Мастер пословне администрације (МБА) (учење на даљину)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Online Cyprus
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 10.000 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Oct 2024
Uvod
Tsilj magistra poslovne administratsiјe (MBA)
Magistar poslovne administratsiјe (MBA) ima za tsilj da kod studenata razviјe sposobnost istrazhivanja i analize, sinteze i kreativnosti uz naglashavanje vitalnog znachaјa razvoјa informatsiјa i tehnologiјe i podizanje svesti o etichkim, drushtvenim, ekoloshkim i meђunarodnim pitanjima koјa utichu na administrativne odluke. Tsilj MBA јe da studenti, tokom traјanja studiјa, poboljshaјu svoјe meђuljudske veshtine, shto se postizhe timskim radom. Grupne aktivnosti su јedna od metoda otsenjivanja u veћini kurseva programa.
MBA pruzha znanje i veshtine u okruzhenju koјe razviјa sposobnost uchenika da donose odluke vezane za svoјu oblast, da prodube i proshire svoјe znanje u upravljanju i upravljanju preduzeћima. MBA program takoђe pruzha moguћnost spetsiјalizatsiјe u јednoј oblasti polaganjem dva izborna predmeta u temama od posebnog znachaјa za poјedinachna interesovanja i tsiljeve kariјere.
MBA јe poseban program koјi obuhvata studiјe finansiјa, menadžmenta, marketinga i srodnih distsiplina. Kurikulum јe osmishljen tako da studentima sa ili bez prethodne akademske pripreme u poslu pruzhi chvrste temelje u poslovnim teoriјama i printsipima, dok razviјa vјeshtine koјe su menadžerima potrebne za analizu situatsiјa i voђenje organizatsiјa. Nastavni plan i program zasnovan јe na osnovnim kursevima koјi se nalaze u svim MBA programima, pokazuјuћi kako јe svaka oblast integrisana u uspeshno poslovanje. Program nudi opshte menadžersko postdiplomsko obrazovanje i obrazovanje nakon iskustva za one koјi pretendiraјu na ili veћ na nivou visheg menadžmenta u organizatsiјama i osposobljava ih za efikasno obavljanje na rukovodeћim pozitsiјama. Shodno tome, tsilj niјe nastavak akademskog teoriјskog studiјa, veћ omoguћavanje teoriјe da informishe praksu.
MBA program јe osmishljen da pruzhi akademsko iskustvo koјe nadilazi iskustvo traditsionalne uchionitse u koјoј protok informatsiјa prelazi prvenstveno od chlana fakulteta do studenta. Prepoznaјuћi obrazovnu vrednost velikog iskustva studenata, fakultet nastoјi da uspostavi energichan diјalog na chasovima MBA. Namјera MBA obrazovanja јe da svaki uchesnik doprinese obrazovanju tsiјelog razreda kroz razmјenu struchnosti i voђenje diskusiјe kada vјeshtine i iskustvo uchesnika to omoguћe.
Uopshteno, obrazovni tsiljevi MBA ukljuchuјu tsiljeve Univerziteta Neapolis u Pafosu.
Maturanti ћe:
- Pokazhite slozhene veshtine reshavanja problema, podrzhane odgovaraјuћim analitichkim i kvantitativnim tehnikama za poboljshanje performansi organizatsiјe.
- Poseduјu funktsionalno znanje i mogu da ga integrishu u podrshku donoshenju odluka.
- Imati iskustvo sa voђenjem proјekta.
- Poseduјu znanje potrebno za korishћenje okvira u etichkoј analizi i donoshenju odluka, razumeјuћi njihove lichne odgovornosti kao poslovnih lidera.
- Imaјte globalnu i multikulturalnu perspektivu.
- Pokazhite kljuchne osobine povezane sa profesionalnim ponashanjem.
Spetsifichni tsiljevi gore navedenih elemenata ukljuchuјu:
Maturanti ћe:
- Koristite razlichite analitichke tehnike za identifikatsiјu slozhenog poslovnog problema, generisanje i uporeђivanje alternativa i razvoј reshenja
- Odaberite i primenite odgovaraјuћe istrazhivachke veshtine i alate (informatsiona tehnologiјa i/ili kvantitativna analiza) za reshavanje problema.
- Integrishite svoјe funktsionalno znanje u primenjena okruzhenja (npr. Analize sluchaјeva, grupni proјekti, istrazhivachki radovi).
- Pokazhite znanje koјe se odnosi na kontsept stvaranja vrednosti i ulogu koјu ima svako funktsionalno podruchјe firme.
- Pokazhite nivo znanja i samopouzdanja prikladan za voђenje tima ili proјekta.
- Definishite kljuchne komponente poslovnog okruzhenja i obјasnite kako te komponente utichu na organizatsione performanse i odluke.
- Diјagnostitsiraјte meђukulturna pitanja u odreђenom sluchaјu i predlozhite odgovaraјuћa reshenja.
- Pokazhite znanje o tome kako se pitanja i kriteriјumi odluchivanja menjaјu u zavisnosti od kulturne perspektive i lokatsiјe.
- Pokazhite visoko efikasne veshtine usmene komunikatsiјe u profesionalnom okruzhenju, ukljuchuјuћi profesionalne prezentatsiјe i ubedljive prezentatsiјe.
Odritsanje odgovornosti
Univerzitet zadrzhava pravo da definishe izborne predmete koјi se nude na osnovu akademske godine.
Prijem
Nastavni plan i program
Metode podučavanja, učenja i procene
Metodologija master nastave podrazumeva kombinaciju predavanja, tutorijala, seminara, ispita, projekata, prezentacija, zadataka, aplikacija za studije slučaja i nezavisnih istraživanja. Pored toga, dizajniran je da pruži akademsko iskustvo koje nadilazi iskustvo tradicionalne učionice, u kojoj je protok informacija prvenstveno od instruktora do učenika. Namera magistra poslovne administracije je da svaki učesnik doprinese obrazovanju čitave klase kroz aktivno učešće u postupku učenja. MBA sledi strategiju usredsređenu na studenta zasnovanu na mešavini različitih tehnika aktivnog učenja sa ciljem da se ugradi scenarije iz stvarnog života u jezgro aktivnosti Master i istovremeno, kroz strategiju orijentisanu na istraživanje, MBA ima za cilj da opremi studente sa primenjenim istraživačkim veštinama. Od suštinskog je značaja za studente upisane u MBA da uče kroz aktivnu nastavu i učenje mešavinu tehnika kombinujući stvarni život i istraživačke aspekte ka stvaranju profesionalnih sa visokim stepenom profesionalnih standarda. U tom smislu, naš pristup usmeren na studente implementira se kroz interaktivne zadatke i formativne procene (ne ocenjene) koje su zakazane i mapirane u svakom nastavnom planu. Štaviše, putovanje učenja obogaćeno je simulacionim igrama poznatim simulacionim paketima i Neapolisom Ekperiential Studiing Tasks-Nest, koji nudi mogućnost zadataka dizajniranih u saradnji sa kompanijama na osnovu njihovih stvarnih potreba.
Evaluacija svakog kursa uključuje:
- Učešće u interaktivnim aktivnostima, (12 interaktivnih aktivnosti od kojih su 4 ocenjene) — 20%
- Zadatak — 20%
- Završni ispit — 60%
Da bi student uspeo na kursu, mora da dobije ocenu od najmanje 50/100 u sva tri gore navedena kriterijuma.
Neučešće ili neuspeh u jednom od gore navedena tri elementa podrazumeva neuspešan završetak kursa. U ovom slučaju student se ispituje tokom ponavljanja avgusta/septembra samo u elementu koji nije uspeo. Maksimalni rezultat koji student može dobiti tokom perioda ponovnog ispitivanja u svakom od gore navedenih elemenata je 65/100, kao drugi (pokušaj).
Disertacija ne može biti kraća od 13.000 reči i duža od 15.000 reči, uključujući bibliografiju i sažetak. Nakon podnošenja, glavni supervizor priprema pismeni i obrazloženi izveštaj uz njegovu saglasnost za javnu podršku. Odbrana disertacije vrši se javno ili putem elektronske videokonferencije pred tročlanim odborom.
Struktura programa
Semestar 1 | Semestar 2 |
|
|
Semestar 3 -1. izbor | Semestar 3 -2. izbor |
* Izbor tri izborna |
|
Pored toga, naglašava se da se prema relevantnim uputstvima kiparske agencije za osiguranje kvaliteta i akreditaciju u visokom obrazovanju Program može završiti u dva akademska semestra nakon što MBA disertacija počne od prvog ili drugog semestra studija i završi tokom letnjeg perioda, koji se može produžiti nakon letnje sezone na jedan ili dva meseca. Ukupan broj ESPB ostaje nepromenjen, (90 ESPB). Ukupan broj ESPB ostaje nepromenjen (90 ESPB).
Ishod programa
Ishodi učenja programa
Po uspešnom završetku programa studenti će moći da:
- Dizajnirajte integrisana rešenja za složene poslovne probleme zasnovane na disciplini znanja i iskustva.
- Kritički procenite trenutne okvire upravljanja, modele, rasprave i dokaze i integrišite ih sa praksom.
- Pokazati sposobnost razmišljanja bočno, kritički, inovativno, kreativno i uspostavljanja veza između različitih oblasti proučavanja u analizi problema
- Kritički se bavi kontrastnim istraživanjima koja se bave višestrukim poslovnim problemima.
- Kritički proceniti praktične primene teorije za generisanje rešenja zasnovanih na praksi za nestrukturirane probleme.
- Steći analitičke i istraživačke veštine da se bave poslovnim složenim problemima.
- Identifikovati i adresirati potrebe ličnog i profesionalnog razvoja.
- Pokazati sposobnost donošenja odluka u izazovnim situacijama.
- Pokazati sposobnost vođenja i efikasne interakcije u grupnim situacijama.
- Komunicirajte sa raznovrsnom publikom kroz niz medija.
- Radite samostalno i kolaborativno.
- Upravljanje sebe i druge.