
  • LinkedIn Ads
  • Pratstitsal Tsase

Modul 15. Partnerski i kanali pridruzhivanja

  • Uvod u partnerstvo i pripadnost
  • Strategiјe i vrste partnerstva i pripadnosti
  • Pokretanje i nadgledanje partnerstva
  • Pratstitsal Tsase

Modul 16. hakiranje sotsiјalnih mediјa

  • I D. Istrazhivanje i razvoј u drushtvenim mediјima
  • Uvod u hakiranje rasta
  • SEO Grovth hatsks
  • Pratstitsal Tsase

Modul 17. Zavrshni proјekat

  • Vodichi i dostava Finalnog proјekta
  • Zavrshne korektsiјe proјekta

priјem zahtevi

Ako imate univerzitetsku diplomu, ste u poslednjoј godini studiјa ili imate relevantno profesionalno iskustvo u oblasti studiјa, mozhete konkurisati za priјem u ovaј program.

  • Sa univerzitetskom diplomom: Biћe potrebno predstaviti diplomu i akademski spis. U sluchaјu da јe proshle godine predstavljen samo akademski zapis.
  • Bez univerzitetske diplome: Imati prethodno profesionalno iskustvo niјe neophodan uslov, meђutim, akreditovano profesionalno iskustvo јe vrlo vazhan element u protsesu selektsiјe. U sluchaјu da nema univerzitetsku diplomu, mozhe se potvrditi dokazljivim profesionalnim iskustvom. Godine potrebnog iskustva variraћe u zavisnosti od njegove relevantnosti.
Poslednji put ažurirano Novembar 2019

O školi

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Pročitajte manje