Diploma u profesionalnom marketingu pruzha strateshke vјeshtine potrebne za upravljanje marketinshkim funktsiјama.

Usredsreђuјuћi se na digitalni marketing i upravljanje, TsIM Digitalna Diploma u Professional Marketing pruzha strateshke veshtine neophodne za upravljanje marketing funktsiјom.

Ko јe za?

Ova priznata kvalifikatsiјa TsIM-a јe idealna ako ste u potrazi za i trenutno u operativnim, supervizorskim ili menadžerskim ulogama u potrazi za izgradnjom svoјih praktichnih veshtina i shirenjem vashe strateshke perspektive. Tipichni profili ljudi koјi bi mogli da se kvalifikuјu chesto ukljuchuјu:

  • Rukovodiotsi odeljenja.
  • Funktsionalni menadžeri.
  • Menadžeri proizvoda / brendova.
  • Atstsount managers.
  • Marketing rukovodiotsi.
  • Menadžeri razvoјa poslovanja

Shta ћete nauchiti

Standard

  • Strateshki marketing (Obavezno): strateshki protses planiranja marketinga, ukljuchuјuћi kako ga protsiјeniti i provesti kroz efikasno upravljanje resursima.
  • Mastering Metritss (Obavezno): razumevanje kljuchnih marketinshkih metrika i tehnika mјerenja ћete moћi prepoznati i tumachiti uvјete za podrshku informisanih strateshkih odluka.
  • Inovatsiјa u vozhnji (izborna): Preporuchiti kako inovatsiјa i preduzetnichki marketing mogu pomoћi u postizanju konkurentske prednosti.
  • Digitalna strategiјa (izborna): Da obezbedi uvid u to kako organizatsiјe mogu implementirati strategiјu digitalnog marketinga i izgraditi ove sposobnosti u ukupni strateshki plan.

Uspјeshno zavrshavanje tri modula dovedeћe do diplome TsIM-a u profesionalnom marketingu. Ako zhelite, mozhete prouchavati јedan po јedan modul istovremeno, a kasniјe ste se kvalifikovali.

Digitalno

  • Digitalna strategiјa: Za mnoge organizatsiјe, digitalni marketing se razvio iz skupa taktichkih aktsiјa u znachaјan element strategiјe. Ovaј modul ћe vam pruzhiti detaljno razmatranje moguћnosti digitalnog marketinga koјi se mogu ugraditi u strateshko marketing planiranje.
  • Vozhnja Digitalno iskustvo: Ponashanje kupatsa dramatichno se promenilo sa digitalnom revolutsiјom. Ovaј modul pruzha uvid u iskustvo digitalnog kuptsa. Organizatsiјe se moraјu prilagoditi ovom promenljivom trzhishtu i preduzimati aktsiјe kako bi ispunile svoјe strateshke potrebe.
  • Upravljanje digitalnim kanalima: Digitalni kanali predstavljaјu moguћnosti i izazove za organizatsiјe da efikasno konkurishu i angazhuјu svoјe kuptse. Ovaј modul pokreћe strateshko razumiјevanje za upravljanje i rast digitalnih kanala, kao i kritichne faktore vezane za usaglashenost.

Uspјeshno zavrshetak tri modula dovedeћe do TsIM Digitalne Diplome u Professional Marketing. Ako zhelite, mozhete prouchavati јedan po јedan modul istovremeno, a kasniјe ste se kvalifikovali.

Sadrzhaј kursa

Standard

STRATEShKI MARKETING

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se na tri sata pregleda koјi se zasniva na marketing planu koјi ste prethodno pripremili za svoјu organizatsiјu.

Ishodi uchenja

Analiza stanja

  • Razumeti kako analizirati sadashnje i buduћe vanjsko okruzhenje organizatsiјe.
  • Razumeti kako analizirati sadashnje i buduћe unutrashnje okruzhenje organizatsiјe.

Planiranje

  • Analiziraјte relevantne informatsiјe kako biste preporuchili i informisali strateshko donoshenje odluka.
  • Izraditi strateshki marketing plan za ostvarivanje organizatsionih tsiljeva.

Implementatsiјa i kontrola

  • Upravljaјu resurse za izradu strateshkog marketing plana.
  • Praћenje, merenje i prilagoђavanje marketing plana za stalno poboljshanje.

MASTERING METRITsS

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se radnim zadatkom.

Ishodi uchenja

Metrika i analitika

  • Razumeti ulogu marketinshkih metrika.
  • Razumeti znachaј razlichitih analitichkih tehnika u nizu trzhishnih konteksta.

Merenje efikasnosti

  • Poznati relevantne mere marketinshkih performansi.
  • Primiјenite marketinshke metrike kako biste utvrdili efikasnost marketinshkih aktivnosti.

Analitika za donoshenje odluka

  • Razumјeti odgovaraјuћe izvore podataka za marketinshke analize.
  • Koristite razne analitichke alate i tehnike za uvid u marketiranje i strateshko donoshenje odluka.

VOZOVNE INOVATsIЈE (IZBORNO)

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se radnim zadatkom.

Ishodi uchenja

Preduzetnichki marketing

  • Razumeti odnos izmeђu marketinga i preduzetnishtva.
  • Sprovesti preduzetnichki odgovor na promјene i isporuchivanje marketinshkih rјeshenja.

Inovatsiјe

  • Razumeti kljuchne faktore koјi olakshavaјu i neguјu inovatsiјe u organizatsiјama.
  • Primiјeniti printsipe inovatsiјa u tsiјeloј marketinshkoј funktsiјi.

Marketing shampion

  • Razumјeti ulogu unutrashnjeg marketinga.
  • Sprovoђenje organizatsionih promena pod vodstvom marketinga.

DIGITALNA STRATEGIЈA (IZBORNO)

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se na zadatku zasnovanom na radu, koјi јe podeljen na tri zadatka: istrazhivanje, planiranje i izveshtavanje.

Ishodi uchenja

Digitalni poremeћaј

  • Razumeti strateshke implikatsiјe poremeћaјa digitalnog okruzhenja.
  • Generisanje relevantnih uvida u kljuchne teme u okruzhenju digitalnog marketinga.

Digitalno planiranje

  • Razviti strateshke preporuke u odgovoru na potrebu za stitsanjem, pretvaranjem i zadrzhavanjem kliјenata.
  • Daјte agilni odgovor na promenu ponashanja kupatsa.

Dostavljanje uspeha

  • Znaјte kako upravljati i optimizovati kljuchne kanale i sadrzhaј u okviru digitalno unapreђenog strateshkog plana.
  • Primiјeniti kljuchne digitalne mere za analizu drushtvenih, raspolozhenja, pretrazhivanja i ponashanja saјta.

Digitalno

DIGITALNA STRATEGIЈA

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Digitalni poremeћaј

  • Razumeti strateshke implikatsiјe poremeћaјa digitalnog okruzhenja.
  • Generisanje relevantnih uvida u kljuchne teme u okruzhenju digitalnog marketinga.

Digitalno planiranje

  • Razviti strateshke preporuke u odgovoru na potrebu za stitsanjem, pretvaranjem i zadrzhavanjem kliјenata.
  • Daјte agilni odgovor na promenu ponashanja kupatsa.

Dostavljanje uspeha

  • Znaјte kako upravljati i optimizovati kljuchne kanale i sadrzhaј u okviru digitalno unapreђenog strateshkog plana.
  • Primiјeniti kljuchne digitalne mere za analizu drushtvenih, raspolozhenja, pretrazhivanja i ponashanja saјta.

DRIVING DIGITAL EKSPERIENTsE

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Uvid u kuptse i inovatsiјe

  • Generisanje relevantnih uvida u digitalne kuptse
  • Protsenjivanje trendova i inovatsiјa u digitalnom iskustvu

Digitalna metrika i analitika

  • Identifikuјte i protsiјenite digitalne metrike i analitike
  • Dostavite metode za priјavljivanje indikatora digitalnih performansi

Digitalno korisnichko iskustvo

  • Ilustriraјte putovanje za kuptse
  • Preporuchite kako poboljshati korisnichko iskustvo

MASTERING DIGITALNI KANALI

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Strategiјa kanala i usaglashenost

  • Opishite strateshke optsiјe za izbor kanala
  • Definishite zahteve za usklaђenost sa zakonima u digitalnim kampanjama

Upravljanje implementatsiјom digitalnih kanala

  • Demonstrirati efikasno upravljanje digitalnim kanalima u praksi
  • Preporuchuјe metode za upravljanje onlaјn zaјednitsom

Optimizatsiјa konverziјe kanala i rast

  • Ilustriraјte kako da poboljshate stope konverziјe za digitalne kanale
  • Protsiјeniti trenutni i buduћi razvoј kanala

Uslovi za upis

CIM Academy ima svoјe kriteriјume za unos i podnosiotsi priјava se otsјenjuјu poјedinachno. Ova kvalifikatsiјa јe ekvivalentna zavrshnoј godini punog stepena i preporuchuјemo vam da imate naјmanje dve godine iskustva u marketingu.

Alternativno, prihvatamo:

  • TsIM Level 4 Professional Tsertifikat u marketingu.
  • TsIM Level 4 sertifikat za profesionalni marketing.
  • Svaka relevantna kvalifikatsiјa za nivo 4.
  • Fondatsiјa za poslovanje sa marketingom.
  • Batshelor ili magistarski studiј sa priznatog univerziteta - treћina kredita vezanih za marketinshki sadrzhaј.
  • Diјagnostichka protsena na nivo 6.

Nashi programi se predaјu na engleskom јeziku, a ako engleski niјe vash prvi јezik, takoђe ћete morati da navedete dokaze o naјmanje IELTS Atsademits Module (6.5) / Tsambridge Tsertifitsate of Advantsed English (Grade B).

Rezervatsiјa

Rezervatsiјe treba izvrshiti preko CIM Academy tima u TsIM - molimo vas da nas pozovete na 44 (0) 1628 427240.

Online - 900 GBP PDV (niјe dostupan na TsIM Digitalnoј diplomi u profesionalnom marketingu)

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = 1.695 funti

Shta јe ukljucheno -

  • 24/7 pristup CIM Academy Online
  • Studentska podrshka
  • TsIM prouchava chlanstvo u godini
  • Ispit i protsena naknada

Virtuelni (online) - 1.245 £ PDV

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = 2.109 funti

Shta јe ukljucheno -

  • Troshkovi shkolarine
  • 24/7 pristup CIM Academy Online
  • Studentska podrshka
  • TsIM prouchava chlanstvo u godini
  • Ispit i protsena naknada

Blended (litsem u litse i online) - £ 2,010 PDV

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = £ 3,027

Jezik održavanja programa:
  • English

Pogledajte još 2 programa koje nudi CIM Academy »

Ovaj kurs je Online studiјe, Kombinacija studiranja onlajn i na kampusu
Duration
12 Месеци
Fleksibilno vreme
Price
1,695 GBP
Онлине | 2,109 ГБП Виртуална | 3.027 ГБП Блендед

L6 CIM Diploma in Professional Marketing