Read the Official Description

Бацхелор оф Бусинесс Администратион

Бацхелор пословне администрације студијског програма на нуди курсеве и пословне односе у класи искуства за студенте који намеравају да наставе каријеру у управљању пословањем. Он наглашава интеграцију различитих области пословања да развија општу перспективу пословних проблема и изазова. Курс Програм нуди стрес и ригорозну анализу концепата и принципа који су основа за разумевање области управљања посао. Рад наравно односи теорије и идеје за оперативне праксе и политике привредних друштава. Она такође пружа јединствену прилику за студенте да истражују функционисање управљања помоћу "руке" у учионици искуства која пружају свест о томе шта се стварно дешава у пословном свету - свест није лако добити путем конвенционалних метода предавања.

Бацхелор оф Бусинесс Администратион Дегрее ин Маркетинг је намењен студентима који желе да наставе неки од бројних каријере у области маркетинга. Програм обухвата општи преглед следећих области: Заштита потрошача и планирање Маркетинг-то-бусинесс, развој производа, понашање потрошача, истраживања тржишта, интегрисане маркетинг комуникације (тј, оглашавање, односи са јавношћу и продаја) и глобалног маркетинга. Програм маркетинга степен фокусира на стратешким, као и тактичким, маркетинг концепта. Интегрише производ, цену, промоцију и физичке дистрибуције кроз своје курсеве. Курсеви наглашавају примену савремених техника за истраживање, анализу и реши широк спектар маркетиншких потреба у различитим изазовима и могућностима за заштиту животне средине.

Циљеви

Бацхелор пословне администрације студијског програма на нуди курсеве и пословне односе у класи искуства за студенте који намеравају да наставе каријеру у управљању пословањем. Он наглашава интеграцију различитих области пословања у развоју опште перспективу пословних проблема и изазова. Програм Курс нуди ригорозну анализу концепата и принципа који су основа за разумевање области управљања посао. Рад наравно односи теорије и идеје за оперативне праксе и политике привредних друштава. Она такође пружа јединствену прилику за студенте да истражују функционисање управљања помоћу "руке" у учионици искуства која пружају свест о томе шта се стварно дешава у пословном свету - свест није лако добити путем конвенционалних метода предавања.

Бацхелор оф Бусинесс Администратион Дегрее ин Маркетинг је намењен студентима који желе да наставе неки од бројних различитих каријере у области маркетинга. Програм обухвата општи преглед следећих области: Заштита потрошача и планирање Маркетинг-то-бусинесс, развој производа, понашање потрошача, истраживања тржишта, интегрисане маркетинг комуникације (тј, оглашавање, односи са јавношћу, продаја) и глобални маркетинг. Програм маркетинг степен фокусира на стратешким као и тактичким, маркетинг концепта. Интегрише производ, цену, промоцију и физичке дистрибуције кроз своје курсеве. Курсеви наглашавају примену савремених техника за истраживање, анализу и реши широк спектар маркетиншких потреба у различитим изазовима и могућностима за заштиту животне средине.

Мисија

Матурантима ће бити у стању да:

• Разумевање важне маркетиншке улога игра у односу на испуњавању стратешких циљева организације.

• Покажите ефикасну информациону писменост и комуникацију, јер се односе на маркетинг кроз истраживање и изражавање како писаних и усмених идеја.

• Покаже способност да користи различите маркетиншке концепте, теорије и алата и на индивидуалном и тимском основи.

• Показати знање о функцијама дизајна, имплементације, контроле и евалуације које се односе на маркетинг.

• Будите свесни колико различитих еколошких и етички изазови утичу на пласман производа и услуга.

• Вежба критичне маркетинг мик стратегије који се односе на истраживања, анализе, апликације и евалуацију.

• Објасните и примјењују опште теорије и праксе које се односе на управљање.

• Покажите ефикасне усмене и писане комуникације искористити у разним областима пословног окружења.

• Покаже способност да интегрише различите технологије управљања у оквиру функције управљања.

• Разумевање етичких питања у вези са пословним одлукама.

• Покаже способност да ефективно управљање људским ресурсима и значај фокусирања како на унутрашњем и спољном купца.

• Идентификација и анализа факторе који су критични за стратешко планирање, укључујући и економским принципима у вези са организационом понашању.

• Релате знање и искуство потребно да критички и креативно размишљање у вези са пословним одлукама.

декан

Др.Мохамад Алмасри је директор програма пословне администрације на на египатске е-Леарнинг Университи (ЕЕЛУ).

Он је одговоран за оперативно управљање и спровођење академских аспеката програма.

Он је специјализована за рачуноводство и информационих система.

Он је добио докторат рачуноводствених информационих система из Алазхар Универзитета у Каиру, Египат.

Штавише, он је члан научних удружења, укључујући америчког Удружења Е-трговине (ААЕ), САД, института консултаната е-цоммерце (Цертифиед Е-трговина консултант ™), САД, египатски Удружења за Едуцатионал Тецхнологи (еаеТ) и египатски Удружење за наставних планова и наставних метода (ЕЦЦИ).

Program taught in:
енглески језик

See 5 more programs offered by EELU Egyptian E-Learning University »

Ovaj kurs je Online студије
Start Date
sept. 2019
Duration
Tražite informacije
Redovne studije
By locations
By date
Start Date
sept. 2019
Application deadline

sept. 2019

Location
Application deadline
End Date