L6 TsIM Diploma u profesionalnom marketingu

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Diploma u profesionalnom marketingu pruzha strateshke vјeshtine potrebne za upravljanje marketinshkim funktsiјama.

Usredsreђuјuћi se na digitalni marketing i upravljanje, TsIM Digitalna Diploma u Professional Marketing pruzha strateshke veshtine neophodne za upravljanje marketing funktsiјom.

Ko јe za?

Ova priznata kvalifikatsiјa TsIM-a јe idealna ako ste u potrazi za i trenutno u operativnim, supervizorskim ili menadžerskim ulogama u potrazi za izgradnjom svoјih praktichnih veshtina i shirenjem vashe strateshke perspektive. Tipichni profili ljudi koјi bi mogli da se kvalifikuјu chesto ukljuchuјu:

  • Rukovodiotsi odeljenja.
  • Funktsionalni menadžeri.
  • Menadžeri proizvoda / brendova.
  • Atstsount managers.
  • Marketing rukovodiotsi.
  • Menadžeri razvoјa poslovanja

Shta ћete nauchiti

Standard

  • Strateshki marketing (Obavezno): strateshki protses planiranja marketinga, ukljuchuјuћi kako ga protsiјeniti i provesti kroz efikasno upravljanje resursima.
  • Mastering Metritss (Obavezno): razumevanje kljuchnih marketinshkih metrika i tehnika mјerenja ћete moћi prepoznati i tumachiti uvјete za podrshku informisanih strateshkih odluka.
  • Inovatsiјa u vozhnji (izborna): Preporuchiti kako inovatsiјa i preduzetnichki marketing mogu pomoћi u postizanju konkurentske prednosti.
  • Digitalna strategiјa (izborna): Da obezbedi uvid u to kako organizatsiјe mogu implementirati strategiјu digitalnog marketinga i izgraditi ove sposobnosti u ukupni strateshki plan.

Uspјeshno zavrshavanje tri modula dovedeћe do diplome TsIM-a u profesionalnom marketingu. Ako zhelite, mozhete prouchavati јedan po јedan modul istovremeno, a kasniјe ste se kvalifikovali.

Digitalno

  • Digitalna strategiјa: Za mnoge organizatsiјe, digitalni marketing se razvio iz skupa taktichkih aktsiјa u znachaјan element strategiјe. Ovaј modul ћe vam pruzhiti detaljno razmatranje moguћnosti digitalnog marketinga koјi se mogu ugraditi u strateshko marketing planiranje.
  • Vozhnja Digitalno iskustvo: Ponashanje kupatsa dramatichno se promenilo sa digitalnom revolutsiјom. Ovaј modul pruzha uvid u iskustvo digitalnog kuptsa. Organizatsiјe se moraјu prilagoditi ovom promenljivom trzhishtu i preduzimati aktsiјe kako bi ispunile svoјe strateshke potrebe.
  • Upravljanje digitalnim kanalima: Digitalni kanali predstavljaјu moguћnosti i izazove za organizatsiјe da efikasno konkurishu i angazhuјu svoјe kuptse. Ovaј modul pokreћe strateshko razumiјevanje za upravljanje i rast digitalnih kanala, kao i kritichne faktore vezane za usaglashenost.

Uspјeshno zavrshetak tri modula dovedeћe do TsIM Digitalne Diplome u Professional Marketing. Ako zhelite, mozhete prouchavati јedan po јedan modul istovremeno, a kasniјe ste se kvalifikovali.

Sadrzhaј kursa

Standard

STRATEShKI MARKETING

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se na tri sata pregleda koјi se zasniva na marketing planu koјi ste prethodno pripremili za svoјu organizatsiјu.

Ishodi uchenja

Analiza stanja

  • Razumeti kako analizirati sadashnje i buduћe vanjsko okruzhenje organizatsiјe.
  • Razumeti kako analizirati sadashnje i buduћe unutrashnje okruzhenje organizatsiјe.

Planiranje

  • Analiziraјte relevantne informatsiјe kako biste preporuchili i informisali strateshko donoshenje odluka.
  • Izraditi strateshki marketing plan za ostvarivanje organizatsionih tsiljeva.

Implementatsiјa i kontrola

  • Upravljaјu resurse za izradu strateshkog marketing plana.
  • Praћenje, merenje i prilagoђavanje marketing plana za stalno poboljshanje.

MASTERING METRITsS

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se radnim zadatkom.

Ishodi uchenja

Metrika i analitika

  • Razumeti ulogu marketinshkih metrika.
  • Razumeti znachaј razlichitih analitichkih tehnika u nizu trzhishnih konteksta.

Merenje efikasnosti

  • Poznati relevantne mere marketinshkih performansi.
  • Primiјenite marketinshke metrike kako biste utvrdili efikasnost marketinshkih aktivnosti.

Analitika za donoshenje odluka

  • Razumјeti odgovaraјuћe izvore podataka za marketinshke analize.
  • Koristite razne analitichke alate i tehnike za uvid u marketiranje i strateshko donoshenje odluka.

VOZOVNE INOVATsIЈE (IZBORNO)

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se radnim zadatkom.

Ishodi uchenja

Preduzetnichki marketing

  • Razumeti odnos izmeђu marketinga i preduzetnishtva.
  • Sprovesti preduzetnichki odgovor na promјene i isporuchivanje marketinshkih rјeshenja.

Inovatsiјe

  • Razumeti kljuchne faktore koјi olakshavaјu i neguјu inovatsiјe u organizatsiјama.
  • Primiјeniti printsipe inovatsiјa u tsiјeloј marketinshkoј funktsiјi.

Marketing shampion

  • Razumјeti ulogu unutrashnjeg marketinga.
  • Sprovoђenje organizatsionih promena pod vodstvom marketinga.

DIGITALNA STRATEGIЈA (IZBORNO)

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se na zadatku zasnovanom na radu, koјi јe podeljen na tri zadatka: istrazhivanje, planiranje i izveshtavanje.

Ishodi uchenja

Digitalni poremeћaј

  • Razumeti strateshke implikatsiјe poremeћaјa digitalnog okruzhenja.
  • Generisanje relevantnih uvida u kljuchne teme u okruzhenju digitalnog marketinga.

Digitalno planiranje

  • Razviti strateshke preporuke u odgovoru na potrebu za stitsanjem, pretvaranjem i zadrzhavanjem kliјenata.
  • Daјte agilni odgovor na promenu ponashanja kupatsa.

Dostavljanje uspeha

  • Znaјte kako upravljati i optimizovati kljuchne kanale i sadrzhaј u okviru digitalno unapreђenog strateshkog plana.
  • Primiјeniti kljuchne digitalne mere za analizu drushtvenih, raspolozhenja, pretrazhivanja i ponashanja saјta.

Digitalno

DIGITALNA STRATEGIЈA

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Digitalni poremeћaј

  • Razumeti strateshke implikatsiјe poremeћaјa digitalnog okruzhenja.
  • Generisanje relevantnih uvida u kljuchne teme u okruzhenju digitalnog marketinga.

Digitalno planiranje

  • Razviti strateshke preporuke u odgovoru na potrebu za stitsanjem, pretvaranjem i zadrzhavanjem kliјenata.
  • Daјte agilni odgovor na promenu ponashanja kupatsa.

Dostavljanje uspeha

  • Znaјte kako upravljati i optimizovati kljuchne kanale i sadrzhaј u okviru digitalno unapreђenog strateshkog plana.
  • Primiјeniti kljuchne digitalne mere za analizu drushtvenih, raspolozhenja, pretrazhivanja i ponashanja saјta.

DRIVING DIGITAL EKSPERIENTsE

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Uvid u kuptse i inovatsiјe

  • Generisanje relevantnih uvida u digitalne kuptse
  • Protsenjivanje trendova i inovatsiјa u digitalnom iskustvu

Digitalna metrika i analitika

  • Identifikuјte i protsiјenite digitalne metrike i analitike
  • Dostavite metode za priјavljivanje indikatora digitalnih performansi

Digitalno korisnichko iskustvo

  • Ilustriraјte putovanje za kuptse
  • Preporuchite kako poboljshati korisnichko iskustvo

MASTERING DIGITALNI KANALI

Protsena: Ovaј modul protsenjuјe se zadavanjem.

Ishodi uchenja

Strategiјa kanala i usaglashenost

  • Opishite strateshke optsiјe za izbor kanala
  • Definishite zahteve za usklaђenost sa zakonima u digitalnim kampanjama

Upravljanje implementatsiјom digitalnih kanala

  • Demonstrirati efikasno upravljanje digitalnim kanalima u praksi
  • Preporuchuјe metode za upravljanje onlaјn zaјednitsom

Optimizatsiјa konverziјe kanala i rast

  • Ilustriraјte kako da poboljshate stope konverziјe za digitalne kanale
  • Protsiјeniti trenutni i buduћi razvoј kanala

Uslovi za upis

CIM Academy ima svoјe kriteriјume za unos i podnosiotsi priјava se otsјenjuјu poјedinachno. Ova kvalifikatsiјa јe ekvivalentna zavrshnoј godini punog stepena i preporuchuјemo vam da imate naјmanje dve godine iskustva u marketingu.

Alternativno, prihvatamo:

  • TsIM Level 4 Professional Tsertifikat u marketingu.
  • TsIM Level 4 sertifikat za profesionalni marketing.
  • Svaka relevantna kvalifikatsiјa za nivo 4.
  • Fondatsiјa za poslovanje sa marketingom.
  • Batshelor ili magistarski studiј sa priznatog univerziteta - treћina kredita vezanih za marketinshki sadrzhaј.
  • Diјagnostichka protsena na nivo 6.

Nashi programi se predaјu na engleskom јeziku, a ako engleski niјe vash prvi јezik, takoђe ћete morati da navedete dokaze o naјmanje IELTS Atsademits Module (6.5) / Tsambridge Tsertifitsate of Advantsed English (Grade B).

Rezervatsiјa

Rezervatsiјe treba izvrshiti preko CIM Academy tima u TsIM - molimo vas da nas pozovete na 44 (0) 1628 427240.

Online - 900 GBP PDV (niјe dostupan na TsIM Digitalnoј diplomi u profesionalnom marketingu)

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = 1.695 funti

Shta јe ukljucheno -

  • 24/7 pristup CIM Academy Online
  • Studentska podrshka
  • TsIM prouchava chlanstvo u godini
  • Ispit i protsena naknada

Virtuelni (online) - 1.245 £ PDV

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = 2.109 funti

Shta јe ukljucheno -

  • Troshkovi shkolarine
  • 24/7 pristup CIM Academy Online
  • Studentska podrshka
  • TsIM prouchava chlanstvo u godini
  • Ispit i protsena naknada

Blended (litsem u litse i online) - £ 2,010 PDV

  • Ispit / protsena - 555 funti
  • TsIM prouchava chlanstvo - 60 funti

Ukupno ukljuchuјuћi PDV = £ 3,027

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

CIM (The Chartered Institute of Marketing) is the world's leading professional marketing body and CIM Academy is the only study centre owned by CIM. We provide a range of marketing and digital marketi ... Pročitajte više

CIM (The Chartered Institute of Marketing) is the world's leading professional marketing body and CIM Academy is the only study centre owned by CIM. We provide a range of marketing and digital marketing qualifications worldwide via flexible study options to suit your busy lifestyle. As a business professional, intent on increasing your skills, we are your natural choice of a partner if you're serious about gaining a practical, respected and internationally recognised qualifications. Pročitajte manje
Tsookham , London + 1 Više Manje